اتاق لاکچری هتل قصر طلایی مشهد

کدخبر: 2379567

اتاق لاکچری هتل قصر طلایی مشهد بسیار متنوع است و شامل اتاق‌ های دو نفره، اتاق مخصوص کودکان، اتاق مخصوص خانواده و ... است. جالب است بدانید هتل بین المللی قصر طلایی مشهد عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور را به خود اختصاص داده است. این هتل باشکوه سال ۱۳۸۹در خیابان امام رضا در 20 طبقه و ۳۵۸ واحد افتتاح شده است. هتل قصر طلایی با داشتن امکانات رفاهی مطلوبی همچون انواع رستوران‌های سنتی و بین المللی، سونا، استخر، سالن بیلیارد و ... توانسته محبوبیت بسیاری در این شهر کسب کند. در ادامه مطلب شما را با اتاق‌های این هتل لوکس آشنا می‌کنم پس با من همراه باشید.

آشنایی با اتاق لاکچری هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از گرانترین هتل های ایران است و وجود تنوعی از اتاق ها در هتل 5 ستاره مشهد باعث شده شما به راحتی بتوانید اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنید. اتاق لاکچری هتل قصر طلایی مشهد با امکانات متنوعی وجود دارند که عبارتند از:

آپارتمان رویال هتل قصر طلایی

آپارتمان رویال یکی از لوکس‌ترین اتاق های هتل قصر طلایی مشهد بوده که متراژ اتاق‌های آن به حدود 101 متر مربع می‌رسد. این دسته از اتاق‌های هتل دارای 4 نفر ظرفیت بوده و مکانی مناسب برای یک اقامت مناسب خانوادگی به شمار می‌روند. نورپردازی‌های زیبا، لوسترهای چشمگیر و مجلل، کف پارکت با رنگ‌های طلایی دیوارها و پرده‌ها و روتختی‌های قرمز خوش‌رنگ اتاق‌های این هتل را دلنشین‌تر کرده است. از جمله امکانات داخل آپارتمان رویال هتل قصر طلایی شامل:

  • سالن نشیمن
  • میز ناهارخوری
  • مبلمان نشیمن
  • تلویزیون
  • میز تحریر و کمد
  • مایکروویو و حمام لاکچری
  • جکوزی

آپارتمان رویال هتل قصر طلایی مشهد

اتاق دبل لاکچری کانکت هتل قصر طلایی

یکی‌دیگر از اتاق‌های لاکچری هتل قصر طلایی متعلق به اتاق دبل لاکچری کانکت است. این اتاق 75 متری با داشتن دو تخت دبل و دو تخت سینگل نیز مناسب اقامت‌های خانوادگی هستند. از جمله امکانات داخل اتاق دبل لاکچری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کتری برقی
  2. تلفن مرکزی
  3. اینترنت
  4. مینی بار
  5. حمام مجهز به وان
  6. سیستم بیدار باش
  7. شارژر
  8. یخچال
  9. صندوق امانات

اتاق پرنسس رویال هتل قصر طلایی

اتاق پرنسس رویال هتل قصر طلایی مشهد انتخابی عالی برای زوج‌های جوان که سفر به این شهر را به عنوان ماه عسل خود انتخاب کرده‌اند. اتاق پرنسس را با چشم‌اندازی رو به حرم امام رضا (ع)، معماری و طراحی شیک، رنگ طلایی دیوارها، نورپردازی رمانتیک و … می‌توان مکانی خاطره‌انگیز برای زوج‌های جوان به شمار آورد. اگر قصد سفر به این شهر مقدس و اقامت در این هتل لاکچری را دارید می‌توانید با رزرو هتل مشهد از سایت جااینجاس با خیال راحت اقامت این هتل را رزرو کنید.

اتاق دبل اتریوم قصر طلایی

اتاق 34 متری دبل اتریوم هتل قصر طلایی با داشتن امکاناتی همچون سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، صندوق امانات، سیستم تهویه مناسب، کتری برقی و … گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

اتاق دبل پانوراما هتل قصر طلایی

اتاق دبل پانوراما با چشم‌اندازی ویژه به حرم امام رضا و بهره‌مندی از امکانات مختلفی مانند حمام، تلوزیون، تلفن دیجیتال، سیستم تهویه، ماهواره مرکزی و … امروزه به یکی از بهترین اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد تبدیل شده است.

سوئیت وسترن هتل قصر طلایی

سوئیت‌های 52 متری چوبی هتل قصر طلایی مشهد که بر روی دیوارهای آنها تصویر گله اسب‌ها وجود دارد جزء بهترین اتاق‌های این هتل محسوب می‌شوند.

سوئیت قاجاری

سوئیت قاجاری هتل بین‌المللی قصر طلایی امکان اقامتی لوکس و ویژه در مکانی سنتی را برای گردشگران فراهم کرده است. این سوئیت‌های دل باز صدمتری به وسیله نقاشی‌های قاجاری، گچ بری‌های خلق، آینه‌کاری‌های زیبا، شیشه‌های رنگی متنوع، فرش اصیل ایرانی و عناصر هنری سنتی دیگری تزیین شده‌اند. امکانات ویژه درون سوئیت قاجاری شامل:

  • جکوزی
  • تلفن
  • سیستم تهویه
  • سیستم فیلم
  • لوازم بهداشتی و ….

سوئیت قاجاری هتل قصر طلایی

اتاق سینگل هتل قصر طلایی مشهد

اتاق‌های سینگل هتل قصر طلایی مشهد دارای یک تخت دبل کویین و یا همچنین دو تخت سینگل هستند. اتاق سینگل با طراحی مدرن و نورپردازی خاص به یکی از شیک‌ترین اتاق‌های این هتل تبدیل شده است. لازم به ذکر است هنگام ورود شما به اتاق‌های این هتل ارائه مدرک شناسایی لازم است.

سنیور سوئیت و جونیور سوئیت هتل قصر طلایی

دو اتاق سنیور سوئیت و جونیور سوئیت هتل قصر طلایی مشهد جزء بهترین و محبوب‌ترین اتاق‌های این مجموعه بزرگ قرار گرفته‌اند. سنیور سوئیت وسعتی حدود 73 متر مربع داشته و ‌ظرفیت این اتاق دو نفر است، در مقابل اما مساحت اتاق جونیور سوئیت 52 متر  بوده و دو اتاق خواب و نشیمن آن را تشکیل داده‌اند. امکاناتی این دو اتاق عبارتند از:

  • جکوزی
  • سیستم تهویه مطبوع
  • چای‌ساز
  • حمام تمیز
  • صندوق امانات و … 

دابل لند اسکیپ

بی‌شک مرتفع‌ترین اتاق این هتل متعلق به دابل لند اسکیپ بوده که ظرفیت آن حدود دو نفر است. این اتاق لوکس چشم‌اندازی رو به فضای سبز هتل داشته و از امکاناتی نظیر لوازم بهداشتی، گاوصندوق، اینترنت و تلویزیون رایگان و … برخوردار است.

اتاق دبل لاکچری

با توجه به نام این اتاق‌ها از امکانات منحصر به فرد و لوکسی برخوردار هستند. در این اتاق 30 متری یک تخت دبل و یک تخت سینگل برای اقامت راحت شما وجود دارد. در اتاق دبل لاکچری امکاناتی ویژه‌ای وجود دارد که شامل:

  1. سیستم کارت کلید الکترونیکی درها
  2. تلفن سانترال
  3. وان جکوزی
  4. سینما خانواده
  5. سشوار
  6. اینترنت نامحدود پرسرعت
  7. صندوق امانات و …

کیدز روم هتل قصر طلایی

کیدز روم یکی از اتاق‌های ویژه هتل قصر طلایی مشهد مخصوص بچه‌ها بوده که بر دیوارهای این اتاق تصاویر کودکانه از جمله تصویر اسب تک شاخ و میز و صندلی به شکل کالسکه وجود دارد.

 

ارسال نظر: