مراکز خرید نزدیک فرودگاه استانبول

کدخبر: 2376511

استانبول از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شهر‌های ترکیه است. مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان، برای دیدن جاذبه‌های متنوع و تفریح به استانبول سفر می‌کنند. استانبول دیدنی‌ها و امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد. دیدنی‌های تاریخی، فروشگاه‌ها و مراکز خرید و دیدنی‌های زیبای شهر استانبول، مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. برای بسیاری از مسافران خرید و تماشای مراکز خرید اهمیت زیادی در سفر دارد. به همین دلیل بهتر است بعد از تحقیق درباره قیمت بلیط تهران استانبول و دیگر برنامه‌ریزی‌های سفر، حتما برای بازدید از فروشگاه‌ها، بازارها و مراکز خرید هم برنامه داشته باشید. خرید گاه به قسمت مهمی از سفر بسیاری از مسافران تبدیل می‌‎شود و ممکن است افرادی باشند که عمده وقت خود از سفر را به این‌موضوع اختصاص دهند. شناخت مراکز خرید نزدیک فرودگاه برای این‌افراد و مسافرانی که دوست دارند آخرین لحظات قبل از پرواز هم در یک مرکز خرید باشند، مفید خواهد بود.

در این‌مقاله می‌خواهیم برخی از مراکز خرید نزدیک فرودگاه استانبول را معرفی کنیم. اگر دوست دارید درباره این‌مراکز اطلاعاتی کسب کنید یا قرار است در آینده‌ای نزدیک به استانبول بروید، حتما این‌مقاله را خانواده و آن را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره استانبول و خرید در آن آغاز می‌کنیم و سپس به معرفی مراکز خرید می‌پردازیم.

سفر به استانبول و خرید از آن

افراد زیادی برای خرید به شهر زیبای استانبول سفر می‌کنند. معمولا برای خرید در شهری که با آن آشنایی ندارید بهتر است قبل از سفر درباره مراکز خرید خوب تحقیق کنید. استانبول مقصد خوبی برای خرید است و به‌راحتی می‌توان کالاهای مناسبی را در آن پیدا کرد. مسافران زیادی یکی از اهداف اصلی خود از سفر به ترکیه را خرید لباس و مواردی مانند آن‌ها می‌دانند. جشنواره‌های زیادی در ترکیه برگزار می‌شود که تاریخ آن‌‌ها از قبل مشخص می‌شود و خرید از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه است.

654

 

به‌عنوان‌مثال ممکن است روز خاصی برای دکوراسیون منزل، کفش و یا فناوری‌های روز دنیا اعلام شده و در آن روز برای آن دسته از کالاها تخفیف خوبی لحاظ شود. سعی کنید قبل از سفر به استانبول و حتی تحقیق درباره قیمت بلیط تهران استانبول، حتما درباره مراکز خرید شهر جستجو کرده و آن‌ها را بشناسید.

شناخت مراکز خرید استانبول به شما کمک خواهد کرد تا بهتر بتوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. همچنین با شناخت مراکز خرید فرصت‌های بهتری را پیدا می‌‌کنید تا بهترین کالاها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها بخرید. استانبول مراکز خرید و بازارهای زیادی و متنوعی دارد. در این‌مقاله می‌خواهیم تعدادی از مراکز خرید نزدیک فرودگاه استانبول را به شما معرفی کرده و درباره آن‌ها توضیح کوتاهی بدهیم. ادامه مقاله را بخوانید تا این‌مراکز خرید را بیشتر بشناسید.

مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول

شاید اصطلاح اوت لت را هنگام بررسی فروشگاه‌ها و مراکز خرید استانبول دیده باشید. یکی از اولین مواردی که در این‌مقاله باید آن را بیاموزید تفاوت مراکز خرید و اوت‌ لت‌ها است. معمولا اوت لت‌ها مراکز خرید هستند که کمی تا شهر فاصله دارند و نسبت به بقیه مراکز خرید، از شهر دورتر هستند. اوت لت ایر پورت استانبول یکی از مراکز خرید معروف و محبوب در استانبول است که مسافران زیادی برای خرید از آن استفاده می‌کنند. این‌مرکز خرید از سال 2008 تاسیس شده و ساختمان آن شش طبقه دارد. زمین این‌مرکز خرید حدود 50 هزار مترمربع مساحت دارد و تقریبا 96 فروشگاه با برندهای معتبر در آن فعال هستند. اگر درباره قیمت بلیط تهران استانبول و برنامه‌ریزی سفر جستجو می‌کنید، بازدید از این‌مرکز خرید را در برنامه‌های خود قرار دهید

654

 

مرکز خرید ویاپورت استانبول

یکی دیگر از مراکز خرید معروف و محبوب استانبول، مرکز خرید ویاپورت استانبول است. این‌مرکز خرید سعی رده برای شناخت بیشتر آن، کالاهای مناسبی را با قیمت‌های خوبی به مراجعان ارائه دهد. مجموعه تفریحی و سرگرمی آن نیز آماده است تا اوقات خوشی را برای افراد مختلف ایجاد کند. سالن بولینگ، مرکز تفریحی، سینما و کلاب کودکان قسمت‌هایی از مجموعه تفریحی این‌مرکز هستند. مرکز خرید ویاپورت با فرودگاه صبیحا گوکچن، حدود ۱۰ دقیقه رانندگی فاصله دارد. چشم‌انداز زیبا و سرسبزی‌های اطراف مجموعه نیز از مواردی هستند که نظر مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. این‌مرکز حدود 40 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و برای تردد به آن باید از وسایل نقلیه استفاده کرد. اگر به خرید علاقه دارید و دوست دارید یکی از مراکز خرید جذاب استانبول را قبل یا بعد از مراجعه به فرودگاه ببینید، مرکز خرید ویاپورت استانبول گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

مرکز خرید ویاپورت استانبول از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای مراجعه باز است. 250 فروشگاه مختلف در این‌مجموعه هستند و می‌توان از آن‌ها کالاهای مناسبی را با قیمت‌های خوبی خرید. با همه امکانات و پارکینگ بزرگی با ظرفیت 4000 خودرو و مجموعه‌‌های تفریحی، مرکز خرید ویاپورت استانبول به یکی از مراکز مهم گردشگری و سرگرمی در بخش آسیایی استانبول تبدیل شده است. اگر با تور استانبول به ترکیه سفر می‌کنید، می‌توانید از برنامه تور درباره بازدید از مراکز خرید سوال کنید.

 

 

 

ارسال نظر: