چرا سریال «آقازاده» در ماه رمضان پخش نشد؟

کدخبر: 2352414

نویسنده «آقازاده» درباره زمان پخش این سریال گفت: ما در شرایطی که فکر نمی‌کردیم ویروس منحوس کرونا دامان ما را هم آلوده کند،

حامد عنقا در گفت‌وگو با یک برنامه رادیویی «آقازاده» را سخت‌ترین تجربه کاری خود توصیف کرد و از آخرین وضعیت تولید این سریال گفت.

در بخشی از این گفت‌وگو عنقا تاکید کرد: «آقازاده» از تمام کار‌های من در این سال‌ها حتی سریال تاریخی «نردبام آسمان» که دو سال تسمه از گرده مان کشید تا تمام شد، سخت‌تر بود؛ هم موضوع سختی داشت و هم من برای اولین بار تصمیم گرفتم شکل خاصی از روایت را تجربه کنم. این جنس روایت و استانداردی که برای خودمان تعریف کردیم، سختی کار را بیشتر کرد. در این سال‌ها سریال‌های زیادی در شبکه نمایش خانگی تجربه شد و من بعد از ۱۰ سال به این مدیوم برمی گشتم و فکر می‌کردم حق این باشد که اگر دوباره به این شبکه برمیگردم متفاوت و از جنس دیگری باشد.

فقط دو سه هفته از کار باقی مانده بود، اما سلامتی گروه اولویت داشت

عنقا با اشاره به اینکه پیش تولید «آقازاده» از اردیبهشت ماه ۹۸ آغاز شد، ادامه داد: ما وارد تولید شدیم و تا همین ماجرای کرونا یعنی ۶، ۷ اسفند کار ادامه داشت. در ادامه هم طبیعی بود که سلامتی گروه و تک تک بچه‌ها نسبت به ادامه کار برایم در اولویت باشد. حالا کمتر از ۱۰ درصد کار باقی مانده است و شاید طی دو سه هفته اگر تصویربرداری می‌کردیم کار به انتها می‌رسید، اما حق این بود که کار را تعطیل کنیم تا بچه‌ها در آرامش خیال باشند و صبر کنیم تا فضا عادی شود. به مرور هم داریم این فضای سخت را رد می‌کنیم.

یک هفته ۱۰ روز بعد از آغاز دوباره فیلمبرداری، سریال را پخش می‌کنیم

نویسنده «آقازاده» درباره زمان پخش این سریال نیز خبر داد: ما در شرایطی که فکر نمی‌کردیم ویروس منحوس کرونا دامان ما را هم آلوده کند، می‌خواستیم با آغاز ماه مبارک پخش کار را شروع کنیم. اکنون هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در نزدیک‌ترین زمان به نتیجه برسیم. بیش از ۹۰ درصد کار ضبط شده، اما از آنجایی که ما فیلمبرداری را به صورت رج زدن جلو بردیم، هنوز باید سکانس‌هایی را بگیریم تا قسمت‌های یک تا ۱۰ سریال را تکمیل کنیم. فکر می‌کنم از یک هفته ۱۰ روز بعد از اینکه فیلمبرداری مان را دوباره شروع کنیم، با هماهنگی وزارت ارشاد و اخذ پروانه نمایش بتوانیم پخش سریال را آغاز کنیم.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستند.

«باشگاه خبرنگاران»

ارسال نظر: