بازیگر فیلم رستاخیر: امام حسین(ع) برای یک عده و چند نفر نیست بلکه برای همه است

کدخبر: 799806

بازیگر نقش حضرت عباس(ع) در فیلم "رستاخیز" در گفتگو با «نسیم»: امام حسین(ع) برای یک عده و چند نفر نیست بلکه برای همه است/ اگر هرکسی برداشت درستی از نهضت امام(ع) داشته باشد راحت‌تر زندگی می‌کند/ اینکه بخواهیم پیام فیلم را محدود به اظهارات یکی دو نفر کنیم، حرف ناحقی است

بهادر زمانی، بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در گفتگو با «نسیم» عنوان کرد: نه امام حسین (ع) و نه یاران و خواندان ایشان چیزی گنجانده شدنی در اثری و یا شخصیتی نیستند. آنها فراتر از زمان و مکان و دوران ها هستند. اگر این فیلم ساخته شده برای روشنگری درباره مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین است.

وی افزود: به عنوان یک بازیگر تحت تاثیر قیام حضرت اباعبدالله الحسین قرار گرفتم و باید بگویم که پیامهای فیلم برای افراد مختلف متفاوت است.در حقیقت امام حسین (ع) برای یک عده و چند نفر نیست بلکه برای همه است. اگر هرکسی برداشت درستی از نهضت امام حسین (ع) داشته باشد راحت تر زندگی می کند.

زمانی خاطرنشان کرد: این نقش را من و همه بازیگران به امام عصر (عج) تقدیم می کنیم.

این بازیگر اضافه کرد: اثر فرهنگی به صورتی است که هر فرد برداشت مخصوص به خود را دارد. اینکه بخواهیم پیام فیلم را محدود به اظهارات یکی دو نفر کنیم ناحقی است.

وی تصریح کرد: در یکی دو اکرانی که تا امروز داشتیم مردم تحت تاثیر قرار گرفتند و استقبال خوبی کردند. اما باید بدانیم که این دسته از فیلم ها نیاز به گذر زمان دارد و باید بارها دیده شود تا اثر خود را بر مخاطبان بگذارد.

ارسال نظر: