تماشای رایگان و قانونی فیلم‌های «خوک» و «معدن شماره ۹»

کدخبر: 2350163

در فیلم «خوک» حسن خشمگین است و مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. شیوا مهاجر، ستاره محبوبش صبر ندارد و می خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش گلی، دیگر عاشقش نیست. دخترش آلما، بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش جیران، پیر شده و کم‌کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی به نام آنی، او را هر جا می رود تعقیب می کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند.

نسیم آنلاین :

خوک:

در فیلم «خوک» حسن خشمگین است و مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. شیوا مهاجر، ستاره محبوبش صبر ندارد و می خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش گلی، دیگر عاشقش نیست. دخترش آلما، بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش جیران، پیر شده و کم‌کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی به نام آنی، او را هر جا می رود تعقیب می کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند. تهیه کننده: مانی حقیقی نویسنده: مانی حقیقی بازیگران: حسن معجونی لیلا حاتمی سیامک انصاری پریناز ایزدیار لیلی رشیدی ویشکا آسایش

http://filmgardi.com/p/cef7

معدن شماره ۹:

فیلم «معدن شماره 9» درباره 9 معدنچی است که در فاصله دو مایلی زمین، پس از انفجار متان برای زنده ماندن تلاش می کنند. آن ها با یک ساعت اکسیژن در زیر زمین رها شده اند.

http://filmgardi.com/p/ec10

ارسال نظر: