پوکه شانسی چیست؟

کدخبر: 2378018

بازی کردن و جنب و جوش کودکان در هر سنی،  مهم ترین دغدغه یک کودک محسوب می شود. ولی بدانید که بازی و نوع اسباب بازی به طور مستقیم بر رشد کودکان تاثیر می گذارد. در این بین چند سالی هست که شانسی ها جایگاه خود را در بازار پیدا کرده اند. پوکه شانسی در واقع جعبه های توخالی شانسی هستند که با انواع و اقسام جایزه و خوراکی های هیجان انگیز پر می شوند. این محصولات به دلیل داشتن ابتکارات خلاقانه و توع بسیار زیاد، جذابیت خاصی در بین کودکان دارند. کارخانه های تولید پوکه شانسی در دنیا با متریال مختلفی مثل مقوا، طلق و پلاستیک تولید و می توانند در طرح ها، اندازه ها و اشکال متخلفی عرضه شوند که باعث شده هم در داخل ایران و هم در خارج از ایران بازار فروش خوبی را رقم بزنند.

این محصولات در ایران معمولا به صورت پلاستیکی و مقوایی تولید می شوند و پس از قرار دادن جایزه ها داخل آن ها در بسته بندی های خاصی در فروشگاه ها به فروش می رسند. همچنین این اجناس پس از تکمیل شدن لیبل گذاری و شیرینگ می شوند که ملزومات مکمل پوکه شانسی هستند و برای تکمیل کردن آن ها مورد استفاده قرار میگیرند و شرکت های تولید کننده می توانند انواع  آن ها را به صورت آماده خریداری نمایند.

IMG_9438

 

امروزه تنوع پوکه شانسی به مراتب بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است. مدل‌های مختلف با ظاهر هیجان انگیز که همگی از شخصیت‌های انیمیشنی محبوب و شناخته شده کودکان هستند از جذابیت خاصی در بازار برخوردارند. این محصولات انواع مختلفی دارند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

1-پوکه شانسی تخم مرغی

شاید بتوان که محبوب ترین نوع پوکه شانسی، تخم مرغ شانسی است. این محصول ابتدا توسط برند کیندر به صورت تخم مرغ شکلاتی که داخلش کپسولی از اسباب بازی هست ارائه شد. در آینده به دلیل سختی تولید شکلات برای کارخانه ها، تخم مرغ های پلاستیکی جای شکلاتی را در بازار گرفتند و جایزه های خوراکی را در داخل آن ها قرار گرفتند. هم اکنون این محصولات در بازار در رنگ ها و سایز های مختلف بزرگ، متوسط و کوچک وجود دارند.

شرکت هدهد این محصولات را در طرح های متنوع تخم مرغی در سایزهای 1.5-2-3-5-7-20 سانتی متر و قلبی عرضه می کند.

2-پوکه شانسی کیفی و ظرف غذا

اما فقط پوکه های تخم مرغی در بازار موجود نیستند. پوکه شانسی کیفی طرحی جدید و جذاب بودند که توانستند محبوبیت زیادی در بازار کسب کنند. این پوکه ها به مربعی و کیفی بودن می توانند پس از استفاده، کاربرد های دیگری هم مثل ظرف غذا داشته باشند. شاید شما هم به این باور باشید که شکل و فرم غذا و ظرفی که در آن غذا سرو میشود میتواند در اشتها و روحیه برای خوردن غذا تأثیر داشه باشد. یکی از محصولات جذاب پوکه ظرف غذاست. پوکه ظرف غذا در طرح های متنوع و رنگبندی شاد موجب میشود کودکان علاقه زیادی به غذا خوردن پیدا کنند.

از محصولات پرطرفدار هدهد می توان به پوکه کیف و قمقمه، ظرف غذا و قمقمه، چمدان، ظرف غذا و کیف فانتزی بزرگ اشاره کرد.

3-پوکه شانسی شفاف

پوکه شانسی شفاف اغلب  برای پر کردن اسمارتیز و خوراکی های ریز استفاده می شوند. اما اطمینان از کیفیت و ایمنی این محصولات یکی از دغدغه های مهم خریداران می باشد و این کالا به سبب اینکه با مواد غذایی در ارتباط هست باید از لحاظ متریال و ساخت ایمن باشد.

هدهد اقدام به تولید پوکه شفاف تخم مرغ اسمارتیزی سایز 1.5 و چمدان شفاف با ایمن ترین مواد کرده است.

 

6523

4-پوکه شانسی با طرح شخصیت های کارتونی و جذاب

امروزه با پیشرفت دستگاه های تزریق صنعتی، تولید  پوکه شانسی با هر طرح و اندازه ایی امکان پذیر است. در این میان پوکه هایی که به شکل شخصیت های داستانی مورد علاقه کودکان طراحی شده اند نقش مهمی در جلب توجه کودک و علاقمندی به خرید در آنها خواهد داشت.

از محبوب ترین آن ها می توان به پوکه باب اسفنجی بزرگ و متوسط، بچه رئیس، خرچنگ با متعلقات، پاتریک متوسط، دختر و پسر(ماتروشکا-قلکی)، کیتی، نیسان، مینیون، کلاه ایمنی و بستنی تولیدی شرکت هدهد اشاره کرد.

5-پوکه شانسی قمقه و نی

لذت خوردن نوشیدنی برای کودکان می تواند توسط قمقمه ها یا لیوان های نی دار در طرح های جذاب مناسب کودکان باشد. شرکت هدهد اقدام به تولید پوکه قمقمه ای، لیوان نی دار گربه و قمقمه نی دار انگری بردز با بهترین مواد پتروشیمی و ایمن کرده است.

6-پوکه شانسی مقوایی

امروزه به دلیل سهولت در تولید و عرضه، پوکه های مقوایی هم روایج یافته اند. در این بین می توان به پوکه مقوایی باب اسفنجی، فانتزی مینی و استند مقوایی فانتزی مینی شرکت هدهد اشاره کرد.

6523

پوکه شانسی ارزان

پوکه های شانسی ارزان به دلیل قیمت پایین تری که نسبت به بقیه اسباب بازی های شانسی دارند بیشتر مورد توجه مشتری ها قرار می‌گیرند. برخی از افراد بر این باورند که در ساخت پوکه شانسی ارزان از متریال بهینه و با کیفیت استفاده نشده است، اما باید به شما بگویم که این باور کاملا غلط است. تولید انبوه و در تیراژ های بالا در داخل، با متریال پلاستیکی یا مقوایی و ... از جمله مواردی هستند که نقش مهمی در تعیین قیمت پوکه های شانسی دارند.

 

6523

 

خرید پوکه شانسی عمده از هدهد

شرکت تولیدی بازرگانی هدهد، بزرگترین تولید کننده پوکه شانسی که بیش از 35 مدل را در طرح ها و رنگ های متنوع طرحی و تولید کرده است. این مجموعه با اتکا به مختصصان حوزه کودک خود از سال 1383  اقدام به تولید پوکه شانسی کرده است و این محصولات را به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رساند. تولید کنندگان جعبه شانسی که نیاز به خرید پوکه شانسی با کیفیت با هر طرح و رنگی دارند، می توااند با ما در ارتباط باشند. لازم به ذکر است که شما با خرید عمده از تخفیفات ویژه ما برخوردار خواهید شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر: