کمترین و بیشترین قیمت اجاره ویلا در کردان

کدخبر: 2377708

 

کردان یکی از روستاهای خوش آب‌وهوای اطراف کرج است. در این منطقه ویلاهای شیک زیادی وجود دارد. بسیاری از افراد برای اقامت چند روزه یا برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌هایشان ویلاهای کردان را اجاره می‌کنند. با فرارسیدن فصل تابستان بازار اجاره ویلا کردان داغ‌تر هم می‌شود. این منطقه در فصل بهار و تابستان آب‌وهوایی بی‌نظیر دارد. باغ‌های سرسبز و کوه‌های بلند و سر به فلک کشیده اطراف هم زیبایی‌های این منطقه را دوچندان کرده است. اگر می‌خواهید در کردان ویلا اجاره کنید؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

هزینه اجاره ویلا در کردان به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه اجاره ویلا در کردان به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال هزینه ویلایی استخردار با متراژ بالا بسیار بیش‌تر از ویلاهای معمولی است. همچنین امکانات داخل ویلا هم نقش مهمی در تعیین میزان اجاره ویلا دارد. موقعیت مکانی و مدت زمان اقامت هم می‌تواند هزینه اجاره ویلا کردان را افزایش یا کاهش دهد. در ادامه بیش‌تر درباره عوامل مؤثر در تعیین قیمت اجاره ویلا در این منطقه زیبا صحبت می‌کنیم.

موقعیت مکانی ویلا

بخش زیادی از هزینه اجاره ویلا در کردان با توجه به موقعیت مکانی ویلا تعیین می‌شود. هزینه اجاره ویلاهایی که در نزدیکی جاده اصلی قرار دارند با ویلاهایی که در جایی دنج‌تر و آرام‌تر هستند، متفاوت است. برای مثال گاهی اوقات هزینه اجاره ویلاهایی که از نظر امکانات و متراژ شبیه یکدیگر هستند اما در دو نقطه مختلف کردان قرار گرفته‌اند تفاوت چشم‌گیری با هم دارند. همچنین چشم‌انداز ویلا هم نقش مهمی در تعیین مبلغ اجاره ویلا دارد. ویلاهایی با چشم‌انداز جنگل معمولاً گران‌تر هستند.

 

320

امکانات ویلا

امکانات ویلا دومین عامل مهم در تعیین مبلغ اجاره است. برخی از ویلاهای کردان بسیار لوکس و شیک هستند. در این ویلاها امکاناتی نظیر میز بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی و... وجود دارد. هر چقدر امکانات ویلا کردان بیش‌تر باشد باید هزینه بالاتری برای اجاره آن بپردازید. همچنین هزینه ویلاهای دوبلکس، ویلاهای استخردار و ویلاهای دربستی نیز با هم متفاوت هستند.

 به شما توصیه می‌کنیم قبل از اجاره ویلا حتماً درباره وجود برخی از امکانات اولیه مانند حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، وسایل آشپزخانه و سیستم سرمایشی و گرمایشی مطمئن شوید. آب‌وهوای کردان در برخی از روزهای تابستان بسیار گرم است بنابراین بدون سیستم سرمایشی مناسب دچار مشکل خواهید شد. همچنین وجود شومینه یا بخاری برای اقامتی زمستانی در کردان بسیار ضروری است.

زمان رزرو ویلا

کردان در همه فصل‌های سال زیبا و پرطرفدار است. بخش زیادی از ویلاهای کردان در بیش‌تر روزهای سال رزرو هستند. بااین‌حال فصل بهار و تابستان زمان اوج سفر به این منطقه خوش آب‌وهوا محسوب می‌شود به همین دلیل هزینه اجاره ویلا در این ماه‌های سال گران‌تر است. افرادی که در نیمه ابتدایی سال به کردان سفر می‌کنند می‌توانند از تفریحاتی مانند پاراگلایدر یا سوارکاری لذت ببرند. کسانی هم که طبیعت پاییزی کردان را دوست دارند و از برف‌بازی خوششان می‌آید، زمستان را برای سفر به این منطقه انتخاب می‌کنند.

نکات مهم درباره رزرو ویلا کردان

  • قبل از رزرو ویلا تعداد هم‌سفرانتان را مشخص کنید. برخی از مالکان ویلاهایشان را به افراد زیادی اجاره نمی‌دهند. در هنگام رزرو آنلاین ویلا می‌توانید ظرفیت ویلا را ببینید.
  • گاهی اوقات تصاویر گول زننده هستند؛ بنابراین فقط بر اساس چند عکس در کردان ویلا رزرو نکنید.
  • نظر افرادی که قبلاً در ویلاهای کردان اقامت داشته‌اند را با دقت بخوانید. این نظرات به شما کمک می‌کنند تا بهترین ویلا را بر اساس بودجه و نیازهایتان انتخاب کنید.

 

320

 

  • در هنگام رزرو ویلا کردان به قوانین کنسلی توجه داشته باشید. در بسیاری از مواقع در صورت کنسلی باید جریمه قابل‌توجهی را بپردازید.
  • زمان تحویل و تخلیه ویلا مهم است. اگر زودتر به ویلا بروید ممکن است چند ساعتی معطل شوید و اگر دیرتر ویلا را تخلیه کنید باید هزینه اضافی بپردازید.
  • اگر برای برگزاری جشن ویلا را رزرو می‌کنید؛ حتماً صاحب ویلا را در جریان بگذارید. گاهی اوقات صاحبان ویلاها قوانین خاصی برای برگزاری جشن در ویلاهایشان در نظر می‌گیرند.
  • ورود حیوانات خانگی به برخی از ویلا‌های کردان ممنوع است. اگر حیوان خانگی دارید، حتماً در این باره سؤال بپرسید.
  • فراموش نکنید که برای تحویل ویلا باید مدارک شناسایی معتبری مانند کارت ملی همراهتان باشد.

رزرو ویلا در کردان با ارزان‌ترین قیمت

رزرو ویلا کردان با قیمتی مناسب برای همه کسانی که قصد سفر به این منطقه را دارند بسیار جذاب است. سایت‌های زیادی وجود دارند که امکان رزرو اینترنتی ویلا در شهرهای مختلف را برای کاربرانشان فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید ویلاهای کردان را از طریق سایت علی بابا به صورت آنلاین رزرو کنید. در این سایت همه اطلاعات لازم مانند امکانات، موقعیت مکانی، هزینه اجاره به ازای هر شب و... وجود دارد.

 

 

 

 

ارسال نظر: