فیلم تازه مهران رجبی و جواد عزتی مراحل پایانی تدوین را می‌گذراند

کدخبر: 999176

علی عطشانی، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی "پارادایس" در گفتگو با «نسیم» از پایان مراحل تدوین این فیلم خبر داد و گفت: در مرحله صداگذاری این فیلم هستیم/ تمایلی برای ارائه فیلم به جشنواره ندارم

علی عطشانی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی پارادایس در گفت و گو با خبرنگار «نسیم»، از پایان مراحل تدوین این فیلم خبر داد و گفت: در مرحله صداگذاری این فیلم هستیم.

به گفته این کارگردان سینما به زودی آهنگساز این فیلم نیز انتخاب می‌شود وهمچنین گروه تولید در حال رایزنی درخصوص انتخاب خواننده برای تیتراژ اول و آخر فیلم، هستند که پس از قطعی شدن اعلام می شود.

این کارگردان سینما در پاسخ به این سوال که آیا برای ارسال فیلم پارادایس به جشنواره سی و چهارم فیلم فجر برنامه ای دارید یا نه پاسخ داد: تمایلی برای ارائه فیلم به جشنواره نداریم و به این فکر نکردیم که فیلم به جشنواره راه پید کند یا نه چرا که نسبت به سیاستهای علیرضا رضا داد انتقاد داشتیم و در آینده درباره حضور در جشنواره فیلم فجر تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در ادامه این گفت و گو کناره گیری رضاداد را امری مبارک برای سینمای ایران دانست چرا که به عقیده وی رضاداد جسارت کافی برای قرار گرفتن در جایگاه مدیریتی سینمای ایران را نداشت.

عطشانی در ادامه به این موضوع هم اشاره کرد که فیلم پارادایس قرار است اکران داخلی و خارجی داشته باشد چرا که به عقیده وی فیلم قابلیت اکران در خارج از کشور را نیز دارد.

در خلاصه داستان پارادایس آمده : ۲ طلبه جوان می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رییس حوزه علمیه آن ‌ها که حاج‌ آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها سد می ‌کند. طلبه‌ های جوان با اغفال حاج ‌آقا فراستی، ویزایی هم برای او می ‌گیرند و وی را با خود به آلمان می ‌برند و...

مهران رجبی و جواد عزتی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم تهیه شده در کمپانی لینکیپر و نور فیلم پروداکشن آلمان و محصول موسسه بیتا فیلم است.

ارسال نظر: