نمایندگی برند اشنایدر در ایران

کدخبر: 2368029

شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان یک شرکت معروف در زمینه تولید تجهیزات تابلوی برقی، موتورهای الکتریکی و تجهیزات مختلف برای نیروگاه‌های برقی است که در جهان شناخته شده است. وجود تنوع و کیفیت محصولات این شرکت باعث شده است تا در ایران، بسیاری از افراد به دنبال دریافت نمایندگی اشنایدر باشند.

نسیم آنلاین :

فروشگاه صنعت روز برترین نمایندگی اشنایدر در ایران

شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان یک شرکت معروف در زمینه تولید تجهیزات تابلوی برقی، موتورهای الکتریکی و تجهیزات مختلف برای نیروگاه‌های برقی است که در جهان شناخته شده است. وجود تنوع و کیفیت محصولات این شرکت باعث شده است تا در ایران، بسیاری از افراد به دنبال دریافت نمایندگی اشنایدر باشند. وجود نمایندگی این شرکت مطرح در ایران باعث می‌شود تا افراد ضمن دسترسی آسان به محصولات مرتبط با برق صنعتی و نیروگاهی بتوانند از کیفیت محصولات نیز استفاده کنند. این شرکت فرانسوی همواره در حال تلاش است تا بتواند محصولات مختلف برقی را با بهترین کیفیت روانه بازار کند. وجود نمایندگی اشنایدر در ایران باعث می‌شود تا افرادی که به شکل مستقیم با محصولات برقی سرو کار دارند بتوانند از محصولات باکیفیت این برند استفاده کنند. اگر بخواهید در مورد خدمات و محصولات این برند معتبر بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

اشنایدر الکتریک فرانسه

شرکت اشنایدر الکتریک فرانسه با داشتن یک دفتر مرکزی در ملبرون توانسته است تولیدات خود را در زمینه تجهیزات الکترونیکی به شکل مؤثری افزایش دهد. این شرکت با داشتن اهداف بلندمدت در زمینه تولید محصولات برقی قصد دارد تا بهره‌وری کارخانه‌های جهان را افزایش دهد. در ایران نیز وجود نمایندگی اشنایدر باعث می‌شود تا افراد بتوانند برای تأمین قطعات برقی خود از این برند منحصر به فرد استفاده کنند.

شرکت اشنایدر الکتریک فرانسه به گروه اشنایدر الکتریک شهرت دارد و تمام محصولات این برند تحت لیسانس شرکت اصلی در فرانسه بوده که این امر برای بسیاری از فعالان در این حوزه دارای اهمیت است. محصولات شرکت اشنایدر الکتریک به گونه‌ای است که در جهان سرآمد است. اگر بخواهید در ایران محصولات این برند را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت خریداری کنید بهتر است از نمایندگی اشنایدر بخواهید تا محصولات مورد نظر شما را تهیه کرده و برای فروش قرار دهد.

محصولات متنوع اشنایدر الکتریک

با توجه به تنوع محصولات مختلف این برند می‌توان گفت که گستردگی محصولات ارائه شده توسط شرکت اشنایدر الکتریک بسیار بالا است و افراد می‌توانند با انتخاب نمایندگی اشنایدر مناسب به راحتی به بالاترین کیفیت محصولات دسترسی پیدا کنند. در بین محصولات ارائه شده این شرکت معتبر فرانسوی می‌توان به کلید اتوماتیک کمپکت، شاسی و سیگنال، کلید هوایی، ترانس، اینورتر، سافت استارتر، کلید مینیاتوری و غیره اشاره کرد. هر کدام از محصولات بیان شده در بالا دارای بالاترین کیفیت در نمایندگی اشنایدر بوده که افراد می‌توانند با خیال راحت محصولات صنعتی و کاربردی خود را خریداری کنند.

از جمله مهم‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به سافت استارتر و کلید هوایی اشاره کرد:

سافت استارتر

سافت استارتر به عنوان یک وسیله کاربردی در راه اندازی الکتروموتورها به شکل تدریجی است که باعث افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد. راه اندازی مستقیم الکتروموتورها باعث می‌شود تا به شبکه برق فشار زیادی وارد شود که در این صورت استهلاک بالا رفته و عدم استفاده از سافت استارتر باعث می‌شود تا طول دستگاه به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.  سافت استارتر دارای کاربردهای فراوانی در برق صنعتی است که باعث تعادل جریان برق شده و می‌تواند از ضربه‌های ناگهانی به تجهیزات متصل جلوگیری نماید.

تهیه کردن سافت استارتر باکیفیت از نمایندگی اشنایدر باعث می‌شود تا افراد با خیال راحت بتوانند جریان برق موجود در راه اندازی الکتروموتورها را به شکل مناسب تعدیل کنند. از جمله مزایای استفاده از سافت استارتر می‎‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • سافت استارتر باعث جلوگیری از فرسودگی و آسیب رساندن به چرخ و زنجیر می‌شود.
  • از افت ولتاژ بر روی شبکه به صورت ناگهانی جلوگیری می‌کند.
  • بهره‌گیری از این محصول برای جلوگیری از فرسودگی تسمه مؤثر است.

کلید هوایی

کلید هوایی به عنوان یکی از کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف است که در آمپراژ بالا مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. این کلیدها به دلیل داشتن مزایای زیاد در ورودی تابلوها قرار گرفته و باعث برقراری توازن بین کلیدهای ورودی و کلیدهای خروجی خواهد شد. کلید هوایی به شکل سه پل و چهار پل بوده و ثابت و کشویی است. اگر بخواهید از معتبرترین برند محصولات الکتریکی،  کلید هوایی مورد نظر خود را خریداری کنید می‌توانید به نمایندگی اشنایدر موجود در ایران سر بزنید. خرید محصول از نمایندگی به افراد این امکان را می‌دهد که ضمن صرفه جویی در هزینه‌های خود بتوانند باکیفیت‌ترین محصولات اشنایدر الکتریک را خریداری کنند.

از کلید هوایی در صنایع نفت، مخابرات، سیمان و غیره استفاده می‌شود که با توجه به عملکرد آن خرید یک محصول باکیفیت می‌تواند عمر استفاده از دستگاه‌های برقی را به شکل قابل توجه افزایش دهد. در کلیدهای هوایی، از محفظه‌های جرقه گیر بزرگ جهت جلوگیری از جرقه زدن احتمالی استفاده می‌شود که جنس آن از سیلیس است. از کلید هوایی می‌توان به عنوان کلید زمین نیز استفاده کرد که این امر برای بسیاری از افراد دارای اهمیت است. کلید هوایی در دو نوع کنتاکت وجود داشته که جهت خرید بهتر است بهترین نمایندگی اشنایدر را انتخاب کنید.

فروشگاه صنعت روز به عنوان برترین نمایندگی شرکت معتبر اشنایدر الکتریک است که محصولات این شرکت را بدون واسطه و با قیمت بسیار رقابتی عرضه می‌نماید.

درباره فروشگاه صنعت روز

فروشگاه صنعت روز به عنوان یکی از برترین مراکز نمایندگی اشنایدر  در ایران و تهران است که با داشتن کادر مجرب و حرفه ای به فعالیت در زمینه تامین قطعات، طراحی و ارائه، مشاوره فروش و البته راه اندازی محصولات اشنایدر مشغول به فعالیت است. فروشگاه صنعت روز به منظور ارائه محصولات اصل و اورجینال به دنبال جلب رضایت مشتریان است. اگر به عنوان یک فرد یا نماینده فعال در زمینه برق صنعتی هستید و می‌خواهید محصولات باکیفیت این فروشگاه را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید می‌توانید به این فروشگاه سر بزنید.

فروشگاه صنعت روز به عنوان نمایندگی اشنایدر الکتریک ایران توانسته است محصولات را با بهترین قیمت ارائه دهد. از جمله مهم‌ترین محصولات ارائه شده در این فروشگاه می‌توان به سافت استارتر، کلید هوایی، کلید مینیاتوری، کنترل فاز و غیره اشاره کرد. مجموعه فروشگاه صنعت روز با داشتن کارشناسان مجرب و توانمند می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز، مشاوره‌های لازم را جهت فروش محصولات متنوع این برند به شما عزیزان همیشه همراه ارائه دهد. اگر بخواهید محصولات برقی را با تضمین کیفیت خریداری کنید بهتر است از دسته ‌بندی این www.sanatrooz.com فروشگاه دیدن کنید.

ارسال نظر: