معجزه جوش شیرین و سرکه برای نظافت مبلمان

کدخبر: 2378643

مبلمان از جمله وسایل پرکاربرد منزل هستند که هر روزه از آنها استفاده می‌شود. استفاده مداوم از مبلمان باعث می‌شود که با انواع لکه‌ها، آلودگی ها و مواد غذایی و نوشیدنی آلوده می شود. درصورتیکه این آلودگی ها به شکل مرتب تمیز نشوند ممکن است که باعث ایجاد بوی نامطبوع در فرش شده و یا رنگ روکش مبلمان را کدر کرده و تغییر دهند. بنابراین نظافت مبلمان به شکل مرتب به حفظ نظافت محیط زندگی و زیبایی آنها کمک می‌کند. شستشوی مبلمان کاری دشوار و نیازمند تخصص و تجهیزات لازم است. استفاده از خدمات یک مبلشویی معتبر می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. خدمات مبلشویی کرج یکی از مجموعه های معتبر و حرفه ای برای دریافت خدمات است. درصورتیکه تخصص لازم را دارید و می‌توانید این کار را در خانه انجام دهید. شستشوی مبلمان در خانه با استفاده از شوینده های خانگی و صنعتی امکان پذیر است.

استفاده از شوینده های خانگی به طور معمول بهتر از شوینده های صنعتی است و به پارچه مبلمان آسیبی وارد نخواهد کرد. یکی از شوینده های مناسب برای شستشوی مبلمان ترکیب جوش شیرین و سرکه است. استفاده از جوش شیرین و سرکه به عنوان مواد تمیزکننده برای مبل، ممکن است به دلیل ویژگی‌های تمیزکننده موجود در این مواد، موثر باشد. سرکه ممکن است به عنوان یک ماده سفیدکننده ملایم عمل کند، اما این بستگی به نوع مبل و رنگ آن دارد. اما توجه داشته باشید که این روش‌ ممکن است برای برخی از انواع پارچه آسیب هایی را ایجاد می کند. بنابراین دقت لازم را در زمان انجام شستشو داشته باشید.

 

Picture1

 

ترکیب جوش شیرین و سرکه:

جوش شیرین به عنوان یک ماده ضد باکتریال شناخته می‌شود که می‌تواند به حفظ بهداشت مبل کمک کند.

قبل از استفاده از هرکدام از این مواد، پیشنهاد می‌شود:

  • تست در نقطه مخفی: قبل از استفاده گسترده، همیشه در یک نقطه کوچک و پنهانی از مبل تست انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که مواد تمیزکننده به مبل شما صدمه نمی‌زند.
  • رعایت نکات تمیزکاری: از تمیزکاری منظم و با محصولات مناسب برای نوع پارچه و ساختار مبل خود استفاده کنید. همچنین، توجه داشته باشید که نحوه استفاده و نوع مبل (مانند پارچه، چرم یا مواد دیگر) می‌تواند تأثیر زیادی در نتایج داشته باشد.

 

چگونه با استفاده از جوش شیرین و سرکه مبل را تمیز کنیم؟

برای تمیزکردن مبل با استفاده از جوش شیرین و سرکه، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید. پیشنهاد می‌شود قبل از شروع به تمیزکاری، یک تست کوچک در یک نقطه پنهانی و کوچک از مبل انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که ترکیب جوش شیرین و سرکهه به مبل صدمه نمی‌زند.

 

  • تهیه محلول تمیزکننده:

مخلوطی از آب گرم، جوش شیرین و سرکه را تهیه کنید. می توانید مقدار برابری از سرکه و جوش شیرین را با دو برابر آب ترکیب کنید. می توانید محلول را درون یک آبپاش بریزید تا استفاده از آن راحت تر باشد. توجه داشته باشید که این محلول برای پاک کردن تمامی لکه ها کاربرد ندارد و برخی از لکه ها با استفاده از شوینده های صنعتی پاک می شوند. اما توجه داشته باشید که برای انتخاب شوینده مناسب به ph آن و اسیدی و یا بازی نبودن شوینده توجه داشته باشید. شوینده های غیر خنثی آسیب های جدی را به الیاف رویه مبلمان وارد می کند. همچنین بهتر است قبل از آغاز کار دستورالعمل مندرج روی بسته بندی را به دقت مطالعه کنید.

  • آزمایش در نقطه مخفی:

محلول تهیه شده را در یک قسمت کوچک و پنهانی از مبل اسپری کنید و با یک دستمال نرم تمیز کنید. صبر کنید تا خشک شود و نتیجه را بررسی کنید. در صورتیکه مبلمان تغییر رنگ نداشت می توانید کار را شروع کنید. دقت داشته باشید برای پاک کردن سطح مبلمان از پارچه یا اسفنج نرم استفاده کنید.

Picture1

 

  • تمیزکاری کل سطح مبل:

اگر نتیجه تست مثبت بود، مبل را به دقت با دستمال یا اسفنج نرم و مرطوب شده بوسیله محلول خانگی سرکه و جوش شیرین پاک کنید. در زمان شستشو از اعمال فشار زیاد بر سطح مبل خودداری کنید تا به رویه مبل صدمه نرسد. همچنین درصورتیکه مبلمان شما پر از لکه های قدیمی است بهتر است این کار را چند بار انجام دهید. همچنین میتوانید محلول را بر روی لکه اسپری کرده و کمی به آن زمان دهید تا محلول خانگی سرکه و جوش شیرین به لکه نفوذ کرده و آن را پاک کند. سپس سطح مبل را به طور کامل از ترکیب شوینده پاک کنید. ماندن شوینده در مبل ممکن است باعث ایجاد آسیب به مبلمان شود. توجه داشته باشید که در صورتیکه مبلمان شما لکه هایی خیلی قدیمی دارد که با روش های خانگی امکان پاک کردن انها وجود ندارد بهتر است شستشوی مبل خود را به یک مجموعه معتبر قالیشویی گوهردشت بسپارید و از بکارگیری شوینده های قوی که ممکن است به فرش شما آسیب وارد کند خودداری کنید.

  • خشک کردن مبل:

سپس باید مبلمان را خشک کنید. مطمئن شوید که مبل به طور کامل خشک شود. خشک کردن مبلمان بسیار مهم است. این کار به جلوگیری از ماندن رطوبت و ایجاد کپک در مبل شما که باعث ایجاد بوی نامطبوع در مبل می شود کمک شایان توجهی می کند. برای خشک کردن مبلمان می توانید آنها را در محیطی با تهویه مناسب قرار دهید که در کوتاه ترین زمان ممکن رطوبت آن خشک شود. ماندن رطوبت در مبلمان می تواند به ایجاد پوسیدگی در بافت پارچه و یا بخش های چوبی منجر شود. بنابراین بهتر است در صورتیکه امکان خشک کردن مبلمان به طور کامل را ندارید از یک خدمات مبلشویی معتبر استفاده کنید.

Picture1

 

 

مجموعه مبلشویی معتبر در کرج

انتخاب یک مجموعه مبلشویی معتبر می تواند برای حفظ کیفیت مبلمان شما بسیار موثر باشد. شستشوی اصولی مبلمان شما با استفاده از شوینده و تجهیزات مناسب بوسیله افراد متخصص مانع از ایجاد آسیب به مبلمان شما خواهد شد. شستشو و رفع برخی از لکه ها نیازمند شوینده مناسب و تخصص است. بنابراین بهتر است از بکار گیری شوینده های قوی خودداری کنید. مجموعه مبلشویی در کرج یکی از معتبرترین مجموعه های ارائه کننده خدمات مبلشویی در کرج است. این مجموعه خدمات شستشوی انواع مبلمان استیل و راحتی، شست و شوی انواع صندلی و موکت را برای مشتریان خود ارائه می کند. این مجموعه با بکارگیری پرسنل متعهد و متخصص در زمینه شستشوی انواع مبلمان، تجهیزات به روز و مناسب با نوع مبل، شوینده مناسب با انواع جنس رویه مبلمان بالاترین کیفیت خدمات را برای مشتریان در کرج ارائه می کند.

مجموعه مبلشویی در کل محدوده کرج خدمات خود را ارائه می کند. مبلشویی عظیمیه، محمدشهر، گلشهر، رزکان، جاده چالوس، شهرک وحدت، شهرک بنفشه، حصارک، باغستان، فردیس، دهقان ویلا، مهرویلا، مهرشهر و... برخی از شعب این مجموعه هستند. همچنین این مجموعه امکان رزرو خدمات به صورت آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: