مناظرات ۴۰درصد مخاطب داشته

کدخبر: 2373197

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از برگزاری جلسه برای تغییر در نحوه ساختاری مناظره سوم خبرداد

سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تغییر در برگزاری مناظره‌ی سوم اظهار داشت: ما در مناظره اول یک پیک مشارکت زدیم که برای ما راضی‌کننده بود اما روی مناظره دوم برآوردمان این است که نتواسته آن‌قدر تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: مناظرات 40درصد مخاطب داشته است؛ این میزان مخاطب با حد انتظارمان فاصله دارد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از برگزاری جلسه برای تغییر در نحوه ساختاری مناظره سوم خبرداد و عنوان کرد: این جلسه عصر امروز  در صدا و سیما برگزار خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: مناظره سوم درباره مشکلات و دغدغه‌های مردم خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به درخواست دولت برای پاسخ به اظهارات برخی کاندیداها اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون، مقرر شد دولت در یک برنامه ضبط شده به مدت 8 دقیقه، به اظهارات نامزدهای انتخابات در جریان نخستین مناظره پاسخ داده و از عملکرد خود دفاع کند.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری زمان پخش برنامه دفاعیه دولت را پیش از آغاز سومین مناظره عنوان کرد و افزود: در صورتی که در مناظره سوم نیز درخواست‌ و شکایتی به کمیسیون ارسال شود، تا پیش از پایان زمان تبلیغات، شکایت‌ها قابل رسیدگی و پخش است.

قاضی‌زاده هاشمی درباره محورهای فیلم 8 دقیقه‌ای گفت: در جلسات کمیسیون نماینده وزارت کشور حضور داشت و از محورها مطلع است و به حوزه اطلاع رسانی دولت انتقال داده شده است.

وی درباره شکایت «سید ابراهیم رئیسی» و «سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی» دو نامزد دیگر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دفاع از خود در برابر مطالبی که دیگر نامزدها در مناظره اول و دوم به آنها گفتند، گفت: کمیسیون به آقای رئیسی 5 دقیقه و به آقای سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز 2 دقیقه زمان برای دفاع از خود داد که البته این دو نامزد از وقت پاسخگویی خود صرف‌نظر کردند.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری با اشاره به درخواست «عبدالناصر همتی» برای دفاع از خود در مقابل سخنان سایر نامزدها هم گفت: این درخواست در کمیسیون در حال رسیدگی است و به زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

 

منبع: تسنیم
ارسال نظر: