همکاری در فروش اینترنتی چیست؟

کدخبر: 2368944

همکاری در فروش یکی از مدل های پول ساز و پر درآمد راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. در روش اینترنتی همکاری در فروش شما محصولات و خدمات دیگران را می فروشید و به اعضای فروشی که از سمت شما صورت می گیرد پورسانت را دریافت می کنید.

نسیم آنلاین: همکاری در فروش یکی از مدل های پول ساز و پر درآمد راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. در روش اینترنتی همکاری در فروش شما محصولات و خدمات دیگران را می فروشید و به اعضای فروشی  که از سمت شما صورت می گیرد پورسانت را دریافت می کنید. همکاری در فروش مناسب افرادی است که هیچ محصول و خدماتی برای فروش در اینترنت ندارند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی به روش همکاری در فروش آشنا کنیم. مطمئنم اگر خیلی اصولی این مدل کسب و کار آنلاین را پیاده سازی کنید میتوانید به نتایج فوق‌العاده برسید. پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به روش همکاری در فروش آشنا کنم و مرحله به مرحله و قدم به قدم به شما بگم که چطور می توانید از طریق همکاری در فروش به درآمد میلیونی اینترنتی برسید.

همکاری در فروش اینترنتی چیست؟

image_8fa3f0a0602d024a05722ffa8581d44679a5f8a7

همکاری در فروش اینترنتی به زبان خیلی ساده یک روش کسب و کار اینترنتی و کسب و کار آنلاین است که شما در این روش به هیچ محصول و یا خدماتی نیاز ندارید.. در همکاری در فروش اینترنتی شما محصولات و خدمات دیگر آن را می فروشید و به اعضای فروشی که از سمت شما صورت می گیرد پورسانت را دریافت می کنید. البته بین همکاری در فروش اینترنتی با همکاری در فروش سنتی تفاوت های زیادی وجود دارد.

 در همکاری در فروش سنتی شما باید فروشندگان را پیدا کنید، به پیش آنها مراجعه کنید و با آنها مذاکره کنید و بعد اگر تایید کردند شروع به همکاری با آنها کنید اما در روش همکاری در فروش اینترنتی . با پیدا کردن سایت هایی که این امکان را دارند می‌توانید تنها با پر کردن یک فرم ثبت نام همکاری تان را با آنها شروع کنید. از همکاری در فروش اینترنتی نسبت به همکاری در فروش سنتی مزایای بیشتری دارد و افرادی که یک مهارت ارتباط و مذاکره ندارند می توانند به صورت کاملاً آنلاین از این روش کسب و کار در اینترنت استفاده کنند و کسب و کار آنلاین شان را راه اندازی کنند.

مزایای همکاری در فروش اینترنتی :

image_e6c1f1b413dcc1b0fa7331fde16024eab4d6af2c

 برای اینکه از این روش کسب و کار اینترنتی استفاده کنید نیاز به هیچ سرمایه اضافی ندارید و با کمترین سرمایه ممکن می توانید کسب و کار آنلاین تانرا راه اندازی کنید.

  به هیچ جواز و مدرک خاصی ندارد نیاز ندارید.

 میزان درآمدی که می توانید از طریق این ایده کسب و کار آنلاین کسب کنید بسیار زیاد است اگر اصولی این مدل کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید می توانید خیلی راحت به درآمد میلیونی برسید.

 نیازی به هیچ رفت آمد حضوری ندارید و با استفاده از سایت هایی که امکان  همکاری در فروش اینترنتی دارند می توانید استفاده کنید و کسب و کارتان را شروع کنید.

 اگر هیچ محصول و خدماتی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین تان ندارید این ایده می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آموزش همکاری در فروش اینترنتی 

 در این قسمت قصد داریم شما را مرحله به مرحله با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به روش همکاری در فروش آنلاین آشنا کنیم. اگر قصد راه اندازی این مدل کسب و کار اینترنتی را دارید پیشنهاد می کنم طبق مراحلی که در ادامه به شما خواهیم گفت کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید.

1- راه اندازی سایت برای شروع

 اولین مرحله در راه اندازی کسب و کار اینترنتی به روش همکاری در فروش داشتن سایت است. شرکت راه اندازی و ساخت سایت ممکن است کار بسیار سخت و دشواری باشد! اگر اصول راه اندازی و ساخت سایت را یاد بگیرید بدون هیچ هزینه اضافی می توانید شروع به راه اندازی سایت برای کسب و کارتان کنید. خیلی از افراد فکر می کنند برای اینکه بتوانند وب سایت راه اندازی کنند نیاز است حتماً چندین میلیون تومان به شرکت های طراحی سایت و افراد برنامه نویس بدهند تا آنها برایشان سایت برنامه نویسی کنند. در صورتی که اگر خودتان هیچ علم برنامه نویسی و کد نویسی بلد نباشید  می‌توانید برای کسب و کارتان یک وب سایت حرفه ای راه اندازی کنید.

 برای اینکه بتوانید وب سایت راه اندازی کنید به هیچ علم برنامه نویسی و کد نویسی نیاز ندارید. به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوای رایگان مثل وردپرس این امکان فراهم شده است افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند بتوانند بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی در کمتر از چند دقیقه وبسایت شان را راه اندازی کنند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید پیشنهاد می کنم خودتان دست به کار شوید و وب سایت تان را راه اندازی کنید. برای راه اندازی و ساخت سایت شما فقط به یک هاست و یک دامنه نیاز دارید. تنها هزینه‌ای که برای راه اندازی سایت نیاز دارید خرید یک هاست و دامنه است که با چند صد هزار تومان می توانید یک هاست و دامنه مناسب تهیه کنید.

 اولین مرحله برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی از طریق همکاری در فروش راه اندازی و ساخت سایت است.

2- تولید محتوا برای سایت

 دومین مرحله برای اینکه بتوانید از طریق همکاری در فروش اینترنتی کسب درآمد کنید و محصولات و خدمات دیگران را به صورت کاملا اینترنتی و آنلاین بفروشید این است که باید مبحث تولید محتوا را به صورت کامل یاد بگیرید و شروع به تولید محتوا برای سایتتان کنید.

 یکی از بزرگترین دغدغه بسیاری افرادی که  به تولید محتوا می‌کنند این است که فکر می‌کنند در تولید محتوا حتماً باید یک محتوای جدید خلق کنند. در صورتی که منظور از تولید محتوا نیست! است اگر اصول تولید محتوا را یاد بگیرید می توانید با کیفیت ترین و بهترین محتوا را برای سایتتان تولید کنید.

 شاه کلید اصلی در تولید محتوا جمع آوری اطلاعات مفید برای  کاربرانتان است. شما شروع به جمع آوری اطلاعات می کنید و سعی می کنید نیاز مخاطبان و کاربران تان را برطرف کنید. در محتوایی که تولید میکنید محصولاتی باعث رفع نیاز مخاطبان و کاربران می‌شود را معرفی می‌کنید. این کار باعث می شود شما  از طریق سایت محصولات و خدمات دیگران را بفروشید و به ازای فروش گفتند شما صورت می‌گیرد پورسانت را دریافت کنید.

3-  پیدا کردن سایت های همکاری در فروش اینترنتی

 مرحله پیدا کردن سایت های همکاری در فروش اینترنتی است.در این مرحله شما باید به وب سایت هایی که با استفاده از آنها می‌توانند از طریق همکاری در فروش کسب درآمد کنید را پیدا کنید. پیدا کردن  چنین سایت هایی  اصلاً کار سختی نیست شما با یک سرچ بسیار ساده می توانید تمام این سایت ها را پیدا کنید و همکاری تان را با آنها شروع کنید.

 

جمع بندی

 یکی از روش های پولساز کسب و کار اینترنتی همکاری در فروش اینترنتی است.  اگر قصد راه اندازی  کسب و کار اینترنتی را دارید اما هیچ محصول و خدماتی ندارید می توانید از این روش کسب و کار آنلاین استفاده کنید. در این مقاله به صورت قدم به قدم شما را با همکاری در فروش اینترنتی آشنا کردیم. پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

 

 

ارسال نظر: