در سالن عقد مراسم عقدی لاکچری و فراموش نشدنی برگزار کنید

کدخبر: 2364816

سالن عقد یا برگزاری مراسم عقد در منزل؟ کدامیک برای عقد محضری و خواندن خطبه عقد مناسب تر است؟ این اولین سوالی است که ذهن اکثر تازه عروس و دامادها را به خود مشغول می کند. به طور کلی میتوان گفت سالن عقد به مراتب برای شما گزینه بهتری است؛ اگر در نظر دارید مراسم عقد محضری خود را لوکس و لاکچری و با خیالی آسوده برگزار کنید.

نسیم آنلاین : سالن عقد یا برگزاری مراسم عقد در منزل؟ کدامیک برای عقد محضری و خواندن خطبه عقد مناسب تر است؟ این اولین سوالی است که ذهن اکثر تازه عروس و داماد ها را به خود مشغول می کند. به طور کلی میتوان گفت  سالن عقد به مراتب برای شما گزینه بهتری است؛ اگر در نظر دارید مراسم عقد محضری خود را لوکس و لاکچری و با خیالی آسوده برگزار کنید.

برای انتخاب یک سالن عقد لوکس و مناسب، شاید در ابتدا دچار سردرگمی و تشویش شوید؛ اما ما به شما اطمینان می دهیم که انتخاب سالن عقد مورد نظر شما چندان هم کار سختی نیست. پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتوانید از سردرگمی رها شده و بهترین انتخاب را داشته باشید، با ما همراه باشید. ما برای انتخاب بهترین سالن عقد ، از ابتدا تا انتهای تصمیم گیری در کنار شما هستیم.

هر آنچه که باید در مورد برگزاری مراسم عقد در سالن عقد بدانید

مراسم عقد و ازدواج مهم‌ترین اتفاق زندگی هر فردی است که شروع عاشقانه‌ای خاطره‌انگیز خواهد بود. بدون تردید همه عروس و دامادها تمایل دارند که این مراسم را که اولین خاطره ی شروع زندگی مشترکشان است، در یک سالن عقد لوکس و لاکچری برگزار کنند. در این مقاله سعی شده است هر آنچه که برای برگزاری یک مراسم عقد رؤیایی در سالن عقد مورد نیاز است بررسی شود. توجه به این موارد شما را در انتخاب یک سالن عقد لوکس و لاکچری یاری خواهد کرد.

انتخاب بهترین سالن عقد و دفتر عقد

زمانی که شما برای انتخاب یک محضر و یا دفتر عقد مراجعه می کنید، لازم است اطلاعات کافی از خدمات آن دفتر و نحوه مدیریت آن داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را متناسب با بودجه و شرایط خود انتخاب نمایید.

سایر عوامل مهمی که درانتخاب بهترین سالن عقد باید آن ها را در نظر داشته باشید، عبارتند از: دکوراسیون و معماری داخلی، ظرفیت و فضای مناسب، روشنایی و نورپردازی حرفه ای، تیم حرفه ای با خلاقیت و نوآوریهای مدرن و روز دنیا، دسترسی آسان و سریع، شخصیت و خوش رویی عاقد. در ادامه به بررسی این موارد مهم می پردازیم.

مهم ترین نقاط قوت یک سالن عقد لوکس و لاکچری

  1. چیدمان، دکوراسیون و معماری داخلی سالن عقد

دکوراسیون و تزیینات لاکچری و شیک، از مهمترین ویژگی‌های هر سالن عقد و دفتر ازدواج است؛ چرا که ثبت فیلم و عکس شما در بهترین روز زندگییتان در این محل انجام خواهد گرفت؛ محیط لاکچری و شیک محضر عقد همراه با چیدمان و تزیین مدرن سفره عقد، گل‌آرایی و شمع آرایی جذاب، این روز زیبا را برای همیشه در ذهن شما خاطره‌ساز خواهد کرد.

درنظر داشته باشید که در انتخاب یک سالن عقد ، به دکوراسیون و ویژگی‌های ظاهری آن توجه ویژه نمایید؛ چرا که بخش زیادی از هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید، بابت دکوراسیون، تزیینات و معماری داخلی یک دفترعقد است.

  1. ظرفیت و فضای مناسب

سعی کنید با برنامه پیش بروید و تناسب بین تعداد میهمانان با ظرفیت دفتر ازدواج را در نظر بگیرید تا در زمان جشن با کمبود فضا مواجه نشوید. اگر با برنامه ریزی پیش روی کنید، لذت و شیرینی جشن عقد و ازدواج شما دوچندان خواهد شد.

  1. روشنایی و نورپردازی

روشنایی و نورپردازی دفتر ازدواج، یکی دیگر از مواردی است که حتماً باید به آن توجه ویژه شود. بدون شک ثبت عکس و فیلم درمکانی که روشنایی و نورپردازی خوبی ندارد، جالب نخواهد شد. نورپردازی، افکت‌های نوری و رقص نور، از نقاط قوت سالن عقد لوکس و مجلل است که زیبایی ثبت خاطرات شما را تکمیل خواهد کرد.

  1. تیم حرفه ای با خلاقیت و نوآوری

قطعا بهره مندی از تیم حرفه ای که خلاقیت و نوآوریهای مدرن و روز دنیا را چاشنی کار خود می کنند و جدیدترین چیدمان و دیزاین را برای دفتر عقد و سفره عقد انجام می دهند، در انتخاب یک سالن عقد لاکچری نقش بسزایی دارد.

  1. دسترسی آسان و سریع

دسترسی آسان و سریع، اولین و مهم‌ترین نقطه قوت یک سالن عقد مناسب و لوکس خواهد بود.برای سهولت و راحتی خود و میهمانان سعی کنید دفترعقدی انتخاب کنید که برای همه دسترسی آسانی داشته باشد.

قابل ذکر است که نزدیکی دفتر ازدواج به منزل و یا آتلیه و سالن زیبایی عروس نیز بسیار مهم است؛ چراکه سبب می‌شود وقت بیشتری برای مراسم و حضور در دفتر ازدواج داشته باشید و مراسم خود را بدون استرس برگزار نمایید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم با بررسی نمونه کارهای قبلی، سالن عقدی را انتخاب کنید که آتلیه و میکاپ اختصاصی در محل دارد.

  1. شخصیت و خوش رویی عاقد

توجه به شخصیت و اخلاق و منش عاقدی که قرار است خطبه‌ عقد بهترین روز شما را بخواند از عوامل مهم دیگر است. قطعاً اگر خطبه‌ی عقد شما توسط عاقدی خوش‌اخلاق و خوش‌رو خوانده شود، حس آرامش و رضایت‌مندی بیشتری را به شما هدیه خواهد داد.

در مقابل خواندن خطبه‌ی عقد شما توسط یک عاقد بداخلاق و اخمو، لذت و شیرینی بهترین روز شما را به کامتان تلخ خواهد کرد. توصیه می کنیم هنگام مراجعه به محضر عقد و انتخاب دفتر عقد، شخصیت و خوش رویی عاقد را نیز زیر نظر بگیرید.

  1. مدیریت منظم و عالی

برای اینکه یک سالن عقد در دسته بندی سالن های لوکس و لاکچری قرار گیرد، باید یک مدیریت منظم و عالی داشته باشد. قطعا وجود زمان بندی و برنامه ریزی منظم و عالی، یکی دیگر از نقاط قوت یک سالن عقد خوب و لاکچری است که باید حتما به آن توجه ویژه شود. زمان بندی و مدیریت مناسب همراه با بهره مندی از پرسنل مجرب و حرفه ای و ارائه خدمات به موقع و مناسب برای میهمانان، خود یک تبلیغ مؤثر و بدون هزینه ی جانبی است. سعی کنید محضری انتخاب کنید که ویژگیها و نقاط قوت گفته شده را داشته باشد تا با خیالی آسوده مراسم خود را برگزار نمایید.

  1. سایر امکانات

آتلیه و میکاپ اختصاصی، ماشین عروس، دسته‌گل عروس، لباس عروس، شمع آرایی، گل‌آرایی، پذیرایی و سرو شیرینی، کیک و نوشیدنی‌های متنوع ازجمله امکانات دیگر دفاتر ازدواج هستند که می‌تواند مطابق با خواست و سلیقه‌ شما اجرایی شود.

چه مدارکی برای ثبت عقد در دفتر ازدواج (محضر عقد) لازم است؟

  • شناسنامه عکس‌دار به همراه کپی آن (عروس و داماد)
  • کارت ملی به همراه کپی آن (عروس و داماد)
  • برگه‌ی جواب آزمایش خون معتبر و رسمی
  • شناسنامه یا کارت ملی پدر و یا جد پدری (در صورت فوت ارائه گواهی فوت)
  • ارائه گواهی فوت شوهر و یا طلاق‌نامه (در صورت ازدواج مجدد)
  • سه نفر شاهد مرد بالغ و عاقل به همراه مدارک شناسایی

سوربان: مجموعه‌ای بی‌نظیر برای انتخاب برترینهای عقد و عروسی

در شرایط کنونی، که به دلیل وجود ویروس کرونا حضور در مکانهای مختلف توصیه نمی‌شود، امکان مشاهده خدمات، موقعیت، عکس و امکانات دفاتر ازدواج، باغ تالار و تالار تشریفات، آتلیه و باغ عمارت عکاسی، سالنهای زیبایی عروس با سبکهای متنوع، مراکز خرید جهیزیه، گالری طلا و جواهرات و ... از سراسر ایران، خدمتی است که توسط وب‌سایت سوربان فراهم شده و به آسانی قابل دسترس است.

در وب سایت سوربان، لیست و مشخصات کامل دفاتر عقد و ازدواج و سایر خدمات را در دسته‌بندیهای مجزا گردآورده‌ایم تا شما عزیزان بتوانید در هرکجای ایران که هستید، دفتر عقد و سایر خدمات موردنظر خود را انتخاب نمایید. به شما عروس و دامادهای عزیز اطمینان می‌دهیم که با مشاهده لیست و مشخصات کامل دفاتر عقد و ازدواج در وب‌سایت سوربان، با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین و لاکچری ترین انتخاب سالن عقد را داشته باشید!

ارسال نظر: