بهترین هتل های مادرید از نظر مسافران کدامند

کدخبر: 2366165

مادرید بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور اسپانیا است؛ این شهر با جمعیتی بیش از سه میلیون نفر، سومین شهر پرجمعیت اتحادیه اروپا به‌حساب می‌آید. با سفر به شهر افسانه‌ای مادرید از خارق‌ا‌لعاده‌ترین بناها و جاذبه‌های باستانی این شهر دیدن کنید؛ این سازه‌های چشم‌نواز توسط مشهورترین هنرمندان اسپانیا ساخته شده‌اند. سالانه میلیون‌ها گردشگر به مادرید سفر می‌کنند. علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی و تفریحی دلایل دیگری نظیر موزه‌های هنری، سنت‌ و رقص‌های محلی جذاب مادرید موردتوجه و علاقه مسافران قرار گرفته است.

نسیم آنلاین : مادرید بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور اسپانیا است؛ این شهر با جمعیتی بیش از سه میلیون نفر، سومین شهر پرجمعیت اتحادیه اروپا به‌حساب می‌آید. با سفر به شهر افسانه‌ای مادرید از خارق‌ا‌لعاده‌ترین بناها و جاذبه‌های باستانی این شهر دیدن کنید؛ این سازه‌های چشم‌نواز توسط مشهورترین هنرمندان اسپانیا ساخته شده‌اند. سالانه میلیون‌ها گردشگر به مادرید سفر می‌کنند. علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی و تفریحی دلایل دیگری نظیر موزه‌های هنری، سنت‌ و رقص‌های محلی جذاب مادرید موردتوجه و علاقه مسافران قرار گرفته است.

با توجه به موقعیت کوهستانی مادرید، این شهر آب‌وهوای نسبتا معتدلی دارد. اگر قصد سفر به شهر باستانی و زیبای مادرید را دارید، بی‌تردید با موضوعات مهمی نظیر آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و توریستی، بهترین زمان سفر از نظر آب‌وهوایی و هزینه‌های مناسب و اقتصادی و درآخر بهترین هتل های مادرید از نظر مسافران روبرو خواهید شد. درادامه با ما همراه باشید تا با رزرو هتل مادرید علی بابا با خیال آسوده به این شهر سفر کنید.

جاذبه‌های تاریخی و دیدنی مادرید

همه‌ مسافرانی که به مادرید سفر می‌کنند، علافه‌مند به بازدید از اماکن تاریخی و نقاط توریستی این شهر هستند. برای آشنایی با جاذبه‌های مهم مادرید، موارد زیر را مطالعه کنید.

  • کاخ سلطنتی مادرید (به دستور فیلیپ پنجم در قرن 18 ساخته شده است)
  • موزه پرادو (از موزه‌های بزرگ دنیا و مهم‌ترین موزه مادرید است)
  • دروازه خورشید (ملقب به قلب شهر مادرید)
  • دروازه آلکالا (این دروازه در گذشته برای استقبال ورود پادشاهان به اسپانیا به‌دستور شاه کارلوس سوم ساخته شده بود)
  • موزه باستان شناسی (دومین موزه مهم مادرید)
  • موزه تیسن بورنمیسا (موزه هنرهای تجسمی و آثارهای هنری فوق‌العاده)
  • موزه ملکه رینا سوفیا (موزه هنرهای معاصر)
  • موزه لاسارو گالدیانو
  • موزه سورویا (این موزه وقف آثار یواکین سورویا، معروف‌ترین نقاش امپرسیونیست اسپانیا شده است)
  • پلاز مایور (متعلق به دوران فلیپ سوم که در گذشته محلی برای برگزاری رویدادهای مهم بود)
  • پارک رتیرو
  • کلیسا سن فرانسیسکو
  • کلیسا سن آنتونیو دلا فلوریدا
  • فواره سیبلس (یکی از اصلی‌ترین یادمان‌های مهم مادرید)
  • معبد دبود در پارک مونتانیا

بهترین زمان سفر به مادرید از نظر آب‌وهوا

سفرهای خارجی به یک برنامه‌ریزی اصولی نیاز دارند، به‌خصوص اگر هیچ آشنایی قبلی با مادرید را نداشته باشید و برای اولین بار به این شهر مسافرت می‌کنید. پس فرصت را تلف نکنید و از الان دست به کار شده و زمان حرکت، رزرو بلیط و هتل سفرتان را مشخص کنید.

مادرید در فصل بهار در مارس و می (11 اسفند الی 10 خرداد) و فصل پاییز (11 شهریور الی 10 آذر) بهترین شرایط آب‌وهوایی را دارد. البته با وجود تابستانی گرم اکثر مسافران فصل تابستان را برای مسافرت به مادرید انتخاب می‌کنند. البته به‌دلیل مجاورت با کوه‌های گوادارما، این کوه‌ها از هوای کوهستانی و نسبتا خنکی برخوردار هستند. می‌توانید یکی از چالش‌های هیجان‌انگیز و بی‌نظیر مادرید را با کوهنوردی گروهی در این شهر تجربه کنید. (اگر قصد کوهنوردی را دارید، تجهیزات ضروری را همراه‌تان ببرید)

بهترین زمان سفر به مادرید از نظر هزینه‌های اقتصادی و مناسب

رزرو هتل با کم‌ترین قیمت از عوامل مهمی است که بعضی از مسافران به آن توجه می‌کنند . بهترین زمان سفر به مادرید از نظر هزینه‌های اقتصادی و مناسب، فصل زمستان است . در زمستان به‌دلیل هوای بسیار سرد مادرید، مسافران کم‌تری به این شهر سفر می‌کنند . بیش‌تر هتل های مادرید برای تکمیل شدن ظرفیت‌های هتل تخفیفات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند. در این فصل می‌توانید بهترین هتل های مادرید را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید، با رزرو هتل مادرید در فصل زمستان سفری اقتصادی‌تر خواهید داشت.

بهترین هتل های مادرید از نظر مسافران

قطعا مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوعی که ذهن مسافران را به خود درگیر می‌کند، آگاهی از بهترین هتل های مادرید است. با توجه به توریستی بودن این شهر هتل‌های بسیاری با خدمات و امکانات متنوع در مادرید وجود دارند که انتخاب را برای مسافران سخت می‌کند. هتل های مادرید باتوجه به امکانات و خدمات ارائه شده قیمت‌های متفاوتی دارند که اولویت بعضی از مسافران برای انتخاب اقامتگاه، مناسب بودن هزینه‌های اجاره اتاق در هتل است.

مساله دیگری که برای مسافران اهمیت بالایی دارد، شناخت بهترین هتل های مادرید از دید مسافران است. با آگاهی از این موضوع می‌توانید از میان هتل‌های محبوب مادرید انتخاب بهتر و ایده‌آل‌تری داشته باشید. درادامه بهترین هتل های اقتصادی مادرید از نظر مسافران را گفتیم؛ با رزرو هتل مادرید از علی بابا به آسانی می‌توانید هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر را بررسی و مقایسه کنید.

  • هتل دو ستاره c.h. chelo de madrid
  • هتل دو ستاره hostel rober
  • هتل دو ستاره far home atocha

رزرو هتل مادرید از علی بابا

همان‌طورکه در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، سفر خارجی به یک برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگ شده نیاز دارد. بی تردید پیدا کردن اقامتگاه در مادرید سخت خواهد بود، به‌خصوص در زمانی که این شهر شلوغ است و هتل‌ها در زمان کوتاه تکمیل ظرفیت می‌شوند. بهترین روش برای رزرو هتل مادرید از طریق معتبرترین سامانه اینترنتی از علی بابا است. با رزرو آنلاین هتل به‌راحتی می‌توانید در هر زمان و شرایطی خدمات، امکانات و جزئیات کلی هتل های مادرید را همراه قیمت مقایسه و بررسی کنید.

در سایت یا اپلیکیشن علی بابا پس از وارد کردن مشخصات (شهر مقصد و مدت زمان اقامت) در قسمت نوع نمایش (بالاترین امتیاز، کم‌ترین و بیش‌ترین قیمت) و فیلتر ( تعداد ستاره، امکانات هتل و قیمت) می‌توانید هتل مدنظرتان را پیدا کنید.

با رزرو هتل مادرید از علی بابا سفر بی دردسر و به‌یادمانی را در این شهر تجربه خواهید کرد. علی بابا با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی پرسش‌ها، مشکلات احتمالی و انتقادات شما مسافران عزیز است.

ارسال نظر: