سفارش طراحی سایت در کرج به بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

کدخبر: 2378740

اهمیت طراحی سایت برای کسب‌وکارهای کرجی

داشتن یک کسب‌وکار در شهرهای پر جمعیتی مثل کرج، چالش‌های خاص خود را دارد. پیدا کردن مکانی مناسب برای کار، پرداخت اجاره‌بها، استخدام نیروی کار ماهر، خرید و دپو مواد اولیه، پرداخت مالیات و عوارض‌ کسب و پیشه، تنها بخشی از چالش‌هایی است که برای حل آن باید برنامه داشته باشید. اما با داشتن یک کسب‌وکار آنلاین به کمک طراحی سایت در کرج، می‌توانید بسیاری از مشکلاتی که با داشتن مکان فیزیکی، گریبانتان را گرفته بود از پیش رو بردارید. داشتن وب سایت باعث بهبود راندمان کسب‌وکارتان شده و هزینه‌های اضافی را از دوش شما بر می‌دارد.

محتوانت؛ مرکز تخصصی طراحی سایت در کرج

برای شروع پر قدرت یک کسب‌وکار آنلاین، باید وب‌سایتی مناسب با نیازتان داشته باشید. مهم نیست چقدر بودجه برای طراحی آن کنار گذاشتید، مهم استاندارد بودن و پاسخگویی سایت به نیاز شماست که تنها به کمک یک مشاور مجرب به آن دست پیدا می‌کنید. مجموعه محتوانت متشکل از تیم طراح سایت و نویسنده حرفه‌ای است که به دلیل استقرار آن در شهر کرج، با بازار کار و نیاز مردم این شهر در حوزه‌های مختلف به‌خوبی آشناست. تلفیق دانش طراحی سایت پرسنل محتوانت با درک درست مدیران آن از نیاز بازار در شهر کرج، پکیجی عالی برای شروع فرایند طراحی سایت در کرج است.

ما در محتوانت علاوه بر خدمات طراحی سایت، خدمات برندینگ دیجیتال مثل ساخت شعار تبلیغاتی برای برند و انتخاب نام برند را به کسب و کارهایی که قصد برندسازی و افزایش فروش خود را دارند ارائه می‌دهیم.

انواع طراحی سایت در کرج

قبل از تصمیم به سفارش طراحی سایت در کرج به مجموعه‌ای باتجربه، باید با انواع طراحی آشنا شوید. انتخاب نوع مناسبی از وب‌سایت، مرحله بسیار حساسی است و درک تفاوت و امکانات بین آن‌ها کمک زیادی به موفقیت کسب‌وکار آنلاین شما می‌کند. به طور کل برای طراحی سایت در کرج سه دسته‌بندی زیر را در نظر می‌گیریم.

  • طراحی سایت شرکتی: مناسب کسب‌وکارهایی که برای معرفی خدمات یا محصولاتشان به وب‌سایت نیاز دارند؛ ولی قصد فروش آنلاین را ندارند. رزومه مجموعه، معرفی خدمات یا کالاهای قابل‌ارائه و برقراری ارتباط آنلاین با کارشناسان شرکت از جمله امکانات قابل‌ارائه با پلن طراحی سایت شرکتی در کرج است.

  • طراحی سایت فروشگاهی: کسب‌وکارهایی که محصولاتی برای فروش دارند می‌توانند از طراحی فروشگاهی برای وب‌سایت خود استفاده کنند. با این کار امکان ثبت سفارش و فروش آنلاین محصولات از طریق وب‌سایت به‌راحتی فراهم است. سایت فروشگاهی در کرج پرتقاضاترین سفارش طراحی در محتوانت است.

  • طراحی سایت شخصی: این نوع طراحی مناسب معرفی اشخاصی مثل هنرمندان، مشاورین و مدیرانی است که قصد برندسازی روی خود را دارند. نمایش سوابق و تجربیات کاری، نمونه کارها و ابزارهای ارتباطی، از جمله امکاناتی است که در این نوع طراحی وجود دارد. برای سفارش طراحی سایت شخصی در کرج همبن حالا  با محتوانت تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت در کرج

همین ابتدا باید گفت که با مقایسه هزینه طراحی سایت در کرج با شهری مثل تهران به این نتیجه می‎‌رسیم که قیمت در کرج به‌مراتب کمتر از تهران است. این اختلاف قیمت در طراحی سایت دلایل زیادی دارد که در ادامه چند مورد آن را مرور می‌کنیم:

  • کسب‌وکارها در کرج، کوچک‌تر هستند و بودجه کمتری برای گسترش فعالیتشان در نظر می‌گیرند

  • به جز معدود شرکت‌های که در کرج نمایندگی دارند، سایر مجموعه‌های بومی رشد زیادی نداشتند

  • هزینه‌های سربار شرکت‌های طراح در کرج کمتر بوده و به همین دلیل قیمت طراحی نیز کم است

علاوه بر عوامل بیرونی تأثیرگذار در قیمت پایین طراحی سایت در کرج، نوع طراحی سایت نیز در قیمت نهایی تأثیرگذار است. به طور مثال اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی به کمک تیم محتوانت را داشته باشید، قیمت نهایی بیشتر از سایت‌های شرکتی و شخصی خواهد بود. این اختلاف به دلیل حجم کار و امکانات زیادی است که در وب‌سایت فروشگاهی وجود داشته و شما برای نتیجه‌گرفتن از سایت به آن نیاز دارید.

به‌ طور کل هزینه طراحی سایت در کرج آن هم در مجموعه محتوانت، نسبت به طراحی سایت در سایر شهرها و شرکت‌ها بسیار مقرون به صرفه‌ خواهد بود.

مراحل طراحی سایت در کرج زیر نظر محتوانت

قطعاً با مطالعه مطالب گفته شده کنجکاوید تا در مورد مراحل طراحی سایت در کرج هم اطلاعاتی داشته باشید. مجموعه محتوانت برای موفقیت کسب‌وکار آنلاین شما برنامه کاملی دارد که به طور کل در سه مرحله زیر انجام می‌شود.

مرحله اول؛ ثبت سفارش و مشاوره تلفنی

در اولین قدم باید درخواستتان را از طریق فرم سفارش سایت محتوانت ثبت کنید. کارشناسان ما با بررسی درخواست، مقدمات یک مشاوره تلفنی تکمیلی را با شما فراهم می‌کنند و پس از شنیدن نظرات و پرسیدن سؤالات مورد نیاز، برآورد قیمت انجام شده و پیش‌فاکتور برای رویت و پرداخت ارسال می‌شود.

مرحله دوم؛ طراحی اولیه سایت

مرحله پیش‌طراحی یا طراحی اولیه مهم‌ترین بخش از کار در محتوانت است. طراحان ما با درنظرگرفتن خواسته‌های شما، پرسونای مخاطب و عرف بازار، طرح اولیه سایت را انجام داده و روی سرور پیاده‌سازی می‌کنند تا بتوانید نسخه واقعی از سایت را مشاهده کنید.

مرحله سوم؛ طراحی نهایی و تحویل پروژه

در این مرحله، می‌توانید روی طرح اولیه اعمال‌نظر کنید تا طرح به پختگی کامل برسد. بعد از این فرایند، طرح نهایی جایگزین طرح اولیه شده و به‌عنوان نسخه نهایی تحویل شما می‌شود. با این کار پروژه تکمیل شده و وارد فاز پشتیبانی می‌شویم.

پشتیبانی فنی سایت بدون قیدوشرط

دغدغه بسیاری از کسب‌وکارهایی که قصد طراحی سایت در کرج و سایر کلان‌شهرهای کشور را دارند پاسخگویی به سؤالات و رفع ایرادات فنی سایت است. محتوانت بعد از اتمام طراحی و تحویل پروژه، پشتیبانی فنی سایت را بر عهده می‌گیرد. در این مرحله، ایرادات فنی برطرف شده و به سؤالات شما پاسخ داده می‌شود. به دلیل اینکه طراحان ما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای طراحی سایت استفاده می‌کنند، استفاده از سایت بسیار راحت و در حد کار با نرم‌افزارهای مثل مایکروسافت ورد است. به همین دلیل نیازی بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید از امکانات سایت استفاده کنید.

 

ارسال نظر: