ویژگی های سرور مجازی نامحدود ایران

کدخبر: 2374530

نامحدود بودن پهنای باند سرور مجازی به این معناست که تنها قابلیت استفاده به عنوان هاستینگ را دارد. اگر شما نیز قصد خرید سرور مجازی ایران نامحدود را دارید، حتما این مطلب را تا پایان همراهی کنید زیرا اطلاعات مفیدی در خصوص سرور مجازی ایران ارائه شده است.

کاربردهای سرور مجازی ایران نامحدود چیست؟

سرور مجازی ایران دارای کاربردهای زیادی است که هر شخصی می‌تواند متناسب با کاربرد و نحوه فعالیت خود در اینترنت از آن استفاده کند. در ادامه به برخی از کاربردهای سرور مجازی ایران نامحدود اشاره شده است:

  • اگر وب سایتی دارید که میزان مصرف منابع آن زیاد است، حتما باید از سرور مجازی ایران نامحدود استفاده کنید. در واقع این نوع سایت‌ها را نمی‌توان توسط هاست‌های اشتراکی میزبانی کرد بنابراین خرید سرور مجازی بهترین گزینه برای آن است تا سی پی یو، هارد وغیره متناسب با نیاز سایت انتخاب شود.
  • اگر تعداد آپلود و دانلود کردن شما زیاد است، استفاده از سرور مجازی به شما توصیه می‌شود. البته اگر حجم فایل‌های آپلود و دانلود زیاد باشد، وجود سرور مجازی ایران لازم و ضروری می‌شود.
  • برای سایت‌هایی که تعداد بازدید بالایی دارد، خرید سرور مجازی ایران نامحدود توصیه می‌شود.
  • افرادی که به دنبال راه اندازی یک سایت در داخل ایران هستند، استفاده از سرور مجازی ایران بهترین گزینه برای آن‌ها به حساب می‌آید.

سرور مجازی ایرانی چیست؟

سرور مجازی خصوصی یا VPS قسمت‌هایی از سرور اختصاصی است که این تقسیم‌بندی به کمک مجازی‌سازی صورت می گیرد. در واقع مجازی‌سازی کمک می‌کند که به جای استفاده از تعداد سخت افزارهای متعدد برای هر سرور، یک سخت‌افزار به کار برده شود و با کمک نرم افزارهای حاص و ویژه این سخت‌افزار به چند سرور شبیه‌سازی شود.

 

01

سرور مجازی به هر کاربر منابع مستقل و فضای امن و مشخصی را متناسب با درخواست کاربر اختصاص می‌دهد. سرور مجازی ایران به این معناست که دیتاسنتر آن در کشور ایران قرار دارد و همین امر آن را از تحریم به دور می‌کند و به دلیل موقعیت جغرافیایی برای کاربران ایرانی مناسب‌ترین گزینه است زیرا سرعت قابل قبولی دارد.

تعریف سرور مجازی ایرانی نامحدود

سرور مجازی ایران نامحدود همچون سرورهای مجازی دیگر است که از یک سرور اختصاصی استفاده می‌کند و منابع آن به صورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در واقع باید میزان مصرف اپلود و ترافیک یک دهم ارسال باشد تا نامحدود بودن سرور قطعی شود. خرید سرور مجازی ایران نامحدود را باید از یک کمپانی معتبر انجام دهید تا از امکانات متنوع و سرعت مناسب آن بهره‌مند شوید.

برخی از ویژگی‌های سرور مجازی ایران

معمولا به کاربران ایرانی توصیه می‌شود که برای سایت ها، فروشگاه اینترنتی و غیره خود از سرور مجازی ایران استفاده کنند که این گفته‌ها به دلیل ویژگی‌های متعددی است که سرور مجازی ایران در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

 

01

  • به دلیل آنکه سرور در خود ایران است و موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد، سرعت این سرورها معمولا بالاست که یک ویژگی مهم برای سرویس‌های میزبانی به حساب می‌آید.
  • سرور مجازی ایران دارای آپتایم بسیار قوی است که برای مدیریت وب سایت‌های پر بازدید یک معیار مهم به حساب می‌آید.
  • استفاده از سخت افزارهای بسیار قوی و قدرتمند یکی دیگر  از ویژگی‌های سرور مجازی ایران نامحدود است.
  • صاحبان کسب و کارها می‌توانند منابع را به میزانی که نیاز دارند، انتخاب کنند.
  • قیمت پایین‌تر سرور مجازی ایران نسبت به سرورهای خارجی سبب استفاده زیاد از این نوع سرورها شده است.
  • پشتیبانی ۲۴ساعته از ویژگی‌هایی است که باید در زمان خرید سرور مجازی ایران مورد توجه قرار بگیرد.
  • می‌توان منابع وای پی را به صورت دلخواه انتخاب کرد که این امر به صورت سفارشی امکان‌پذیر است.

سرور مجازی ایران یا سرور خارج از کشور؛ کدام مناسب‌تر است؟

شما در انتخاب سرور با انتخاب‌های متعددی رو به رو هستید که می‌توانید سرور مجازی ایران یا کشورهای خارجی را انتخاب کنید که این انتخاب کاملا بستگی به نوع فعالیت شما دارد. معمولا برای کاربران ایرانی استفاده از سرور مجازی ایران انتخاب مناسب‌تری است.

پس اگر در ایران فعالیت دارید، خرید سرور مجازی ایران نامحدود را از یکی از معتبرترین کمپانی‌ها انجام دهید.

01

مقایسه قیمت سرور مجازی ایران نامحدود و سرورهای خارج از کشور

خرید سرور مجازی ایران نامحدود به دلیل این که سرور در داخل ایران قرار دارد، انتخاب بسیار مناسبی برای کاربران ایرانی است که قیمت آن به نسبت سرعت و کیفیتی که دارد، مناسب است.

از لحاظ قیمت نسبت به سرور مجازی خارج از کشور کمی گران‌تر است، اما به دلیل عدم محدودیتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد باز هم قیمت آن مناسب به نظر می‌رسد پس اگر برای وب سایت خود قصد خرید سرور مجازی ایران نامحدود را دارید، آن را از یک شرکت معتبر خریداری نمایید.

 

 

ارسال نظر: