خرید تلویزیون اقساطی با بهترین قیمت بدون ضامن

کدخبر: 2374557

بهترین لیست قیمت تلویزیون، خرید قسطی و نقدی تلویزیون، ارسال به تمام نقاط ایران در اسرع وقت، فروش اقساطی و نقدی تلویزیون بدون ضامن با بهترین قیمت روز بازار

تلویزیون چیست

تلویزیون از جمله لوازمی است که با اختراع آن تحول بزرگی در زندگی افراد جامعه ایجاد شد و با رسانه ای شدن تلویزیون افراد توانستند به راحتی ارتباطات خود را گسترش دهند.

01

اگر بخواهیم یک تعریف کلی و جامع از تلویزیون داشته باشیم و بگوییم تلویزیون چیست؟ در واقع تلویزیون یا دورنما یک سامانه ارتباطی جهت پخش و دریافت صوت و تصاویر متحرک از راه دور است و به دستگاه گیرنده در این سامانه تلویزیون می‌گویند. در کشور ما مجموعه پخش‌کننده و فراهم کننده‌ی برنامه‌های تلویزیونی، سیما نام دارد.

از زمان پیدایش نسل اول تلویزیون‌ها تا به امروز این جعبه جادویی مورد تغییرات و تحولات بسیاری قرار گرفته است و از یک جعبه سیاه و سفید به تلویزیون‌های بزرگ رنگی که صفحه‌ای تخت دارند تبدیل شده است. امروزه شرکت‌های بسیاری در نقاط مختلف جهان به طراحی و ساخت تلویزیون با امکانات و قابلیت‌های متنوع می‌پردازند و قیمت تلویزیون تحت تاثیر مارک یا همان برند سازنده و موارد دیگری چون سایز صفحه نمایش، کیفیت تصویر، امکانات و دیگر مشخصات فنی است.

01

 

کیفیت انواع تلویزیون

یکی از موارد مهمی که در زمان خرید تلویزیون ال جی، خرید تلویزیون سامسونگ و خرید تلویزیون از هر مارک دیگری باید به آن توجه کنید وضوح تصویر نمایشگر است. طبیعتا تمامی ما دوست داریم تلویزیونی را خریداری کنیم که تصاویر را با کیفیتی مناسب و با واقعی‌ترین حالت خود به نمایش دربیاورد.

در زمان خرید تلویزیون حتما واژه رزولوشن را از زبان بسیاری از فروشندگان شنیده‌اید ولی شاید به درستی با مفهوم آن آشنا نباشید در واقع رزولوشن نشان‌دهنده تعداد پیکسل‌های موجود در صفحه نمایشگر است که هر چقدر عدد رزولوشن بیشتر باشد به معنای پیکسل‌های بیشتر بوده و در نهایت کیفیت پخش تصاویر نیز بالاتر خواهد بود و تصاویر زنده‌تر و با جزئیات بیشتری به نمایش درمی‌آیند. البته هر کیفیت تصویر ارتباط مستقیمی با قیمت تلویزیون دارد.

در حال حاضر تلویزیون از نظر کیفیت تصویر و رزولوشن به چهار دسته زیر تقسیم می‌شود:

  1. تلویزیون HD دارای رزولوشنی برابر با 1280 × 720 پیسکل
  2. تلویزیونFHD  دارای رزولوشنی برابر با 1920 × 1080 پیکسل
  3. تلویزیون 4k دارای رزولوشنی برابر با 3840 × 2160 پیکسل
  4. تلویزیون8K  دارای رزولوشنی برابر با 7680 × 4320 پیکسل

تلویزیون‌های HD از تلویزیون‌های اقتصادی و ارزان قیمت موجود در بازار هستند که پیشنهاد می‌کنیم به خرید این دسته از تلویزیون‌ها نروید چرا که کیفیت تصاویر پایین بوده و شما را راضی نخواهد کرد. از رایج‌ترین و مرسوم‌ترین رزولوشن تلویزیون فول اچ دی است که به خوبی تصاویر را با کیفیت مناسبی پخش می‌کند. تلویزیون‌های فورکی تصاویر را با کیفیتی چهار برابر تلویزیون‌های HD به نمایش در می‌آورند. قیمت تلویزیون 4k نسبت به قیمت تلویزیون با کیفیت تصویرهای HD وFHD بالاتر است در نتیجه اگر بودجه محدودی دارید بهتر است تلویزیون‌های فول اچ دی را برای خرید انتخاب کنید.

تلویزیون‌های 8K نیز در کل جهان به عنوان تلویزیون‌های بسیار گران قیمت محسوب می‌شوند که هنوز آن چنان فراگیر نشده‌اند و در حال حاضر محتوای8K  زیادی برای نمایش وجود ندارد.

 

مقایسه انواع تلویزیون

امروزه تنوع بالایی از مدل‌های مختلف تلویزیون در بازار موجود است که از لحاظ نوع صفحه نمایش (LED، QLED، OLED)، کیفیت تصویر، سایز صفحه نمایش با یکدیگر متفاوت هستند علاوه بر این موارد یکی از عمده‌ترین تفاوت‌ها بین تلویزیون‌های امروزی هوشمند و یا غیر هوشمند بودن آنها است.

تلویزیون هوشمند یا اسمارت تی وی، تلویزیونی است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد که برای بسیاری از کابران جذاب و کاربردی است و به آنها این امکان را می‌دهد تا از طریق تلویزیون هوشمند خود بتوانند به گشت و گذار در صفحات وب بپردازند و فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنند. تلویزیون‌های هوشمند حتی این امکان را می‌دهند تا برنامه‌هایی نظیر نت‌فلیکس، یوتیوب و غیره که بر گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اید را روی آن‌ها نیز نصب کنید و همچنین بتوانید به انجام بازی‌های آنلاین بپردازید. البته ویژگی هوشمند بودن سبب افزایش قیمت تلویزیون می‌شود برای مثال قیمت تلویزیون اسنوا در مدل‌های هوشمند بالاتر از مدل‌های معمولی آن است.

در عصر حاضر تکنولوژی و فناوری‌های جذابی وجود دارند که یکی از آنها تلویزیون اینترنتی رایگان است. تلویزیون اینترنتی رایگان فناوری است که این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق گوشی هوشمند، تبلت، تلویزیون هوشمند، کامپیوتر و لپ تاپ متصل به اینترنت بتوانید به تماشای پخش زنده تلویزیون بنشینید و یا فیلم و سریال‌های دلخواه را به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

01

قیمت تلویزیون در فروشگاه سل

فروشگاه‌های بسیاری در بستر اینترنت در زمینه فروش انواع لوازم خانگی از جمله تلویزیون فعالیت دارند و خرید اینترنتی تلویزیون در بین مردم بسیار مرسوم شده است و دیگر جهت خرید تلویزیون زمان و هزینه‌های خود را صرف مراجعه به فروشگاه‌های سطح شهر نمی‌کنند بلکه در هر جایی که هستند با چند کلیک ساده از طریق فروشگاه‌های اینترنتی خرید خود را انجام می‌دهند.

فروشگاه سل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در بستر اینترنت است که در زمینه فروش تلویزیون و دیگر محصولات لوازم خانگی فعالیت دارد. در سل تنوع بالایی از تلویزیون برندهای معتبر داخلی و خارجی با تضمین کیفیت به فروش می‌رسد. قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون ال جی، قیمت تلویزیون هایسنس، قیمت تلویزیون دوو، قیمت تلویزیون جی پلاس، قیمت تلویزیون اسنوا و مارک‌های دیگر بهترین قیمت بازار است و مشتریان عزیز می‌توانند تلویزیون مورد نظر خود را با قیمتی بهتر و مناسب‌تر از فروشگاه‌های سطح شهر و دیگر فروشگاه‌های مجازی سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل

متاسفانه خانواده‌های بسیاری هستند که از لحاظ مالی در سطح مناسبی قرار ندارند و به دلیل بالا بودن قیمت تلویزیون توان خرید نقدی آن برایشان امکان پذیر نیست از این رو ممکن است به خرید تلویزیون ارزان قیمت از برندهای بی‌کیفیت روی بیاورند که این کار اشتباه است و بدون شک در مدت زمان کوتاهی شاهد خرابی تلویزیون خود خواهند بود.

یکی از بهترین راهکارها در این شرایط خرید اقساطی تلویزیون است و فروشگاه‌های بسیاری با فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون در قزوین، فروش اقساطی تلویزیون شهاب، فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، فروش تلویزیون قسطی کرج، فروش تلویزیون قسطی شیراز، فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری و دیگر شهرهای کشور فرصتی را فراهم کرده‌اند تا تمامی‌خانواده‌های ایرانی و زوج‌های جوان بتوانند تلویزیون دلخواه خود را برای منزل و یا جهیزیه خریداری کرده و بهای آن را طی ماه‌های آتی پرداخت کنند.

ولی متاسفانه در تمامی این فروشگاه‌ها تنوع مدل تلویزیون ممکن است به حدی بالا نباشد که با سلایق و نیازهای شما همخوانی داشته باشد و از طرفی دیگر شاید شرایط سختی را جهت خرید قسطی تلویزیون در نظر گرفته باشند بنابراین در این شرایط راه چاره چیست؟

ما به شما عزیزان فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌کنیم که امکان خرید قسطی تنوع بالایی از انواع تلویزیون از برندهای گوناگون را مهیا کرده است. با مراجعه به فروشگاه سل شما می‌توانید خرید اقساطی تلویزیون دوو، خرید اقساطی تلویزیون شیائومی، خرید اقساطی تلویزیون سونیا، خرید تلویزیون قسطی سامسونگ، خرید تلویزیون قسطی اسنوا و ... را با روش‌های گوناگونی چون بدون چک، بدون ضامن، با سفته و غیره انجام دهید.

وجود روش‌های متنوع خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید بهترین روش را که با شرایط‌تان همخوانی دارد را انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه و شرایط خرید قسطی تلویزیون به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کرده و با تماس با کارشناسان فروش آن راهنمایی‌های لازم را کسب کنید.

 

ارسال نظر: