بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

کدخبر: 2378642

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، یکی از مهم‌ترین مقاصد سفر برای مسافران به‌شمار می‌رود. تعدد هتل تهران کم نیست. اگر مسافر تهران هستید و می‌خواهید در میان تمام هتل های تهران بهترین آن‌ها را انتخاب کنید؛ این متن را تا انتها بخوانید. در این متن شما با 7 هتل محبوب مسافران بیشتر آشنا می‌شوید. این آشنایی قطعا به شما در انتخاب اتاق کمک بزرگی می‌کند.

هتل اسپیناس، محبوب‌ترین هتل از نظر مسافران

دلیل اول محبوبیت هتل اسپیناس، پنج ستاره‌ی این هتل نیست! این هتل در یکی از بهترین مناطق تهران قرار گرفته است. در بین هتل های تهران، هتل اسپیناس، به هتل مردان تجارت معروف است. این هتل، محل قرارهای تجاری و سیاسی مهمی بوده است. طراحی اتاق‌های این هتل، نکته‌ی متمایز دیگر این هتل است. طراحی زیبا هر اتاق و امکانات آن، حتما شما را هم مانند دیگر مسافران مجذوب خود خواهد کرد. دو رستوران مدیترانه‌ای و سنتی این هتل، دلیل دیگر محبوبیت این هتل برای گردشگران است. رستوران مدیترانه‌ای این هتل، چشم‌انداز زیبایی دارد که شما را برای رزرو این هتل ترغیب می‌کند. رستوران سنتی طبقه‌ی پایین هتل اسپیناس، با طراحی یزدی در انتظار شماست تا یک سفر به‌یادماندنی را در این هتل بگذارنید. با وجود تمام این دلایل، اسپیناس، قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها از نظر مسافران برای رزرو هتل تهران محسوب می‌شود.

هتل مرکزی ایران، هتلی دو ستاره در قلب لاله‌زار

در قلب خیابان لاله‌زار، یکی دیگر از بهترین هتل‌ها از نظر مسافران، قرار دارد. این هتل با این‌که تنها دو ستاره در سر در خود جا داده است؛ اما هنوز هم در دل مسافران جای خود را دارد. مرمت‌های مداوم این هتل باعث تمیز به‌نظر رسیدن آن شده است. به‎علاوه، مسافرانی که قصد ساکن‌شدن در مرکز شهر دارند؛ قطعا برای راحتی بیشتر از بین هتل های تهران، هتل مرکزی ایران را انتخاب می‌کنند.

هتل اسکان، هتلی شیک در مرکز تهران

فضای شیک هتل اسکان، آن را از تمام هتل های تهران جدا کرده است. این هتل هم در مرکز تهران قرار دارد و همین دلیل هم به محبوبیت این هتل می‌افزاید. شاید مسافران امکانات این هتل را در نظر گرفته‌اند که آن را با وجود سه ستاره‌بودن در حد هتل پنج ستاره می‌دانند.

هتل تاج محل، سفری به هند از ایران

با انتخاب هتل تاج محل، از تهران به هند سفر می‌کنید. فرهنگ هندی را در این هتل به‌وضوح می‌بینید. تاج محل، ظاهر لوکس و سفیدی دارد که همه‌ی مسافران را به خود جلب می‌کند. به‌علاوه، از امکانات زیاد این هتل مانند استخر رایگان، نمی‌توان چشم پوشید. دو رستوران این هتل با نام‌های گلیکی و تاج محل، سبب مجذوبیت چند برابری این هتل برای مسافران شده‌اند. هتل تاج محل با پنج ستاره‌ی خود و وجوه تمایز بی‌شمارش همیشه یک گزینه‌ی جدی برای مسافران در میان دیگر هتل های تهران بوده است.

هتل آتانا، یک تیر و دو نشان

قصد برگزاری جلسه در شهر تهران را دارید؟ با رزرو هتل آتانا، یک تیر و دو نشان بزنید. هم هتل خود را در بهترین جای تهران رزرو کنید و هم با خیال راحت در سالن کنفرانس این هتل، جلسه‌ی خود را برگزار کنید. هتل آتانا با چهار ستاره‌ی خود و نزدیکی به مراکز تجاری و گردشگری تهران، خود را در قلب مسافران جا کرده است. علاوه‌بر موقعیت خوب این هتل، امکانات آن از دیگر دلایل علاقه‌مندی مسافران به این هتل است. مجموعه‌ی آبی، کافی‌شاپ و حتی یک شعبه‌ی بانک برای مسافران هتل، آتانا را از دیگر هتل های تهران جدا می‌سازد. می‌توانید یکی از شیک‌ترین رستوران‌های تهران را در هتل آتانا بیابید. رستوران این هتل، با سرو انواع و اقسام غذاها و صبحانه‌ها آماده‌ی پذیرایی از شماست.

 

 

هتل بولوار، امکانات کامل با قیمت مناسب

هتلی سه ستاره در بلوار کشاورز، با دسترسی کامل به مکان‌های گردشگری تهران برای رزرو گزینه‌ی بسیار مناسبی به‌‌نظر می‌رسد. با رزرو این هتل سه ستاره از امکانات کامل در اتاق‌ها و رستوران هتل بهره‌مند می‌شوید. معمولا کسانی‌که قصد رزرو هتلی با قیمت پایین و امکانات کامل را دارند؛ دست روی این هتل می‌گذارند.

هتل رودکی تهران

اگر به‌دنبال هتلی با دسترسی بالا به فضای باز و راحتی در رفت‌وآمد با وسیله‌ی نقلیه هستید؛ این هتل را انتخاب کنید. هتل رودکی، با پنجاه اتاق پر از امکانات و نزدیکی به ادارات و دانشگاه، یکی دیگر از هتل‌‌های محبوب مهمانان در بین هتل های تهران بوده است. تمیزی و مرتب‌بودن اتاق‌های این مجموعه را می‌توان از علل محبوبیت هتل رودکی برشمرد. همه‌ی کارکنان هتل رودکی به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند. این گزینه، به شما برای دعوت مهمان خارجی به هتل رودکی کمک زیادی می‌کند.

اقامت در محبوب‌ترین هتل های تهران با فلای تودی

رزرو هتل‌های محبوب تهران همیشه به‌دلیل بالابودن تقاضا مسافران یک چالش جدی به‌حساب می‌آید. بسیاری از مسافرانی که به‌شکل حضوری و در زمان سفر به این هتل‌‌ها مراجعه می‌کنند؛ با جمله‌ی اتاق خالی نداریم، مواجه خواهند شد. اگر می‌خواهید این جمله را نشنوید؛ همین حالا برای رزرو هتل از فلای تودی اقدام کنید. این سایت، به شما امکان گذراندن چند شب را در بهترین هتل تهران می‌دهد. هر کدام از هتل های تهران را که انتخاب کنید؛ به‌راحتی می‌توانید با فلای تودی چند شب خوش را در این هتل بگذراند.

 

ارسال نظر: