نحوه خرید میلگرد از کارخانه ابهر چگونه است؟

کدخبر: 2377765

بازار خریدوفروش مواد خام و تولیدات فولاد در ایران همیشه پررونق است. وجود تعداد فراوانی از برندهای خوش‌نام و با کیفیت در این بازار شاید برای تازه‌کارها ایجاد سردرگمی کند. برای خرید میلگرد کار دشوارتر هم خواهد شد، چراکه تامین‌کننده‌های بسیاری در زمینه عرضه میلگرد فعالیت دارند. برای خرید مستقیم میلگرد ابهر نیاز به لیست دقیق و مطمئنی از تامین‌کننده‌ها به همراه کارخانه‌های تولیدکننده دارید.

میلگرد ابهر را از کجا بخریم؟

کارخانه فولاد سیادن ابهر یکی از تولیدکننده‌های برتر میلگرد در کشور است. اگر به منظور خرید میلگرد بازار آهن ایران را جستجو کرده‌ باشید، حتما نام میلگرد ابهر را شنیده‌اید. این شرکت میلگردهای آجدار خود را در گریدهای A2 و A3 در سایزهای متنوع 22-10 تولید می‌کند. برای خرید انواع میلگرد ابهر از سه روش می‌توانید اقدام کنید:

خرید از درب کارخانه

برای خرید انواع میلگرد باید اطلاعات کاملی را در مورد شرایط کارخانه برای عرضه مستقیم میلگرد را تهیه کنید. این اطلاعات حاوی نکاتی درباره شرایط و محدودیت‌هایی است که شرکت‌ها برای عرضه مستقیم تولیدات از درب کارخانه درنظر می‌گیرند:

  • نوع و سایز میلگرد: پیش از اقدام به خرید انواع میلگرد، مشخصات آن اعم از سایز، گرید (A1، A2وA3) و نیز تعداد مورد نیاز برای سفارش را مشخص کنید. این موضوع به دلیل شرایط عدم مرجوعی و تعویض در بسیاری از کارخانه‌ها اهمیت دارد.
  • وزن میلگرد: از طریق مهندسان پروژه نوع میلگرد بر اساس وزن را استعلام بگیرید. از این طریق می‌توانید هزینه میلگردها و وسیله موردنیاز برای حمل‌ونقل آن را نیز محاسبه کنید. اکثر کارخانه‌ها از جمله کارخانه ابهر در عرضه مستقیم، مقادیر کمتر از 24 تن خرید میلگرد را مجاز ندانسته‌اند.
  • قانون فروش هرکارخانه: بعضی از کارخانه‌ها عرضه مستقیم به مصرف‌کننده ندارند. این تولیدکننده‌ها فروش خود را از طریق شرکت‌های بازرگانی و بنگاه‌های مجاز فروش آهن‌آلات انجام می‌دهند. بنابراین اگر قصد خرید از این برندها را داشته باشید نیاز است که از طریق مراکزی که محصولات این شرکت‌ها را عرضه می‌کنند اقدام نمایید.
  • زمان تحویل بار (محموله): حتما باید در نظر داشته باشید که عرضه محصولات از کارخانه به‌طور روزانه صورت نمی‌گیرد. در برنامه‌ریزی زمانی پروژه خود زمان دقیق سفارش میلگرد تا تحویل بار را لحاظ کنید. از طریق کدپیگیری که زمان سفارش در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانید سفارش خود را پیگیری کنید.

52130.
 

خرید از بورس کالا

بورس کالا، از بازارهایی به شمار می‌آید که عرضه محصولات فولادی در آن انجام می‌شود. شرکت سیادن ابهر با اینکه در بورس کالا حضور دارد، اما برخی از محصولات آن از جمله میلگرد هنوز عرضه‌ای در این بازار نداشته است.

خرید از طریق شرکت‌های بازرگانی

این روش یکی از مطمئن‌ترین و آسان‌ترین راه‌های خرید میلگرد به ویژه برای خریداران خرد‌ است. شرکت‌های معتبر فروش آهن تمامی مراحل سفارش‌گیری، خرید و تحویل را با بهترین قیمت میلگرد ابهر برای شما انجام می‌دهند.

 قیمت روز میلگرد ابهر به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر در بازار آهن فعال هستید از تغییرات هیجانی قیمت آن در برخی روزها باخبر هستید. این موضوع ضرورت اطلاع از قیمت روز میلگرد را برای خریداران بالا می‌برد. قیمت میلگرد ابهر نیز دستخوش همین نوسانات بازار است. عواملی که این قیمت را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند عبارتند از:

  • تغییرات نرخ ارز
  • هیجانات بازار
  • قیمت مواد اولیه
  • کیفیت تولید
  • استانداردها

چرا میلگرد سیادن؟

انتخاب و خرید میلگرد سیادن ابهر از ابعاد مختلفی مورد توجه خریداران بازار آهن است، این موارد عبارتند از:

  • نزدیکی کارخانه ابهر به شهرهای مرکزی کشور: اگر در تهران، زنجان و قزوین در حال اجرای پروژه هستید، مطمئنا قیمت میلگرد ابهر از درب کارخانه برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. این امر به دلیل کاهش هزینه حمل بار برای محموله شما است.
  • تنوع بالا و کیفیت قابل قبول میلگردهای سیادن: کارخانه عتیق آذر سهند با شهرت تجاری ابهر، میلگردهای خود را در گریدها، سایزها و انواع گوناگون ارائه می‌کند. این تنوع باعث شده است تا اقبال خریداران به میلگرد ابهر افزایش یابد. ویژگی‌های دقیق این میلگردها را می‌توانید از طریق جدول مشخصات آن دنبال کنید.
  • وزن بالا و کیفیت ساخت: اگر وزن و ظرفیت بار برایتان در اولویت دوم قرار دارد، میلگرد ابهر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. میلگرد ابهر یکی از سنگین‌ترین میلگردها به شمار می‌آید.
  • قیمت پایین و رقابتی: اگرچه وزن سنگین این میلگردها افراد را در خرید انواع میلگرد دچار تردید می‌کند، اما قیمت آن واقعا جذاب است.

میلگرد سیادن ابهر یکی از پرفروش‌ترین تولیدات فولادی کشور است. برای خرید میلگرد ابهر راه‌های مختلفی وجود دارد که انتخاب از میان آن‌ها نیازمند در نظر گرفتن پارامترهایی خواهد بود. یک مرکز معتبر فروش آهن تمامی آنچه که شما برای داشتن خریدی موفق لازم دارید، از طریق کارشناسان حرفه‌ای و متخصص در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

 

ارسال نظر: