علیرضا روزگار: مرتضی با شخصیت خود، بزرگترین خاطره را در ذهن مردم جاودانه کرد

کدخبر: 949642

این خواننده به «نسیم»، گفت: متاسفانه در این چند روزه یکسری حرکت‌ها و حواشی نادرست درباره مرتضی پاشایی صورت گرفت که من نمی‌دانم از کجا نشأت گرفته بود

علیرضا روزگار خواننده پاپ و از هنرمندانی که در روزهای پایانی مرحوم مرتضی پاشایی، در بیمارستان در کنار او بود، به خبرنگار «نسیم»، گفت: مرتضی پاشایی با شخصیت خود، بزرگترین خاطره را در ذهن مردم جاودانه کرد یعنی آنقدر خوب بود و همه جوره به مردم خوبی و محبت کرده بود که همه او را دوست داشتند و فکر کنم هیچ کس، هیچ خاطره بدی از او در ذهنش نداشته باشد و دلیل این همه دوست داشتن مردم و آمدن سیر کثیری از مردم و هنرمندان را من همین می دانم.

روزگار اضافه کرد: همه این خوبی ها از خود مرتضی نشأت می گیرد، مرتضی به معنای واقعی، یک دوست بود چه برای آنهایی که او را می شناختند و چه آنهایی که فقط صدای او را شنیده بودند.

علیرضا روزگار تاکید کرد: آن روزهای آخر هم توانستم به عیادت او بروم ولی دوست ندارم زیاد از آن روزها صحبت کنم و متاسفانه در این چند روزه یکسری حرکتها و حواشی نادرست در باره مرتضی صورت گرفت که من نمی دانم از کجا نشأت گرفته بودند. متاسفانه اینها واقعا مرتضی را نشناخته بودند و نمی دانم واقعا به دنبال چه چیزی بودند که این کارها را انجام می دادند و نیازی به این حاشیه سازی ها نبود چون مرتضی بزرگ تر از این حرف‌هاست ، بزرگ بود و بزرگ می ماند .

همچنین روزگار در پایان به خبرنگار «نسیم»، گفت: مرتضی واقعا پسر دوست داشتنی و از نظر مذهبی معتقد بود. و به نظر من نمونه کاملی از یک انسان دوست داشتنی بود. من هم به نوبه خودم به خانواده مرتضی و تمامی اهالی هنر تسلیت می گویم و امیدوارم که روح مرتضی غریق رحمت خداوند قرار بگیرد.

ارسال نظر: