عینک آفتابی مردانه: راهنمای ست کردن عینک آفتابی و استایل

کدخبر: 2379064

عینک آفتابی مردانه: راهنمای ست کردن عینک آفتابی و استایل

امروزه خرید عینک آفتابی مردانه و عینک آفتابی زنانه به یکی از خریدهای چالش برانگیز برای هر فردی تبدیل شده است. اینکه شما بتوانید از بین مدل های انبوه عینک آفتابی موجود در بازار بهترین مدل را برای استایل و چهره خود انتخاب کنید، کار راحتی نیست و نیازمند رعایت برخی نکات می باشد.

 

Picture1

 

لازم به ذکر است که استفاده از عینک آفتابی فقط مختص روزهایی با آفتاب سوزان نیست و شما همیشه برای محافظت از چشمان خود در برابر اشعه های فرابنفش خورشید باید از عینک آفتابی های استاندارد استفاده کنید.

اکنون سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا برای استایل های ورزشی، اسپرت، رسمی و ... می توان از یک مدل عینک آفتابی یکسان استفاده کرد؟! پاسخ قطعاً خیر است.

در ادامه راهنمایی کامل برای آشنایی شما با نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه و استایل های مختلف آورده ایم، پس تا انتها همراه ما بمانید.

قبل از انتخاب عینک آفتابی چهره خود را بشناسید

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید عینک آفتابی باید به آن توجه داشت، تناسب بین فرم صورت و فریم عینک می باشد. از لحاظ زیبایی شناسی فرم صورت به چند دسته صورت های کشیده مانند صورت های بیضی و مستطیل شکل، صورت های دایره ای یا گرد، صورت های مثلثی، صورت قلبی شکل، صورت مربع و صورت لوزی شکل تقسیم می شود.

بدیهی است که هر یک از اشکال هندسی نام برده شده از لحاظ فیزیکی تفاوت هایی دارند. بنابراین عینک آفتابی مناسب هر فرم صورت نیز متفاوت می باشد.

به طور کلی فریم عینک آفتابی باید به گونه ای انتخاب شود که تا حد امکان عیوب چهره را بپوشاند و همچنین تناسب میان اجزای صورت شما برقرار کند.

به عنوان مثال افرادی که دارای صورت های کشیده هستند، طول صورت از عرض صورت آنها بیشتر است. بنابراین عینک آفتابی باید ویژگی فیزیکی داشته باشد که باعث کشیده تر نشان داده شدن صورت نشود و در مقابل تا حد امکان با ایجاد خطای دید از کشیدگی صورت بکاهد.

 

Picture1

 

بنابراین عینک آفتابی هایی که عرض لنز آنها از طولشان بیشتر است برای این فرم صورت ایده آل می باشد. از طرف دیگر افرادی که صورت گردی دارند باید از فریم های زاویه دار مانند فریم های مربعی و مستطیلی استفاده کنند، فریم های گرد باعث بیش از حد گرد نشان دادن صورتشان می شود.

تاثیر رنگ پوست برای انتخاب عینک آفتابی

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید عینک آفتابی باید به آن توجه داشته باشید، رنگ پوستتان می باشد. تناسب میان رنگ پوست و فریم عینک آفتابی تاثیر بسیار زیادی در استایل نهایی شما خواهد داشت.

·عینک آفتابی مناسب برای پوست روشن

افرادی که دارای رگ های آبی رنگ و پوستی به رنگ سفید هستند در دسته افرادی قرار می گیرند که دارای پوست های روشن یا سرد هستند.

بهترین عینک آفتابی برای پوست های سرد یا روشن، عینک آفتابی هایی هستند که فریم آنها مشکی، طوسی، صورتی، آبی و بنفش باشد.

·عینک آفتابی مناسب برای پوست تیره

افرادی که پوست تیره دارند دارای رگ های سبز رنگ می باشند و رنگ صورتشان سبزه و گرم است. عینک آفتابی هایی با فریم طلایی، بژ، زرد رنگ، قرمزو سبز  بیشترین سازگاری را با این رنگ پوست دارد.

·عینک آفتابی مناسب برای پوست گندمی

افرادی که دارای پوست های گندمی رنگ هستند، راحت ترین افراد برای انتخاب عینک آفتابی می باشند. زیرا اکثر رنگ ها برای این رنگ پوست ایده آل می باشد و می توانند به راحتی از انواع فریم های طرحدار و رنگی استفاده بکنند.

بهترین مدل عینک آفتابی برای هر استایل

اکنون نوبت به آن رسیده که با یکدیگر بهترین مدل عینک آفتابی برای انواع استایل های رسمی، اسپرت و ... را بررسی کنیم. تناسب میان مدل عینک آفتابی و سبک لباس هایی که می خواهید بپوشید در استایل نهایی شما بسیار موثر می باشد.

·عینک آفتابی مناسب برای استایل رسمی

استایل های رسمی و کلاسیک در بین آقایان طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی به واسطه شغل و یا موقعیت اجتماعی شان این سبک را به عنوان استایل روزانه خود انتخاب کرده اند.

بهترین مئل عینک آفتابی برای استایل رسمی و کلاسیک مدل هایی می باشند که رنگ عدسی آنها تیره باشد و همچنین دارای فریم باریک و ترجیحاً فلزی باشند. از جمله بهترین مدل ها برای این استایل می توان به عینک های خلبانی، کلاب مستر و ویفرر اشاره کرد.

·عینک آفتابی مناسب برای استایل اسپرت

 

Picture1

 

انتخاب مدل عینک آفتابی برای استایل اسپرت کار راحتی است. انواع فریم های پهن مانند عینک ری بن ویفرر برای این استایل گزینه عالی می باشند. همچنین استفاده از عینک آفتابی هایی که دارای لنزهای آینه ای هستند نیز برای استایل اسپرت بسیار کاربردی است.

به طور کلی برای داشتن استایل اسپرت شما می توانید از انواع مدل های عینک آفتابی با توجه به سلیقه خودتان استفاده کنید و خیلی در قید و بند مد نباشید!

·عینک آفتابی مناسب برای استایل با اکسسوری

یکی دیگر از راه های ست کردن عینک آفتابی با استایل، توجه به سایر اکسسوری های به کار رفته در آن استایل مانند مدل ساعت، رنگ کمربند و ساعت و ... می باشد. به عنوان مثال شما می توانید رنگ فریم و یا عدسی عینک آفتابی خود را با رنگ ساعت و یا کمربند و کفش خود ست کنید.

نکات تکمیلی ست کردن عینک آفتابی با استایل

  1. اگر در استایل خود از لباس هایی با رنگ روشن استفاده می کنید، عینک آفتابی هایی با فریم پلاستیکی، متالیک یا براق برای شما بسیار مناسب هستند.
  2. عینک آفتابی هایی با فریم کائوچویی و چوبی برای استایل هایی با لباس های تیره گزینه خوبی می باشند.
  3. مدل عینک آفتابی ویفرر یکی از مدل هایی است که شما همیشه و در هر زمانی می توانید از آن استفاده کنید.
  4. افرادی که دارای فرم صورت بیضی می باشند، ایده آل ترین فرم صورت برای انتخاب مدل عینک را دارند و تقریباً همه مدل های عینک آفتابی برای آنها مناسب می باشد.
  5. فراموش نکنید که عینک آفتابی شما حتما باید استاندارد UV400 را داشته باشد و به خوبی از چشمان شما محافظت کند. برای خرید عینک آفتابی مردانه و زنانه استاندارد به صورت اینترنتی از سایت https://daykala.com/ کلیک کنید.
  6. بهترین مدل عینک آفتابی برای استفاده در روزهای آفتابی، عینک هایی می باشند که دارای لنز پهن هستند. زیرا مانع از ورود اشعه های فرابنفش از اطراف چشم می شوند.

کلام پایانی

مهم ترین نکته در زمان خرید عینک آفتابی برای هر استایلی، سلیقه و راحتی شما می باشد. بنابراین با در نظر گرفتن نکات فوق و براساس سلیقه خود می توانید بهترین استایل با عینک افتابی مردانه و زنانه را داشته باشید.

از میان تمامی نکات گفته شده، انتخاب درست مدل عینک با توجه به فرم صورت تاثیر بسیار زیادی در استایل نهایی شما خواهد داشت. بنابراین قبل از خرید عینک آفتابی حتما فرم صورت خود را بشناسید.

باتشکر از همراهی شما.

 

 

 

ارسال نظر: