اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی دارید، بخوانید

کدخبر: 2378641

شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار خانگی را دارید بدون شک بسته‌بندی حبوبات می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد. برای انجام چنین کاری شما نیازمند خرید دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی خواهید بود. این دستگاه‌ها در انواع مدل‌های مختلف تولید و ساخته می‌شوند که شما می‌توانید بر حسب نیاز خود هریک از آنها را برای خرید انتخاب کنید. آشنایی با انواع مدل‌های این محصولات به انتخاب هرچه بهتر شما کمک خواهد کرد.

 

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و کاربردهای آن

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی یک دستگاه بسیار پرکاربرد و سودآور است که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید انواع حبوبات را به ساده‌ترین شکل ممکن بسته‌بندی کرده و با فروش آنها به سود بالایی دست پیدا کنید. این دستگاه معمولا در مدل‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شود. فاکتورهای مختلفی وجود دارند که می‌توانند روی انتخاب چنین دستگاهی تاثیرگذار باشند. عملکرد و کیفیت ساخت دو مورد از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که حتما باید در زمان خرید به آن دقت داشته باشید.

از طرف دیگر نباید فراموش کنید که این دستگاه‌ها معمولا با ظرفیت‌های متفاوتی نیز تولید و ساخته می‌شوند. به همین علت نیز پیش از خرید بهتر است که حتما نیازسنجی کرده و بررسی کنید که چه ظرفیتی می‌تواند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن دقت داشته باشید خرید دستگاه بسته بندی حبوبات از برندها معروف است. با مراجعه به مطلب معرفی دستگاه بسته ‌بندی حبوبات و خشکبار خارجی و ایرانی می‌توانید با برندهای با کیفیت ایرانی و خارجی آشنا شوید.

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی

یکی از محبوب‌ترین انواع دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی دستگاه‌های دستی هستند. این دستگاه‌ها معمولا با کمک انسان کار می‌کنند و حتما باید یک شخص به‌صورت دستی از آنها استفاده کرده و انواع حبوبات را بسته‌بندی کند. ویژگی‌های بسیار زیادی در این محصول وجود دارد که باید به آنها دقت کنید. از جمله این ویژگی‌ها و نکات مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات دستی بسیار مناسب است و خرید آن تقریبا برای تمامی افراد امکان‌پذیر خواهد بود.
  • این دستگاه‌ها دارای ظرفیت بالایی برای بسته‌بندی حبوبات نیستند و به همین علت نیز تنها در مصارف خانگی و کسب‌وکارهای کوچک می‌توان از آنها استفاده کرد.
  • برای استفاده از این محصولات حتما باید یک شخص زمان و انرژی بگذارد تا بتواند از دستگاه استفاده کند.
  • استفاده از این دستگاه بسیار ساده و راحت است و معمولا شما چالش چندانی برای استفاده از آن ندارید.

دستگاه نیمه اتوماتیک بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات AG

یکی دیگر از انواع دستگاه‌های بسته‌بندی حبوبات که امروزه محبوبیت بالایی دارد و می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید و استفاده شما باشد دستگاه نیمه اتوماتیک بسته بندی حبوبات است. این دستگاه دارای ویژگی‌های زیادی است که باعث می‌شود تا استفاده از آن گزینه جذاب و ایده‌آلی برای شما باشد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه به‌صورت نیمه اتوماتیک کار می‌کند و به همین علت نیز انرژی که شما باید برای کارکردن با آن بگذارید تقریبا نسبت به دستگاه دستی نصف می‌شود.
  • استفاده از این دستگاه ساده‌تر از دستگاه‌های دستی است و البته با استفاده از آن ظرفیت تولید شما نیز بیشتر می‌شود.
  • قیمت دستگاه نیمه اتوماتیک بسته بندی حبوبات به نسبت دستگاه بسته‌بندی دستی کمی بالاتر است و شما نیازمند سرمایه اولیه بیشتری برای خرید و استفاده از آن خواهید بود.

دستگاه اتوماتیک بسته بندی حبوبات

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی خوب و باکیفیت هستید باید بدانید که دستگاه اتوماتیک بسته بندی حبوبات می‌تواند از دیگر گزینه‌های جذاب و بسیار کاربردی برای شما باشد. استفاده از این دستگاه می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما داشته باشد. اولین مزیت آن این است که تمامی فرایند بسته‌بندی حبوبات به‌صورت خودکار و توسط خود دستگاه انجام می‌شود. همین عامل نیز می‌تواند به حفظ انرژی و صرفه‌جویی در زمان شما کمک شایانی کند.

مزیت کاربردی و بسیار مهم دیگر آن ظرفیت بالایی است که این دستگاه‌ها در بسته‌بندی حبوبات دارند. این ظرفیت بالا به کسب‌وکارهای بزرگ‌تری که فعال در حوزه بسته‌بندی هستند کمک می‌کند تا بتوانند به سودآوری بیشتری دست پیدا کنند. بااین‌حال استفاده از این دستگاه مشکلاتی نیز دارد. اولین عیب آن قیمت بسیار بالایی است که این دستگاه‌ها نسبت به دو دستگاه دیگر دارند. از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که این دستگاه‌ها معمولا فضای بیشتری را نیز اشغال می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات فروشگاه دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار خارجی و ایرانی این است که شما می‌توانید انواع مدل‌های مختلف دستگاه اتوماتیک بسته بندی حبوبات را نیز بررسی کرده و بر اساس نیاز خود هریک از آنها را برای خرید گلچین کنید.

چگونه بهترین دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی را خریداری کنیم؟

درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند به خرید دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات فروشگاه دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار خارجی و ایرانی نیز استفاده کنید. استفاده از خدمات این مجموعه به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. از طرف دیگر کیفیت محصولات نیز به طور کامل به شما تضمین داده می‌شود. 

دلایل محبوبیت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

 

همانطور که بیان شد برخی افراد با وجود نیاز به کسب درآمد، قادر به کار کردن خارج از منزل نیستند. برای این افراد مشاغل خانگی مختلف بهترین گزینه به حساب می‌آید. در بین مشاغل خانگی، بسته بندی انواع حبوبات از جمله مشاغل پرسود و روشی برای کسب درآمد در منزل به حساب می آید.

 این حرفه به دلایل مختلفی بین افراد جامعه محبوبیت دارد و طرفداران زیادی را به خود جلب نموده و به خصوص از شیوه های کارآفرینی در خانه برای بانوان به شما می آید. از جمله عواملی که باعث محبوبیت بسته بندی حبوبات در منزل می شود به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  •  تنوع بالای محصول
  •  جهت راه اندازی این شعبه سرمایه بالایی نیاز نیست
  •  سود بالا
  • ریسک پایین
  • عدم نیاز به تجهیزات و لوازم گران قیمت
  •  دارای تایم کاری متغیر و منعطف
  •  عدم نیاز به دانش تخصصی
  • مراحل کلی کار با دستگاه بسته بندی حبوبات

 

اگر بخواهید به طور کامل با مراحل بسته بندی حبوبات آشنایی پیدا کنید، باید بدانید معمولاً فرآیند بسته بندی شامل مراحل زیر می‌شود.

  • بوجاری
  • پولیش
  • توزین و بسته بندی حبوبات

 

شرکت ای جی وارد کننده انواع  دستگاه ساشه صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. 

برای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات به سایت ای جی (https://ag777.com/product/category/51) مراجعه کنید 

برای خرید دستگاه مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: 46096724-021

شعبه اصفهان : اصفهان، خیابان وحید اول خیابان رودکی بین امام‌زاده محسن و دبیرستان توکل پلاک 62

تلفن: 91010118-031

 شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

 

ارسال نظر: