تعمیر گیربکس اتوماتیک خود را به اوتاناکار بسپارید

کدخبر: 2378645

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اوتاناکار با ماهر‌ترین متخصص هایی که دارند به طور کامل مشکلات خودرو شما را تشخیص داده و به بهترین نحو تعمیر گیربکس اتوماتیک شما را انجام می‌دهند.

تقریباً هر وسیله نقلیه ای در دوره ای از زندگی خود نیاز به تعمیر دارد. گیربکس‌های اتوماتیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ حال فرقی نمی کند تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام یا ماشین های چینی باشد یا گیربکس ماشین های ایرانی! دنده ها و قطعات داخلی گیربکس اتوماتیک بسیار حساس هستند. اگر مکانیک با این نوع گیربکس آشنا نباشد، گیربکس عملکرد خوبی نخواهد داشت. گیربکس دنده های زیادی دارد و حتی اگر یکی از آنها روکش نامناسبی داشته باشد صدای تولید شده توسط گیربکس تغییر می کند.

images_1699775720_655084e8a6b75

انواع گیربکس های اتوماتیک نصب شده بر روی خودرو

قبل از ورود به بحث های مربوط به خرابی در گیربکس ها می خواهیم شما را با انواع گیربکس اتوماتیک که امروزه بر روی هر خودرویی قابل نصب است آشنا کنیم.

خوب است که از انواع گیربکس ها و کاربردهای هر کدام آگاه باشید تا در مواقع لزوم بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید. امروزه چهار نوع گیربکس اتوماتیک روی خودروهای شما نصب شده است. این چهار نوع شامل گیربکس های اتوماتیک دو کلاچه، سیاره ای، CVT و DCT می باشد.

دقت داشته باشید که همه گیربکس های اتوماتیک بر اساس یک طراحی و با استفاده از قطعات یکسان ساخته شده اند، اما تفاوت این گیربکس ها در اندازه این قطعات و نحوه کنار هم قرار گرفتن آنهاست که می تواند عملکردهای مختلف خودرو را در هر خودرویی نشان دهد. . . به هر حال لازم بود بدانید که دنده مکانیکی، کلاچ اتوماتیک، کنترلر الکتریکی و سنسورهای مکاترونیک از جمله قطعاتی هستند که در تمامی این گیربکس گنجانده شده است.

 

علائم خرابی گیربکس ماشین شما که اوتاناکار می‌تواند آن را تشخیص دهد

همه گیربکس های اتوماتیک به صورت خودکار کار می کنند و اینطور نیست که بخواهید کار این گیربکس را با دست کنترل کنید. نکته اصلی در اینجا این است که گاهی اوقات برخی از عوامل داخل خودرو باعث می شود که گیربکس‌های اتوماتیک دچار مشکل شده و یا از کار بیفتند.

در چنین شرایطی باید بدانید که سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک می تواند تا حدود زیادی از این خرابی ها جلوگیری کند. در ضمن معاینه فنی گیربکس اتوماتیک یکی از راه های جلوگیری از این خرابی هاست. حال می خواهیم بدانیم این اختلالات چیست و چگونه می توان آنها را برطرف کرد.

مراقب باشید اگر در این شرایط (خرابی گیربکس اتوماتیک خودرو) قرار گرفتید، باید با احتیاط بیشتری عمل کنید و با خونسردی کامل خودرو خود را کنترل کنید. در غیر این صورت ممکن است اتفاقات بدی برای شما بیفتد.

images_1699775720_655084e8a6b75

 

بسیاری از خرابی های گیربکس اتوماتیک ناشی از عوامل زیر است

با اینکه گیربکس اتوماتیک شما به راحتی خراب نمی‌شود اما با تکرار حرکات اشتباه در استفاده از  گیربکس اتوماتیک کم کم خراب می شود. برای انجام تعمیرات گیربکس در تهران می توانید به بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اوتاناکار در تهران مراجعه کنید.

اگر در شهر رانندگی می کنید و دنده ماشین خود را رها کرده اید، مطمئناً با آسیب جدی به گیربکس ماشین خود مواجه خواهید شد.

تعویض دنده خودرو در حین حرکت خودرو می تواند در کار گیربکس خودرو اختلال ایجاد کند و در نتیجه کنترل گیربکس اتوماتیک را از دسترس شما خارج کند.

روغن گیربکس اتوماتیک را همیشه به موقع تعویض کنید زیرا تعویض نکردن روغن این گیربکس ها می تواند عاملی برای کاهش عمر و تضعیف عملکرد آنها باشد!

اگر دیدید دنده خودرو در جای اصلی خود قرار ندارد یا به سختی حرکت می کند باید سریعا به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید.

اگر خودروی شما گیربکس اتوماتیک دارد بهتر است موتور این خودرو را نشویید. شستشوی موتور خودرو می تواند قسمت های اصلی گیربکس اتوماتیک را با آب درگیر کرده و عملکرد آنها را مختل کند.

از کجا بفهمیم گیربکس اتوماتیک ما نیاز به تعمیر یا عیب یابی دارد؟

اکنون که از علل خرابی ها و عوامل مختلف و خاص که به ساختار گیربکس های اتوماتیک آسیب می زند بیشتر می دانیم، متوجه می شویم که چه زمانی گیربکس اتوماتیک خود را تعمیر کنیم.

   تعمیرات گیربکس اتوماتیک به این سادگی نیست و نیازمند ابزار، مهارت و تخصص خاصی است که هر تعمیرکاری آن را ندارد. باید بدانید که برخی از تعمیرکاران بدون داشتن ذره ای دانش در مورد تعمیر گیربکس اتوماتیک فقط به دنبال کسب سود هستند. پس بهتر است قبل از اینکه ماشین خود را برای تعمیر بگذارید یک تعمیرگاه خوب انتخاب کنید.

با توجه به اینکه تعمیر گیربکس هیوندا اتوماتیک و سایر ماشین های خارجی گران قیمت خارجی و ایرانی به روش اشتباه می تواند مشکلات جدی‌تری را به همراه داشته باشد، ما اینجا هستیم تا بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک را که در تهران این گیربکس ها را تعمیر می کند، به شما معرفی کنیم.

images_1699775720_655084e8a6b75

چرا اوتاناکار را از میان تمام تعمیرگاه های اتوماتیک برگزینیم؟

یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک برای ارائه خدمات حرفه‌ای و کیفی در تعمیر و نگهداری گیربکس‌های اتوماتیک باید برخی ویژگی‌ها را داشته باشد. در زیر برخی از ویژگی های اوتاناکار را بررسی می‌کنیم:

 

تجربه و تخصص

 اوتاناکار از تیمی با تکنسین های ماهر و با تجربه برخوردار است که دارای آشنایی کامل با سیستم‌های گیربکس اتوماتیک هستند. آن‌ها قادر هستند مشکلات رایج و پیچیده را تشخیص داده و تعمیر کنند.

تجهیزات و ابزارها

 اوتاناکار از تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک استفاده می کند. این شامل ابزارهای تشخیص خطا، تجهیزات تعمیر و تعویض قطعات، و تجهیزات تست و تنظیم گیربکس می‌شود.

قطعات یدکی اصلی

این تعمیرگاه دسترسی به قطعات یدکی اصلی برای گیربکس های اتوماتیک دارد. اطمینان حاصل کنید که این  تعمیرگاه از قطعات با کیفیت و اصلی استفاده می‌کند تا عملکرد بهینه گیربکس را تضمین کند.

 

images_1699775720_655084e8a6b75

 

خدمات تشخیص خطا

 اوتاناکار توانایی تشخیص دقیق خطاهای موجود در گیربکس را دارد. این شامل استفاده از تجهیزات تشخیص خطا و نرم‌افزارهای تخصصی جهت تشخیص و رفع اشکال می‌شود.

تضمین کیفیت و گارانتی

 اوتاناکار یک تعمیرگاه حرفه‌ای است که  خدماتی با کیفیت ارائه می‌دهد و برای تعمیرات انجام شده گارانتی ارائه می‌کند. این امر به شما اطمینان می‌دهد که در صورت وجود هرگونه مشکل پس از تعمیر، مشکل شما رفع خواهد شد.

قابلیت ارائه خدمات پس از فروش

اوتاناکار قابلیت ارائه خدمات پس از فروش نظیر تعمیرات تکمیلی، تنظیمات بعد از تعمیر، و مشاوره فنی را دارد.

قیمت منصفانه

 قیمت‌گذاری تعمیرگاه باید منصفانه و متناسب با خدمات ارائه شده باشد.با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توانید تعرفه های خدمات تعمیرگاه‌ گیربکس اتوماتیک اوتاناکار را را بررسی کرده و با توجه به نیازها و الزامات خود، انتخاب مناسبی را انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر  برای تعمیر گیربکس اتوماتیک با شماره 09127796177 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: