فروش تشک بادی طبی و سفری خودرو

کدخبر: 2380159

فروش تشک بادی اینتکس و عرضه انواع تشک بادی ماشین و مسافرتی با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس و فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران

تشک بادی خودرو یا کاربد (Car bed)، یکی از پرطرف‌دارترین انواع تشک‌های بادی موجود در بازار است که برای استفاده در زمان مسافرت کاربرد زیادی دارد. تشک‌های بادی محصولاتی هستند که سفر با خودرو را برای سرنشینان راحت‌تر می‌کنند. با وجود تشک بادی اینتکس به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین برندهای این محصولات در بازار ایران، مسافران در سفر با خودروی شخصی هیچ نگرانی بابت جای خواب نخواهند داشت. در این مطلب قصد داریم درباره عوامل تاثیرگذار روی قیمت تشک بادی خودرو و نکات مهم خرید تشک بادی از نمایندگی اینتکس صحبت کنیم.

تشک بادی خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

تشک‌های بادی مخصوص خودرو، تجهیزاتی هستند که صندلی عقب خودرو را به یک مکان مناسب و راحت برای خواب و استراحت راننده و سایر سرنشینان خودرو تبدیل می‌کنند. این تشک‌ها بیشتر برای خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک یا افراد بیمار و سالمند هستند، کاربرد دارند. از مهم‌ترین ویژگی‌های تشک مسافرتی خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن ساختاری مقاوم و مستحکم

  • ساخته شده با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه از جنس پی‌وی‌سی، برزنت و آکسفورد

  • دارای رویه‌ای از جنس مخمل ضد تعریق

  • قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم

  • امکان استفاده مکرر در سفرهای متعدد

  • راحت بودن به‌دلیل داشتن طراحی طبی و ارگونومیک

  • پشتیبانی از قسمت پشت و کمر هنگام خوابیدن

  • ایجاد فضای کافی و مناسب برای خوابیدن

  • طراحی شده متناسب با اندازه خودرو

  • قابلیت تنظیم فشار هوا براساس ترجیحات شخصی

  • راحت بودن حمل‌ونقل به‌دلیل قابلیت جمع شدن

  • امکان باد کردن و تخلیه باد تشک در سریع‌ترین زمان ممکن

  • ایجاد سطحی نرم و مسطح در داخل خودرو

  • رنگ‌بندی متنوع

  • امکان تعمیر و پنچرگیری در صورت سوراخ شدن با اشیاء نوک‌تیز با چسب مخصوص تعمیرات

نکته‌ جالبی که درباره تشک بادی خودرو وجود دارد، این است که تشک‌های بادی مسافرتی در همه مدل‌های خودرو از سواری گرفته تا شاسی بلند قابل استفاده است. در واقع با خرید تشک مسافرتی بادی برای خودرو سواری دیگر نیاز نیست که در صورت تعویض خودرو و خرید یک خودروی سواری جدید، یک تشک دیگر برای ماشین خود خریداری کنید؛ زیرا این محصولات به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که در تمام مدل‌های خودرو قابل استفاده باشند.

قیمت تشک بادی خودرو به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید تشک‌های بادی خودرو مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد، قیمت این نوع تجهیزات است. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت تشک‌های بادی مسافرتی ماشین می‌توان موارد زیر را نام برد.

کیفیت مواد اولیه به‌کاررفته در ساخت تشک

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت تشک‌های بادی خودرو، میزان کیفیت مواد اولیه‌ای است که در طراحی و تولید این تجهیزات به‌کار رفته است. قیمت تشک‌های ژله‌ای و چرمی به‌دلیل کیفیت، دوام و استحکام بیشتر معمولا از انواع دیگر گران‌تر است.

اعتبار برند تولیدکننده

اعتبار برند تولیدکننده تشک بادی طبی و سفری خودرو، عامل دیگری است که تاثیر مستقیمی در قیمت این محصول دارد. برندهای معروف و شناخته‌شده همواره نسبت‌به سایر برندهای موجود در بازار قیمت گران‌تری دارند؛ زیرا کیفیت محصولات آن‌ها برای مشتریان اثبات شده است. برندهای معتبر و معروف همواره از باکیفیت‌ترین مواد اولیه در کنار طراحی‌های مدرن استفاده می‌کنند و محصولات خود را با تضمین کیفیت به‌همراه گارانتی و خدمات پس‌از فروش در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

طراحی ظاهری و ابعاد تشک

طراحی ظاهری و ابعاد تشک خودرو نیز به‌صورت مستقیمی روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارند. هر چه طراحی ظاهری زیباتر و تطبیق‌پذیری ابعاد تشک با صندلی‌های عقب خودرو بیشتر باشد، قیمت تشک نیز بیشتر خواهد بود. مشتری باید با توجه به نیاز خود و بودجه‌ای که در اختیار دارد، مناسب‌ترین تشک طبی و سفری بادی را از یک برند مطرح برای خودروی خود خریداری کند.

در زمان خرید تشک بادی خودرو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر قصد دارید برای خودروی خود یک تشک مسافرتی خوب و باکیفیت خریداری کنید، به نکات زیر توجه داشته باشید:

توجه به کیفیت ساخت و میزان مقاومت تشک

تشک مسافرتی خودرو از تجهیزات پرکاربردی است که می‌توان سال‌ها در مسافرت‌های مختلف از آن استفاده کرد؛ البته به شرطی که یک محصول باکیفیت و مقاوم خریداری شود. یکی از نکات مهم در زمان خرید این محصول، توجه به میزان کیفیت و مقاومت تشک است.

توجه به متناسب بودن اندازه و ابعاد تشک با خودرو

قبل از این‌که برای خرید تشک طبی و سفری خودرو اقدام کنید، ابعاد صندلی‌های عقب را مورد بررسی قرار دهید. برای خودروهای سواری مانند پژو 206، تیبا، سمند و پراید که سایز صندلی‌های عقب آن‌ها کوچک است، به سراغ تشک‌های بادی مناسب برای خودروهای کوچک بروید. برای خودروهای شاسی‌بلند مانند پورشه کاین، رنج‌روور، لندکروز، پرادو و ... که ابعاد بزرگتری دارند، باید تشک بزرگ خریداری کرد.

توجه به آسان بودن نحوه نصب و استفاده از تشک

در زمان خرید تشک بادی خودرو مطمئن شوید تشکی که خریداری می‌کنید، نحوه نصب و استفاده آسانی دارد؛ زیرا این تجهیزات در طول سفر بارها باز و بسته می‌شوند و برای خوابیدن مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ پس مهم است که استفاده از آن‌ها سخت نباشد.

آشنایی با بهترین برند تولیدکننده تشک بادی خودرو

برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع مختلف تشک‌های بادی ازجمله تشک‌های طبی و مسافرتی خودرو مشغول فعالیت هستند؛ اما از بین تمام برندهای موجود در بازار، تشک بادی اینتکس کیفیت بالاتری دارد. این برند محصول کشور چین است و محصولات خود را مطابق با استانداردهای اروپایی تولید می‌کند. از مهم‌ترین مزایای تشک‌های بادی این برند می‌توان به مواردی مانند داشتن پمپ باد فندکی و برقی، داشتن ساک جهت حمل‌ونقل، داشتن دو عدد بالش بادی،‌ بسته‌بندی شیک و باکیفیت اشاره کرد. فروش تشک بادی برند اینتکس به‌همراه تمام لوازم جانبی به‌صورت یکجا انجام می‌شود و مشتری نباید بابت لوازم جانبی هزینه جداگانه‌ای بپردازد. قبل از حرکت، تشک را با استفاده از پمپ باد، راه‌اندازی کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

فروش تشک بادی طبی و سفری خودرو در نمایندگی تشک بادی اینتکس

در این مطلب هر آنچه را که باید درباره ویژگی‌ها، عوامل موثر در قیمت و نکات خرید تشک‌های بادی خودرو می‌دانستید، توضیح دادیم. با خرید این تجهیزات می‌توانید سفری خاطره‌انگیز و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. برای خرید این محصولات با مناسب‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت به‌همراه گارانتی و خدمات پس‌از فروش، بهتر است به یکی از معتبرترین

 

ارسال نظر: