پزشکیان در جمع خبرنگاران:‌

هیچ تصمیمی برای کاندیداتوری ریاست‌ جمهوری ندارم

کدخبر: 2088931

نایب رئیس اول مجلس بابیان اینکه بنده هیچ تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم، گفت: بنده اگر قصد داشتم این کار را انجام دهم تاکنون کارهایی را انجام می‌دادم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که صبح امروز (جمعه) در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب از شما و آقای مطهری به عنوان ضربه‌گیران آقای روحانی نام برده‌اند، نظر شما در این باره چیست، اظهار داشت: در دروازه را می‌توان بست ولی زبان مردم را خیر. خیلی حرف‌ها را چه اصلاح‌طلب و چه غیر اصلاح‌طلب به غلط اشاعه می‌کنند.

وی ادامه داد: بنده هیچ تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم. بنده اگر قصد داشتم این کار را انجام دهم تاکنون کارهایی را انجام می‌دادم آیا تاکنون مشاهده کرده‌اید که بنده کاری را انجام دهم؟

پزشکیان افزود: بنده می‌گویم فعلا نمی‌آیم زیرا قصد کاندیداتوری ندارم.

پزشکیان در پاسخ به سوال دیگری با این عنوان که سخنان امروز شما بوی انتخابات می‌داد گفت: بنده معتقد به اجرای عدالت هستم زیرا پیامبران نیز برای اجرای عدالت آمده‌اند. ما اگر در کشور عدالت را پیاده کنیم ماندنی هستیم و انقلاب کرده‌ایم که عدالت پیاده شود نه برای اینکه بنده بخورم یا فرد دیگری.

نایب رئیس مجلس عدالت را گمشده امروز جامعه توصیف کرده و اظهار داشت: احزاب و جریانات برای خود کار می‌کنند و زمانی که چپ روی کار می‌آید به طیف خود نگاه می‌کند و زمانی هم که راست به روی کار می‌آید داستان همین‌گونه است این در حالی‌ست که همه باید دیده شوند.

پزشکیان در پاسخ به سوال دیگری پیرامون توانایی دولت اعتدال برای پیاده کردن واقعی اعتدال در جامعه گفت: این دولت مقداری توانسته اعتدال را در جامعه محقق کند بالاخره برجام یکی از اقدامات صورت گرفته توسط این دولت است.

ارسال نظر: