معرفی مشاغل فنی پولساز با سرمایه کم و آینده عالی

کدخبر: 2363180

در حال حاضر با توجه به کمبود استخدام در بخش دولتی و حقوق پایین نیروی کار در شرکت ها و سازمان ها تقاضا برای ورود به بازار کار مشاغل فنی افزایش یافته است. اما کدام یک از این مشاغل بازار کار خوبی داشته و آینده شغلی درآمدزایی دارند؟

نسیم آنلاین : مشاغل فنی بسیار متنوع و گسترده می باشند، در میان این مشاغل برخی بسیار پولساز بوده ضمن اینکه ورود به آنها نیز به سرمایه اندکی نیاز دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از مشاغل فنی پولساز آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

شغل تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل یکی از پولسازترین مشاغل فنی می باشد که با توجه به افزایش تقاضا برای خرید گوشی و کاربردهای بسیار آن، همچنین افزایش نیاز به تعمیرات موبایل از بازار کار و آینده شغلی خوبی برخوردار می باشد.

ورود به بازار کار این شغل نیاز به سرمایه بالایی نداشته و شما می توانید ابتدا با اجاره میز در فروشگاه ها و مراکز تعمیرات موبایل یا راه اندازی مغازه ای کوچک به درآمدزایی پرداخته و در مدت زمان کوتاهی حوزه فعالیت خود را گسترده تر کنید.

همچنین می توانید به استخدام نمایندگی های موبایل درآمده یا با ثبت نام در سایت هایی مانند آچاره، استادکار، آچار باز و غیره به جذب مشتری و درآمدزایی بپردازید.

مهم ترین شرط برای ورود به این شغل داشتن مهارت و تخصص کافی برای عیب یابی و تعمیرات انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در انواع موبایل اندروید و آیفون است. خوشبختانه امروزه آموزشگاه های فنی بسیاری دوره های آموزش تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند. توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

تعمیرات ایسیو خودرو

این شغل یکی از بهترین مشاغل تعمیرات خودرو در کشور است که با توجه به انژکتوری شدن خودروهای امروزی همچنین نقش مهم و حائز اهمیت ایسیو در خودرو از بازار کار خوبی برخوردار است. از آنجایی تعمیر ایسیو امری تخصصی است و تعداد تعمیرکاران حرفه ای آن اندک می باشد این امر نشان از بازار کار و آینده شغلی عالی این شغل می دهد.

مهارت و کسب تخصص های لازم برای شناسایی خطاها، عیب یابی و تعمیر ایسیو شرط لازم برای ورود به این شغل است. برای یادگیری مهارت های مورد نیاز این شغل روش های گوناگونی وجود دارد شما می توانید برای مدت زمان 6 ماه یا یک سال نزد تعمیرکار ایسیو کار کرده و از این طریق مهارت های مورد نیاز این شغل را فراگیرید.

همچنین می توانید بهترین آموزشگاه ایسیو در کشور را شناسایی کرده و در دوره های آموزش تعمیرات ecu آن ثبت نام نمایید. توصیه ما به شما عزیزان روش دوم است زیرا در این روش در مدت زمانی کوتاه تر و تنها با پرداخت هزینه ای اندک کلیه مبانی و مهارت های لازم برای تعمیرات ایسیو انواع خودرو ها را فرا گرفته ضمن اینکه از مدرک معتبر فنی حرفه ای نیز بهره مند می گردید.

تعمیرات بردهای الکترونیکی

همانطور می دانید امروزه در تمامی لوازم برقی از صنعتی تا خانگی برد قرار گرفته است و می توان گفت برد یکی از مهم ترین قطعات در لوازم همانطور می دانید امروزه در تمامی لوازم برقی از صنعتی تا خانگی برد قرار گرفته است و می توان گفت برد یکی از مهم ترین قطعات در لوازم الکترونیک می باشد و بروز مشکل در آن کارکرد دستگاه را با مشکل روبه رو کرده و مشکلات بسیاری را به همراه می آورد.

همین امر شغل تعمیرات بردهای الکترونیک را به یکی از مشاغل فنی پولساز و عالی تبدیل کرده است. شغلی که ضمن بهره روی از درآمد بالا به سرمایه اندکی نیاز داشته و تنها شرط لازم برای ورود و موفقیت در آن کسب مهارت های مورد نیاز آن است.

از آنجایی که تعمیرات برد بسیار تخصصی می باشد برای یادگیری مهارت های مورد نیاز این شغل روش استاد-شاگردی چندان توصیه نمی شود. زیرا در این روش کلیه بردها بررسی نشده و بر اساس مراجعات افراد با تعمیرات برد آشنا می شوید. در صورتی که در  آموزش تعمیرات برد الکترونیکی  با تعمیرات و عیب یابی انواع بردهای مخابراتی، صنعتی، خانگی، آسانسور و غیره آشنا شده، ضمن اینکه با کلیه ابزارهای و تجهیزات مورد نیاز تعمیرات آشنا می شوید.

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی نیز از دیگر مشاغل فنی می باشد که امروزه با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی از بازار کار عالی برخوردار می باشد. افزایش قیمت دلار و لوازم خانگی باعث شده است تا افراد هنگام خراب شدن لوازم خانگی به جای تعویض به دنبال تعمیر آن باشند، همین امر رونق این شغل را بیشتر کرده است.

فرصت های شغلی تعمیرکار لوازم خانگی بسیار می باشد. می توان در نمایندگی های برندهای لوازم خانگی مانند سامسونگ، الجی و غیره مشغول به کار شد. یا با ثبت نام در سایت هایی که در زمینه خدمات دهی فعالیت می کنند مانند سنجاق، آچاره و غیره به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی فعالیت کنید.

همچنین می توانید مغازه این را در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و غیره تاسیس کنید و به درآمدزایی بپردازید.

در این شغل نیز همانند دیگر مشاغل فنی دانش و مهارت شرط لازم برای موفقیت است. بنابراین

پیش از ورود به این شغل توصیه می کنیم مهارت های مورد نیاز این حرفه را با شرکت در دوره های تعمیرات لوازم خانگی یا از طریق استاد-شاگردی و کارآموزی فرا بگیرید.

معرفی بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای

همانطور که اشاره شد شرط لازم برای ورود و موفقیت در بازار کار مشاغل فنی شرکت در دوره های مربوطه آن هم در آموزشگاهی معتبر است. آموزشگاهی که به صورت کاملا عملی و تخصصی در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید متخصص و معتبر دوره های فوق را برگزار نماید.

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و در کارگاه های مجهز دوره های گوناگون فنی را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار مشاغل فنی می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com / مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره 02166597305 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بین خیابان فرصت شیرازی و خیابان نصرت، نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول ، واحد ۱ مراجعه نمایید.

ارسال نظر: