2 ابزاری که در دور کاری به آن نیاز دارید

کدخبر: 2367547

از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون اکثر سازمان‌ها و کسب و کارها با خسارت مالی زیادی مواجه شده‌اند و ملزم به تعدیل پرسنل و حتی تعطیلی شده‌اند؛ در حالی که با ایجاد فرهنگ کار از راه دور و استفاده از ابزارهای مناسب می توان از ادامه این روند جلوگیری کرد.

نسیم آنلاین : از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون اکثر سازمان‌ها و کسب و کارها با خسارت مالی زیادی مواجه شده‌اند و ملزم به تعدیل پرسنل و حتی تعطیلی شده‌اند؛ در حالی که با ایجاد فرهنگ کار از راه دور و استفاده از ابزارهای مناسب می توان از ادامه این روند جلوگیری کرد. اما واقعیت این است ، کسانی که در برابر امکان کار در خانه یا سیاست‌های کار از راه دور مقاومت می‌کنند ، می‌توانند خود را در معرض آسیب اقتصادی قرار دهند. در صورتی که بزرگترین شرکت‌های دنیا مانند گوگل، آمازون، توییتر، فیس بوک و... از همان روزهای نخست پرسنل خود را دورکار کردند و به این نحو با این چالش جهانی کنار آمدند. در هر صورت، سازمان‌ها اکنون در شرایطی قرار دارند که تیم آن‌ها در مکان‌های مختلفی قرار دارند و فقط از طریق اینترنت می‌توانند ارتباط برقرار نمایند.

ممکن است نگرانی‌هایی از بابت کاهش بهره‌وری تیم و یا تأثیر مخرب بر روی کسب و کارتان را داشته باشید.

نگران نباشید در این مقاله ما نحوه استفاده از ابزارهای متفاوت را همراه با راه‌حل‌هایی جهت افزایش بهره‌وری سازمان خود و خدمات به مشتریان که به شما کمک خواهد کرد را در شرایط دورکاری بررسی خواهیم کرد.

ابزار مناسب برای کنترل فعالیت روزانه پرسنل

البته کار از راه دور تا زمانی بهره‌وری دارد که افرادی که این کار را انجام می‌دهند، کارشان بدون اتلاف وقت و با مدیریت زمان صورت گیرد.

نرم‌افزار time doctor به همین جهت، برای ردیابی زمان واقعی از وظایف و جلوگیری اتلاف وقت افراد طراحی شده است. با این ابزار به راحتی می‌توانید بر فعالیت‌های رایانه‌ای کارکنان خود نظارت داشته باشید و موفقیت بزرگی را کسب کنید. زیرا وقتی کارمندان وارد سیستم می‌شوند، مجموعه‌ای گسترده از ویژگی‌ها مانند چگونگی گذراندن وقت، ردیابی زمان، غیر فعال شدن نرم‌افزار در صورت بیکار بودن, اعلان هشدار و... با رابطی کاربر پسند مشاهده می‌نمایند. همچنین امکان گزارش گیری جامع از تمامی فعالیت‌های کاربران را برای مدیران فراهم می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم افزار ادغام ابزارهای مدیریت پروژه و هشدارهای استفاده از زمان است. با این قابلیت به اکثر سیستم‌های مدیریت پروژه متصل می‌ ‎ شوید. به عنوان مثال ، می‌توانید با اتصال به trello ببینید تیم شما در هر کار چقدر وقت صرف کرده و برای کمک به افزایش بهره‌وری، هشدارهای استفاده از زمان Time Doctor را اجرا کنید تا اگر مدت طولانی در زمان کاری بیکار بودید یا زمان زیادی را در وب سایت‌های غیر کاری سپری کرده‌اید، به اعضای تیم هشدار دهد.

ابزار کاربردی برای مدیریت ارتباط با مشتری

برای مدیریت کردن فرآیندهای جذب و حفظ مشتری و برآورده کردن اهداف مالی سازمان، می‌بایست اطلاعات و ارتباطات در یک مکان قابل دسترسی متمرکز شوند تا بتوانید به راحتی کمپین‌های تبلیغاتی اجرا کنید و به مشتریانتان پشتیبانی دهید. یک ابزار هوشمند مدیریت ارتباط با مشتری به کل واحدهای شما این اجازه را می‌دهد در کسری از زمان وارد سیستم شده و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و با مشتریان در ارتباط باشند.

اصلی ترین دستاوردهای پیاده سازی نرم‌افزار CRM در سازمان‌ها:

  • هماهنگی یکپارچه تمامی واحدها
  • پیگیری و نظارت بر گردش کار
  • مدیریت تماس‌های تلفنی از راه دور
  • ایجادکمپین‌های بازاریابی
  • مدیریت سوابق و اسناد

نرم افزار CRM تحت وب پیام گستر به عنوان بهترین نرم‌افزار CRM در ایران یک راه حل کامل و یکپارچه می‌ ‎ باشد که تمامی فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات به مشتری را بدون نیاز به حضور در شرکت پوشش می‌دهد. در عین حال علاوه بر این موارد به شما در بهبود کارایی، کاهش هزینه‌ها و مقیاس بندی عملیات با آرامش کامل کمک می کند. این نرم‌افزار ، به کارمندان و مدیران این امکان را می‌دهد تا مکالمات را ردیابی کنند، روابط مشتری را رصد کرده و ارتباطات گذشته با مشتری را با یک نگاه مرور کنند.

امکان دریافت 30 روز دمو رایگان این نرم‌افزار به شما در جهت شناخت و بررسی مجموعه متنوعی از ویژگی‌های آن و چگونگی دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می‌کند.

جشنواره یلدا پلاس، شروعی نو برای تجارت شما

در روزهای پایانی پاییز و نزدیک شدن به شب یلدا، پیام گستر برای حمایت از کسب و کارهای ایرانی که قصد پیاده سازی فرهنگ صحیح مشتری مداری دارند اقدام به برگزاری جشنواره تخفیفی یلدا پلاس کرده است . با شرکت در جشنواره یلدا پلاس از18 تا 28 آذرماه به منظور خرید جامع ترین نرم افزار CRM می توانید از 50% هدیه خرید بیشتر بهره مند گردید و گام موثری در جهت بهبود عملکرد تجارت خود بردارید.

این فرصت شگفت انگیز را از دست ندهید

ارسال نظر: