رنجبرزاده در گفت‌وگو با فارس:

کنوانسیون‌های cft و پالرمو تکمیل‌کننده پازل تحریم دشمن هستند.

کدخبر: 2312897

عضو هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر لزوم عدم تصویب لوایح cft و پالرمو در مجمع تشخیص مصلت نظام گفت:‌ تصویب لوایح پالرمو و cft در واقع قدرت بخشیدن به دشمن است و باز کردن مسیر برای اقدامات بعدی آنها است.

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تأکید بر لزوم عدم تصویب لوایح cft و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من خود در مجلس به لوایح cft و پالرمو رأی منفی دادم و معتقدم که این کنوانسیون‌ها تکمیل‌کننده پازل تحریم دشمن هستند.

وی افزود: قطعاً تصویب این لوایح به صلاح کشور نیست و امیدوارم که مجمع تشخیص مصلحت نظام این لوایح را تصویب نکند. چرا که این لوایح بسیار خطرناک هستند که به اعتقاد من تصویب آن نوعی قدرت بخشیدن به جبهه دشمن و باز کردن مسیر برای اقدامات بعدی آنها است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: ما هیچ حسن نیتی از جبهه تمام کننده این لوایح که در مقابل ما قرار دارند مشاهده نکرده‌ایم بلکه همواره در راستای تضعیف و تخریب کشور ما گام برداشته‌اند.

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که حقوق ملت ایران توسط کسانی که معاهدات بین‌المللی را به هم زده‌اند مانند آمریکا رعایت نشود به نظر من هرگونه معاهده‌ای که سرمنشا آن آمریکا باشد باید از عضویت در آن پرهیز کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: