میزهای عسلی شیشه ای استیل: زیبایی شناسی جالب برای اتاق نشیمن مدرن

کدخبر: 2379002

میزهای عسلی شیشه ای استیل: زیبایی شناسی جالب برای اتاق نشیمن مدرن

برای کسانی که زیبایی‌شناسی پیچیده را ترجیح می‌دهند، یک میز عسلی شیشه‌ ای استیل ایده‌آل است. این دو متریال نماد ظرافت و جذابیت هستند و آنها را برای اتاق نشیمن مدرن ایده آل می کند.

میز عسلی ساخته شده از استیل و شیشه چه مزایایی دارد؟

هر ماده فضای خاصی را تراوش می کند و تداعی های خاصی را بیدار می کند. بنابراین، اغلب ترکیب دو ماده جلوه خاصی ایجاد می کند: تضاد بین این دو ماده کشش و پویایی جالبی ایجاد می کند. این مورد در مورد میز عسلی استیل شیشه ای نیز صدق می کند:

استیل نشان دهنده ثبات است و به شکل خاصی با زمین مرتبط است. از طرف دیگر، شیشه سبک و زودگذر است - بیشتر شبیه هوا است. یک میز عسلی استیل شیشه ای اثر این دو ماده را متعادل می کند: به نظر می رسد پایدار و ایمن است، اما نه خیلی قدرتمند.

در عین حال، این دو ماده به خوبی هماهنگ هستند. زیرا شیشه و استیل هر دو نشان دهنده شفافیت و صراحت هستند. بنابراین میزهای عسلی استیل شیشه ای برای محیط هایی که ظاهری پیشرو و خالص دارند ایده آل هستند.

 

 

میزهای عسلی استیل شیشه ای در طرح های مختلفمربع، گرد یا مستطیل؟

هنگام خرید یک میزعسلی نه تنها مواد نقش مهمی ایفا می کند، بلکه شکل میز نیز باید مطابق با سلیقه شما باشد. در هومینایس شما می توانید بین تعداد زیادی از میزهای عسلی شیشه ای - در طرح ها و اشکال بسیار متنوعی انتخاب کنید. چه گرد، مربع یا مستطیل: نکته اصلی این است که ظاهر شما را به خود جلب می کند و مبلمان به خوبی با محیط خود هماهنگ می شود.

نوع 1: گرد

میزهای عسلی ما با صفحه میز دایره ای به معنای واقعی کلمه یک میز گرد هستند. به خصوص به عنوان یک زیر لیوانی برای گیاهان یا اشیاء تزئینی میزهای عسلی گرد بسیار مفید هستند - ترکیب چندین میز در ارتفاع های مختلف بسیار مؤثر است.

یکی از میزهای عسلی ما که گرد و از شیشه و استیل ساخته شده است، یکی از مدل ها دارای صفحه شیشه ای روی یک پایه استیل قرار دارد و دارای صفحه پایه دایره ای است. که به صورت استاندارد در سه ارتفاع مختلف موجود است، اما در صورت درخواست امکان ساخت یک میز سفارشی با ارتفاع دلخواه نیز وجود دارد.

ویژگی اضافی ویژه میز عسلی شیشه ای گرد پایه ساخته شده از استیل با کیفیت بالا قابل تنظیم ارتفاع است، به طوری که میز می تواند به طور انعطاف پذیر در ارتفاع بین 46 تا 76 سانتی متر تغییر کند. بنابراین، میز را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد و می تواند به عنوان میز قهوه ، میز کناری یا میز ناهارخوری استفاده شود.

نوع 2: مربع و کاربردی

یک میز عسلی ساخته شده از استیل و شیشه که به شکل مربع است، کاملاً در مناظر نشستن U شکل قرار می گیرد. به دلیل طول یکنواخت کناره، کاناپه در همه جا به یک اندازه از لبه میز فاصله دارد.

نمونه بارز میز عسلی مربعی استیل و شیشه ای در وب سایت هومینایس موجود است که در زیر میز مربع شکل یک پایه صلیب شکل خلاقانه از فولاد صیقلی وجود دارد. در اینجا، پایه را می توان در جهت مستطیلی یا به صورت مورب صفحه بالایی مربع نصب کرد.

نوع 3: کلاسیک مستطیل شکل

میز عسلی استیل مستطیلی یک مدل کلاسیک در میان مبلمان اتاق نشیمن است. به عنوان مثال، با دو مبل روبه‌روی هم، یک میز مستطیل شکل به‌خوبی در بین آنها قرار می‌گیرد. در جلوی یک کاناپه یا در گوشه کاناپه دراز، یک میز عسلی مستطیلی استیل و شیشه‌ای نیز برجسته است. با این حال، باید مطمئن شوید که میز از انتهای مبل ها فراتر نمی رود.

اگر شکل مستطیلی برای شما جذاب است، طرح های محبوب ما در وب سایت را که با تنوع زیاد درست شده، مرور کنید. آنها به شکل گرد، مربع و مستطیل - در اندازه های مختلف موجود هستند. به طور طبیعی همیشه امکان تغییر جزئیات فردی و سفارشی کردن وجود دارد.

همچنین یک میز زیبا رنگارنگ: میز قهوه از استیل و شیشه

اگر قطعات فلزی را نه با شیشه شفاف، بلکه با شیشه رنگی ترکیب کنید، ظاهری جذاب به دست می آید. بسته به رنگ چنین میز قهوه ای می تواند جذاب و اتاق نشیمن مناسب باشد.

میز استیل شیشه ای و مشکی

میزهای عسلی با طراحی شیشه ای و استیل با روکش لاک مشکی مخصوصاً برای دفاتر اداری، دفاتر وکالت یا سالن های پذیرایی در هتل های مجلل مناسب هستند - همیشه زمانی که باید جلوه ای پیچیده و سلیقه ای به جا گذاشت.

میز عسلی شیشه ای و استیل به رنگ سفید

مبلمان سفید نور زیادی را منعکس می کنند و فضایی روشن و دوستانه ایجاد می کنند. بی دلیل نیست که به ویژه در سبک نوردیک، مردم از رنگ سفید زیادی در فضای داخلی استفاده می کنند تا از نور کم روز حداکثر استفاده را ببرند.

این جلوه را می توان با یک میز قهوه عسلی استیل سفید تقویت کرد. به عنوان مثال، میز قهوه خوری شیشه ای با رویه لاکی به رنگ سفید مرواریدی یا سفید خالص زیباست .

میز عسلی شیشه ای و استیل در رنگ های روشن

میز عسلی یک تکه مبلمان عالی برای ایجاد یک سبک رنگارنگ است: یک کابینت کامل به رنگ قرمز روشن کمی پر زرق و برق خواهد بود، اما یک میز عسلی کوچک قرمز رنگی جالب را نشان می دهد.

در هومینایس تعدادی میزعسلی شیشه ای و استیل پیدا خواهید کرد که با روکش رنگارنگ در دسترس هستند. برای مثال می‌توانید میزهای عسلی در رنگ‌های خاکستری آنتراسیت، آلومینیوم خاکستری، قرمز یاقوتی و نارنجی خریداری کنید.

میز عسلی شیشه ایکدام فلز بهتر است؟

اجزای فلزی میزهای قهوه ما از استیل 304 ضد زنگ ساخته شده است. کدام فلز برای میز عسلی شیشه ای شما بهترین است؟ هر ماده دارای خواص مشخص و ظاهر خاصی است، بنابراین بستگی به ترجیحات فردی دارد که کدام فلز را انتخاب کنید.

میز عسلی شیشه ای استیل

استیل ضد زنگ آلیاژی از آهن است و مقدار کمی کربن دارد. به دلیل پایداری و استحکام آن یک ماده بسیار رایج در تمام کاربردهای قابل تصور است. بسیاری از میزهای عسلی شیشه ای ما مجهز به پایه یا قسمت اتصال ساخته شده از فولاد ضد زنگ هستند که به مبلمان پایداری بالایی می بخشد .

میز عسلی شیشه ای با استیل ضد زنگ

استیل ضد زنگ نوعی فولاد با درجه خلوص بالا است. بنابراین، قطعات استیل ضد زنگ اغلب در فضای باز یا برای حمام و آشپزخانه استفاده می شود. مخصوصاً فاستیل ضد زنگ جذاب است که ظاهر خود را بسته به نوع درمان تغییر می دهد: برس زدن ریز سطحی مات می دهد، در حالی که ظاهر براق استیل ضد زنگ جلا داده می شود. به همین دلیل، میزهای استیل شیشه‌ای متعددی از مجموعه ما نیز دارای قطعات استیل ضد زنگ با کیفیت هستند

کدام سبک های داخلی با میز عسلی شیشه ای و فلزی هماهنگ است؟

هدف هومینایس ایجاد مبلمان شیشه ای خلاقانه و ماندگار است. این بدان معنی است که میزهای عسلی ما با یک سبک طراحی داخلی خاص سازگار نیستند، اما می توانند در سبک های مختلف ادغام شوند. مثال های زیر به عنوان الهام، نحوه ترکیب میز عسلی شیشه ای و استیل در نظر گرفته شده است.

 

 

 

ارسال نظر: