فراگیر شدن پدیده‌ی درد مفصل و استخوان

کدخبر: 2370924

این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که نگران سلامتی بدن، پوست و موهای خود نباشد. شاید به یک تعبیری بتوان گفت که اهمیت دادن به سلامت و بدن مد شده است ولی چه مدی از این بهتر که انسان به خود و سلامتی‌اش بها دهد. پیش‌ترها مردم فقط وقتی مریض و درمانده می‌شدند از سر اجبار به دکترها و درمانگاه‌ها مراجعه می‌کردند اما امروزه بسیاری از مردم به خاطر پیشگیری یا بهبود وضعیت جسمانی خود به دکترها و متخصصین رجوع می‌کنند.

نسیم آنلاین: این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که نگران سلامتی بدن، پوست و موهای خود نباشد. شاید به یک تعبیری بتوان گفت که اهمیت دادن به سلامت و بدن مد شده است ولی چه مدی از این بهتر که انسان به خود و سلامتی‌اش بها دهد. پیش‌ترها مردم فقط وقتی مریض و درمانده می‌شدند از سر اجبار به دکترها و درمانگاه‌ها مراجعه می‌کردند اما امروزه بسیاری از مردم به خاطر پیشگیری یا بهبود وضعیت جسمانی خود به دکترها و متخصصین رجوع می‌کنند. این یک عادت مثبت است که در جامعه‌ی جهانی رونق یافته و حالا تا حد زیادی جا افتاده است. بی دلیل هم نبود که از قدیم گفته‌اند پیشگیری بهتر از درمان است. این که پیش از آن که به دردی مبتلا شویم از آن پیشگیری کنیم خیلی بهتر از آن است که پس از کشیدن دردهای پیاپی و آزاردهنده به فکر راه چاره باشیم. داروخانه آنلاین با فراهم آوردن داروهای متعدد در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها به هم میهنان ما کمک شایانی کرده است. در ادامه درباره‌ی قرص کم خونی و قرص مفاصل و معرفی داروخانه آنلاین به عنوان فروشنده‌ی این نوع از قرص‌ها خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید.

33

قرص مفاصل و استخوان

امروزه درد مفصل و استخوان به یک پدیده‌ی جدی و فراگیر مبدل شده است. مخصوصا افرادی که بیشتر از درد استخوان و مفاصل رنج می‌برند افراد مسن و میانسالان هستند. طی تحقیقات انجام شده، میلیون‌ها نفر در کل جهان به درد مفاصل دچار هستند و باید از قرص مفاصل و استخوان استفاده کنند. درد مفاصل و استخوان کارایی فرد را پایین می‌آورد و در مواقع شدیدتر به کل مانع از انجام هر کاری می‌شود. تحرک کم، سبک زندگی نادرست و چاقی باعث تشدید دردهای مفصلی می‌شود. اما مفصل چیست؟ مفصل محلی است که دو استخوان در کنار یکدیگر قرار می گیرد. مفصل‌ها به استخوان‌ها کمک می‌کنند تا در کنار یکدیگر حرکت کنند. مفاصل در بدن به سه دسته تقسیم می‌شوند. مفصل متحرک، مفصل نیمه متحرک و مفصل بدون حرکت. به هر نوع بیماری یا صدمه‌ای که بر استخوان‌های انسان وارد شود و مانع از انجام وظایفشان شود بیماری‌های استخوانی گفته می‌شود. برخی از بیماری‌های شایع استخوانی و مفصلی شامل پوکی استخوان، نقرس، نرمی استخوان، روماتیسم مفصلی و... می‌شود. برخی وقتی درباره‌ی استخوان و راه‌های تقویت و جلوگیری از امراض استخوانی می‌شنوند اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد محصولات لبنی است. درست است که لبنیات حاوی کلسیم است اما خوب است به یاد داشته باشیم که لبنیات تنها منبع کلسیم برای بدن نیست. کلسیم در اسفناج، میوه‌های خشک، سویا، حبوبات، پیاز و سبزیجات نیز موجود است. در برخی از موارد حتی اگر تغذیه‌ی مناسبی نیز داشته باشید باز هم ممکن است که به مکمل‌های کلسیم نیاز پیدا کنید. بعضی از افراد بیشتر به مکمل‌های کلسیم نیاز پیدا می‌کنند؛ برای مثال افرادی  که گیاه خواران‌اند، افرادی که پوکی استخوان دارند، افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند و نمی‌توانند محصولات لبنی مصرف کنند و... . قرص‌های متنوعی برای مفاصل و استخوان‌ها وجود دارند که هر کدام کارکرد مخصوص به خود را دارند. انواع قرص‌های کلسیم، قرص‌های غضروف ساز، قرص‌های پوکی استخوان، قرص‌های جلوگیری از آرتروز، مکمل‌های درمان درد استخوان، قرص زانو درد، قرص ویتامین دی و... در این دسته قرار می‌گیرند. 

قرص کم خونی

انسان زمانی به کم خونی دچار می‌شود که خون بدنش فاقد هموگلوبین کافی باشد. هموگلوبین به گلبول‌های قرمز کمک می‌کند تا اکسیژن را از ریه به سراسر بدن برساند. کم خونی انواع متفاوتی دارد که هر کدام به دلایل مختلفی بروز می‌کنند. در اینجا به اختصار به دلایلی که کم خونی ایجاد می‌شود می‌پردازیم:

  1. کم خونی ناشی از فقر آهن
  2. کم خونی ناشی از فقر ویتامین
  3. بیماری‌های نهفته و خاص
  4. بیماری‌های خونی ارثی
  5. کم خونی آپلاستیک

22

با توجه به نوع کم خونی درمان نیز متفاوت است و بستگی به میزان حاد بودن کم خونی دارد. قرص‌های کم خونی نیز انواع مختلفی دارند. قرص کم خونی با توجه به بدن و نوع کم خونی تجویز می‌شود. قرص‌های کم خونی حتما باید با تجویز پزشک مصرف گردد و مصرف خودسرانه‌ی قرص‌های کم خونی خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. قرص های کم خونی کاملا بدون عوارض نیستند و در هر شخصی عوارض متفاوتی ممکن است ایجاد شود. به گمان بسیاری از مردم این که غذاهای خوب و حاوی آهن بخوریم در جلوگیری از ایجاد کم خونی کافی است. اما تحقیقات نشان داده است که متاسفانه افراد زیادی در کشور به ویژه بانوان به کمبود آهن دچار هستند. یک سری از قرص‌ها یا در واقع از مکمل‌ها هستند که به بهبود عملکرد خون سازی کمک می‌کنند و در واقع برای افراد بیمار نیستند و به عنوان دارویی برای حفظ سلامت و تقویت سیستم ایمنی استفاده می‌شود. این نوع از داروها را افراد سالم بدون تجویز پزشک و تنها با مشاوره و راهنمایی افراد آگاه مثل داروسازها، دارو فروش‌ها و سایت‌های آگاه معتبر می‌توانند استفاده کنند. در بسیاری از مواقع پزشک‌ها نیز این نوع داروها را برای بیماران خود تجویز می‌کنند تا عملکرد بدن بیمارشان بهبود یابد. پس گمان نکنید که اگر کم خونی ندارید پس به هیچ وجه نیازی به دارو و قرص‌های کم خونی نیز ندارید.

داروخانه آنلاین با تنوع بالا داروها و قرص‌های مفاصل و استخوان و قرص کم خونی را موجود کرده است. داروهایی نظیر: قرص آیزون پلاس یورو ویتال، کپسول فرودین آرین سلامت سینا، کپسول فرامکس 100 بیوساینت، قرص فرورال گلدن لایف، قرص رومالیا فورت هیمالیا، قرص رابونکس رها،قرص کلسیترا سوپرابیون و... . کافی است به سایت داروخانه آنلاین مراجعه نمایید تا از اطلاعات و کیفیت هر کدام آگاه شوید.

داروخانه آنلاین

11

داروخانه آنلاین سایتی برای فروش دارو به صورت آنلاین می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. این سایت زیر مجموعه‌ای از داروخانه‌ی شبانه روزی دکتر شهبازی است ولی برای ارائه‌ی خدمات دقیق‌تر، سریع‌تر و درخور مشتریان هم‌زمان با ده داروخانه در حال همکاری است. داروخانه آنلاین با دارا بودن چندین سال سابقه‌ی فروش، نه تنها دارو بلکه دیگر محصولات دارویی، پزشکی، ورزشی، آرایشی، بهداشتی و... را برای ارائه به مشتریان در اختیار خود دارد. داروخانه آنلاین تیم مجرب و حرفه‌ای در اختیار گرفته تا در تمام طول سال بدون تعطیلی، از ساعت نه صبح تا نه شب در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران باشند. داروخانه آنلاین با عرضه‌ی داروهای ایرانی و خارجی محبوبیت زیادی را بین مردم به دست آورده است.

 

 

ارسال نظر: