رکورد شکنی بیت کوین با رسیدن به مرز 27 هزار دلار

کدخبر: 2368161

بیت کوین پس از شکستن رکورد تاریخی خود در اوایل ماه جاری با عبور از مرز 20 دلار، اکنون به بیش از 27000 دلار معامله می شود. مشهورترین ارز رمزنگاری شده در جهان جهش قیمت 240 درصدی داشت است که از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد افزایش بی سابقه ای بوده است.

نسیم آنلاین : بیت کوین پس از شکستن رکورد تاریخی خود در اوایل ماه جاری با عبور از مرز 20 دلار، اکنون به بیش از 27000 دلار معامله می شود. مشهورترین ارز رمزنگاری شده در جهان جهش قیمت 240 درصدی داشت است که از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد افزایش بی سابقه ای بوده است.

از زمانی که PayPal - عمده پرداخت آنلاین - در مارس سال جاری تمایل خود را در مورد توانایی دارندگان حساب خود برای استفاده از بیت کوین اعلام کرد، ارزش ارز رمزنگاری شده از 5000 تا 25000 دلار افزایش یافته است. این رقم یک افزایش عظیم 400 درصدی در هشت ماه گذشته را نشان می دهد.

در دو روز قبل این ارز دیجیتال با 25 هزار دلار معامله شد که بزرگترین مبادله ارزهای رمزپایه است. در حالی که این مقدار 6.28 درصد افزایش قیمت خرید بیت کوین در روز گذشته را نشان می دهد ، اما قیمت در نهایت طی بیست دقیقه به 24908 دلار رسید.

بیت کوین پس از افزایش تقریبا 20 درصدی یک روزه در 17 دسامبر ، قیمت 20000 دلار را شکست و در نهایت در 20 دسامبر به بالاترین رقم 24000 دلار رسید.

رکورد تاریخی بیت کوین

بیت کوین در حال رکورد زنی پی در پی است،

گفتنی است که هم اکنون در 27 دسامبر قیمت بیت کوین به 27562 دلار رسیده، شما میتوانید نرخ لحظه ای ارز دیجیتال مورد نظر خود را در سایت تتر ایران مشاهده کنید.

از طریق تجزیه و تحلیل این روند ، برخی معتقدند که این ارز دیجیتال می تواند در طی چند هفته 27 هزار دلار را لمس کند. ZebPay ، یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در هند ، پیش بینی کرده است که ارزش بیت کوین می تواند تا سال 2030 به 1 کرور روپیه (بیش از 135000 دلار در زمان کنونی) برسد.

شما برای نگه داری از ارزهای دیجیتال خود از جمله بیت کوین به یک کیف پول ایمن نیاز دارید، کیف پول تراست والت یکی از بهترین و ایمن ترین کیف پول های سرد برای نگه داری ارز های رمز نگاری شده می باشد که شما میتوانیدآموزش کار با کیف پول تراست والت را در سایت تتر ایران مشاهده نمایید و به راحتی یک حساب کاربری برای خود باز کنید.

بیت کوین در سال 2009 راه اندازی شد و اولین ارز رمزنگاری شده بود که یک شبکه غیر متمرکز را برای معاملات مبتنی بر بلاک چین اتخاذ کرد. این ارز از سیاست ها و مقررات بانک مرکزی معاف می باشد، در نتیجه ارزش آن از طریق فرایندی به نام "استخراج" بدست می آید. بیت کوین ها را می توان با استفاده از معاملات همتا به همتا منتقل کرد که ثبت اطلاعات آن توسط زنجیره بلوک انجام می شود.

ارسال نظر: