اجاره استیج هلندی و استیج اسپیس فریم

کدخبر: 2376397

استیج یا سن درواقع صحنه ویژه‌ای است که نگاه تمامی مخاطبان را در طی برگزاری برنامه به خود جلب می‌کند. استیج‌ها نمونه‌های مختلفی دارند که با توجه به مدل‌های آن‌ها می‌توانید بهترین گزینه را کرایه کنید. با اجاره استیج هلندی می‌توانید مراسم خود را با کمترین هزینه و به بهترین نحو اجرا کنید. با ما همراه باشید تا دربارهٔ مزایای اجاره استیج بیشتر بدانید:

اجاره استیج هلندی

استیج هلندی یکی از انواع استیج است که به دلیل زیبایی، دوام بالا، تنوع و سهولت در مونتاژ و دمونتاژ، کاربردهای زیادی دارد. این استیج‌ها به دلیل تحمل وزن‌های بالا و نصب سریع، بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و در ساخت سکو، سقف و کف استیج جشن‌ها به‌کار می‌روند. استیج‌های هلندی از ارتفاع 20 تا 140 سانتی‌متر قابل نصب هستند که این مورد یکی از ویژگی‌های این مدل از استیج‌هاست. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت نصب سریع آن اشاره کرد که افراد برای نصب، به ابزار خاصی نیاز نخواهند داشت و در کمترین زمان، می‌توانند استیج را آماده کنند. در شرایطی که تنها برای یک یا چند روز احتیاج به استیج دارید، خرید آن عاقلانه نیست و به‌جای خرید، می‌توانید استیج‌ها را اجاره کنید. اگر به‌دنبال فروشگاهی جهت اجاره استیج آماده هستید، به سایت اینترنتی اسپیس سازان مراجعه کنید.

اجاره استیج اسپیس فریم

اسپیس فریم‌ها از اجزای اصلی استیج‌ها هستند که به‌دلیل تنوع، قابلیت حمل آسان، دوام و ماندگاری بالا و هم‌چنین نصب آسان، بسیار مورد استقبال مردم هستند. از ویژگی‌های استیج اسپیس‌ها می‌توان به زیبایی در طراحی ساخت آن‌ها اشاره کرد که استفاده از آن‌ها را در هر مکانی ممکن می‌کند. به‌علاوه این مدل از استیج‌ها دوام و ماندگاری زیادی در مقابل شرایط محیطی هستند که می‌توانند خیال شما را از بابت کیفیت راحت کنند.

اگر قصد اجاره استیج اسپیس را دارید، نگران نصب آن نباشید، چراکه نصب و هم‌چنین جابه‌جایی اسپیس فریم‌ها آسان و به ابزار و مهارت خاصی نیاز ندارد. این نوع استیج‌ها بسیار کاربردی هستند و در همهٔ مراسمات خود مانند استیج کنسرت و استیج عروسی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

کاربردهای اجاره استیج

نکاتی در رابطه با اجاره استیج هلندی یا اسپیس فریم وجود دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند که انتخاب بهتری داشته باشید. توجه داشته باشید که جنس استیج‌ها از آهن است، بنابراین هیچ‌گونه نگرانی‌ای از بابت تحمل وزن استیج‌ها نداشته باشید. مورد بعدی که باید به آن توجه کنید، ابعاد استیج است. استیج‌ها ابعاد و اندازه‌های مختلفی دارند که با توجه به فضای خود، می‌توانید بهترین ابعاد را جهت اجاره انتخابی کنید.

مورد مهم دیگر، مقاومت این استیج‌ها در برابر عواملی چون آب و آتش است، بنابراین بدون هیچ‌گونه نگرانی از بابت خرابی استیج‌ها، می‌توانید آن‌ها را کرایه کنید. اجاره استیج‌ها کاربردهای زیادی دارد که بنابر نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید:

  • استیج کنسرت و همایش

اگر قصد برگزاری کنسرت و همایش دارید، می‌توانید استیجی را به جهت انجام این کار اجاره کنید. با اجاره استیج، در مرکز توجه میهمانان قرار خواهید گرفت و به شکل بهتری می‌توانید برنامهٔ خود را برگزار کنید.

  • استیج عروسی

اهمیت استفاده از استیج در مراسم عروسی و جشن بر هیچ‌کس پوشیده نیست. عروس و داماد باید در مرکز توجهٔ میهمانان باشند، بنابراین اجاره استیج عروسی بسیار ضروری و مهم خواهد بود.

  • استیج نمایشگاهی

اجاره استیج هلندی به شما کمک می‌کند تا نمایشگاه خود را به شکل بهتری برگزار کنید و به‌علاوه توجهٔ بازدیدکنندگان را به غرفهٔ خود جلب کنید.

  • استیج حسینه

مراسم‌های مختلف مذهبی در ماه‌های متفاوتی از سال برگزار می‌شود که خرید استیج را بسیار پرهزینه می‌کند. با اجاره استیج می‌توانید به‌راحتی و در کمترین زمان و باقیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه، مراسم‌های مذهبی خود را اجرا کنید.

مزایای اجاره استیج آماده

اجاره استیج هلندی و یا اسپیس فریم چه به‌صورت اجاره استیج به شکل کامل باشد و یا به‌صورت اجاره تجهیزات نیمه‌آماده باشد، با مزایای زیادی همراه است که صرفه‌جویی در هزینه‌ها یکی از این مزایا خواهد بود. به‌علاوه اگر برای برگزاری مراسم چندین ساعته و یا چندروزهٔ خود، احتیاج به سن و استیج دارید، اجارهٔ آن امری منطقی خواهد بود که می‌تواند بسیار کارساز باشد، اما در صورتی که به‌طور مداوم نیاز به استفاده از استیج دارید، بهتر است که به‌جای اجاره، آن‌ها را خریداری کنید. از مزایای اجاره استیج‌های آماده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری مراسم به بهترین شکل

اگر در حال تدارک برای مراسم جشن و یا مهمانی هستید، اجاره استیج را فراموش نکنید. استیج به فضای میهمانی یا جشن‌های شما جلوه‌ای ویژه می‌دهد و فضای مراسم شما را زیباتر می‌کند. با انجام این کار، حتی می‌توانید در باغ شخصی و یا ویلای خود نیز مراسم‌ها را به بهترین نحو ممکن برگزار کنید.

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها

یکی از مزایای مهم اجاره استیج، کاهش هزینه‌های مراسم است. به‌جای برگزاری مراسم در مکان‌هایی که استیج و سن دارند و هزینه‌های زیادی دریافت می‌کنند، می‌توانید مراسم خود را در باغ شخصی برگزار کنید و هزینه‌های خود را کاهش دهید. به‌علاوه در شرایطی که تنها برای چند روز و یا چند ساعت احتیاج به این تجهیزات دارید، خرید استیج عاقلانه نخواهد بود و با هزینهٔ زیادی همراه است.

  • نصب راحت و سریع

از دیگر مزایای اجاره استیج هلندی می‌توان به نصب سریع و راحت آن اشاره کرد. به‌راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن، می‌توانید عملیات نصب استیج را بدون هیچ مشکلی انجام دهید. اگر که فکر می‌کنید با نحوهٔ نصب استیج آشنایی ندارید، می‌توانید مراحل نصب را فروشنده بپرسید و یا از آن‌ها درخواست کنید که این کار را برای شما انجام دهند.

  • دوام مناسب

دوام مناسب استیج‌ها یکی دیگر از مزایای اجارهٔ آن‌هاست. اگر به فکر اجاره استیج اسپیس هستید، هیچ‌گونه نگرانی‌ای از بابت تحمل وزن این استیج‌ها نداشته باشید و فقط به فکر برگزاری هرچه ‌بهتر مراسم خود باشید.

سخن پایانی

اجاره استیج هلندی و اسپیس فریم با مزایای زیادی همراه است که از مهم‌ترین آن می‌توان به کاهش هزینه‌های مراسم اشاره کرد. استیج‌ها نمونه‌های مختلفی دارند که برای اجارهٔ آن‌ها باید به اندازه و ابعاد استیج توجه داشته باشید. با در نظرگرفتن این مورد، می‌توانید از فضای خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

منبع: شرکت اسپیس سازان spacesazan.com

 

ارسال نظر: