رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

کدخبر: 2368559

لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور به عنوان رشته های تجربی بدون کنکور اعلام شد. کلیه افراد و داوطلبان می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته های پیراپزشکی بدون کنکور از جمله پرستاری بدون آزمون اقدامات لازم را برای ادامه تحصیل در این قبیل از رشته های دانشگاهی انجام دهند. البته دقت داشته باشید که برای کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته های پیراپزشکی بدون کنکور از جمله پرستاری بدون آزمون و نحوه ورود به آن بهتر است در جلسات مشاوره تحصیلی دانشگاهی تلفنی شرکت کنید .

نسیم آنلاین : لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور به عنوان  رشته های تجربی بدون کنکور اعلام شد. کلیه افراد و داوطلبان می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته های پیراپزشکی بدون کنکور از جمله پرستاری بدون آزمون اقدامات لازم را برای ادامه تحصیل در این قبیل از رشته های دانشگاهی انجام دهند. البته دقت داشته باشید که برای کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته های پیراپزشکی بدون کنکور از جمله پرستاری بدون آزمون و نحوه ورود به آن بهتر است در جلسات  مشاوره تحصیلی دانشگاهی تلفنی شرکت کنید تا بدین ترتیب بهترین و موثق ترین اطلاعات را در این رابطه بدست آورید .

از آن جایی که آشنایی و کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته های پیراپزشکی بدون کنکور برای تمامی افراد و داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در رشته های تجربی بدون کنکور الزامی و مهم است از این رو یاری خواستن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه می توانند بسیار کمک کننده باشد .

برای آشنایی با دانشگاه های پذیرنده رشته های پیراپزشکی در خارج از ایران و شهریه این دانشگاه ها از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید .

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 ( تماس از استان تهران )

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تحصیل در رشته های پیراپزشکی به صورت بدون کنکور در هیچ یک از دانشگاه های ایران امکان پذیر نیست و نمی توان اقدامی برای این امر انجام داد

تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور حقیقت دارد؟

رشته پیراپزشکی را می توان جزء رشته هایی بسیار پرطرفدار در میان داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاه به شمار آورد. اما در این میان و با توجه به سختی های قبولی و پذیرش در رشته های پیراپزشکی به صورت با آزمون بسیاری از افراد به دنبال ادامه تحصیل بدون کنکور در این رشته تحصیلی دانشگاهی هستند .

اما قبل از هر چیز باید پاسخی قانع کننده و موثق برای این پرسش پیدا کرد که آیا می توان برای تحصیل پیراپزشکی بدون کنکور در دانشگاه های مختلف ایران اقدام کرد یا نه؟ اصلاً‌ آیا تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور حقیقت دارد یا خیر؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما عرض کنیم که خیر شما به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی امکان ادامه تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور از جمله پرستاری بدون کنکور در ایران وجود ندارد .

با این اوصاف تنها راه ورود به رشته های پیراپزشکی از جمله پرستاری و غیره شرکت در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و قبولی در آن هاست .

آیا در سال های قبل امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور وجود داشت؟

شاید این سؤال در ذهن شما دوست عزیز نیز مطرح شده باشد که آیا در سال های گذشته امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در ایران برای افراد متقاضی وجود داشت یا خیر؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید عرض کنیم که خیر هیچ از داوطلبان و افراد متقاضی ورود به دانشگاه امکان ادامه تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور را در سال های قبل نداشتند .

اما باید عرض کنیم که این امر تنها در یک صورت برای افراد متقاضی امکان پذیر بود و آن هم این که شما باید شال و کلاه می کردید و برای تحصیل در این دست از رشته های دانشگاهی راهی دیار غربت می شدید .

البته آن هم در دانشگاهی که وزارت علوم آن را تأیید کرده و شما مجاز به ادامه تحصیل در آن بودید. بعد از سپری کردن تنها هفتاد و دو واحد درسی در دانشگاهی خارجی به ایران بازمی گشتید و مابقی دوران تحصیل خود را در دانشگاهی در ایران سپری می کردید. در واقع شما از دانشگاهی خارجی به ایران انتقالی می گرفتید .

ولی متأسفانه چند سالی است که دیگر خبری از اجرای این قانون نیست و از طرف مسئولین امر تصمیم بر لغو آن گرفته شده است .

هنوز هم راهی برای تحصیل پیراپزشکی بدون کنکور وجود دارد

بله دوستان عزیز کاملاً درست شنیدید هر چند که در ایران نمی توان اقدامی برای ادامه تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور انجام داد اما این به معنای ناامید شدن و زانوی غم بغل گرفتن نیست .

در واقع، باید عرض کنیم که هنوز هم راهی برای تحصیل پیراپزشکی بدون کنکور وجود دارد و آن هم عزیمت به خارج از کشور و ادامه تحصیل در رشته های گنجانده شده در این گروه در دانشگاهی برتر است .

اما هرگز فراموش نکنید که انجام این کار به همین راحتی ها هم نیست و به عنوان یک داوطلب باید شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی را داشته باشید .

نکاتی مهم در رابطه با تحصیل رشته های پیراپزشکی در دانشگاه های خارجی

در صورتی که تصمیم جدی خود را برای ادامه تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در دانشگاهی خارجی گرفته اید باید عرض کنیم که قبل از هر چیز باید به چند نکته مهم و اساسی در این رابطه توجه کنید .

نکاتی که در صورت غفلت از اطلاع و توجه به آن ها به مراتب نباید انتظار آینده ای سرشار از موفقیت را برای خود داشته باشید .

در ادامه این نوشته با ذکر نکاتی مهم برای تحصیل در رشته های پیراپزشکی در دانشگاه های خارجی در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم .

. بهترین دانشگاه های خارجی پذیرنده پیراپزشکی بدون کنکور را بشناسید

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از هر گونه اقدامی برای ادامه تحصیل در کشورهای خارجی در رشته پیراپزشکی بدون کنکور باید به آن توجه کافی را مبذول دارید در رابطه با شناخت بهترین دانشگاه های پذیرنده این قبیل از رشته هاست .

در واقع، این که در بهترین دانشگاه های خارجی تحصیل در رشته های پیراپزشکی را به صورت بدون کنکور آغاز کنید از اهمیت بالایی برخوردار است .

حتماً می پرسید چگونه می توان به شناخت خوبی از دانشگاه های خارجی پذیرنده رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دست یافت؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما عرض کنیم که بهترین راه ممکن کمک خواستن از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه است .

فردی که بتواند با ارائه اطلاعاتی موثق و دقیق در رابطه با دانشگاه های پذیرنده رشته های پیراپزشکی به صورت بدون کنکور شما را به بهترین شکل ممکن در این رابطه راهنمایی و هدایت کند .

. از مبلغ شهریه پرداختی برای تحصیل در دانشگاه ها مطمئن شوید

مورد مهم دیگری که الزاماً باید اطلاعاتی را در مورد آن بدست آورید در رابطه با شهریه پرداختی برای تحصیل در دانشگاه های خارجی است .

اهمیت این موضوع از آنروست که ممکن است برخی از دانشگاه ها شهریه زیادی را بابت هر ترم تحصیل در آن ها از شما دریافت کنند .

اینجاست که باید از داشتن استطاعت مالی برای ادامه تحصیل در آن دانشگاه ها اطمینان حاصل کنید .

. امکان گرفتن بورسیه برای تحصیل در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی

در حال حاضر دانشجویان و افراد زیادی به دنبال گرفتن بورسیه تحصیلی جهت تحصیل در دانشگاه های خارجی هستند. با دریافت بورسیه است که دیگر نگرانی از بابت شهریه بالای دانشگاه های خارجی برای ادامه تحصیل ندارید .

اما قبل از هر چیز باید از داشتن شرایط لازم برای دریافت بورسیه اطمینان حاصل کنید. بعلاوه، کسب اطلاعاتی در مورد مدارک لازم برای دریافت بورسیه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .

پیشنهاد ما به شما برای اطلاع از تمامی این موارد راهنمایی خواستن از مشاوری آگاه و خبره است. مشاوری که با ارائه اطلاعات لازم در رابطه با دریافت بورسیه تحصیلی برای ادامه تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در خدمت شما باشد و اطلاعاتی موثق و دقیق را در اختیارتان قرار دهد .

جهت اطلاع از امکان پذیر بودن یا نبودن تحصیل در رشته های گروه پیراپزشکی به صورت بدون کنکور در ایران از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید .

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 ( تماس از استان تهران )

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

ارسال نظر: