معتبرترین سایت خرید از ترندیول ترکیه

کدخبر: 2378855

ترندیول به عنوان یک وب سایت معتبر در زمینه فروش آنلاین محصولات از جمله لباس، کیف و کفش فعالیت می کند. بزرگترین برندهای جهان از جمله پوما ، سیتیزن، کاسیو، آدیداس و امثال این ها، در این فروشگاه محصولات خود را عرضه می کنند و شما می توانید به راحتی خرید آنلاین از سایت ترندیول ترکیه را تجربه کنید. سایت ترندیول (trendyol.com) به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین لباس در ترکیه، با بیش از 100 برند داخلی و بین‌المللی در منطقه خاورمیانه فعالیت می کند. 

این فروشگاه امروزه به عنوان یکی از سایت‌های حراجی برجسته شناخته می‌ شود. کشور ترکیه با جایگاه قوی در حوزه حراجی‌های لباس شناخته می‌ شود و ترندیول با ایجاد شبکه‌ ای از برندهای محلی و جهانی، موفق به اخذ جایگاه اول در بازار لباس شده است.

حراج های ترندیول ترکیه چه زمانی است؟

یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید از ترندیول، پایان هر فصل است. در این زمان، برندها تلاش می‌ کنند تا محصولات قدیمی خود را به سرعت به فروش برسانند و به همین دلیل تخفیفات زیادی اعمال می‌ کنند. این تخفیفات، فرصتی عالی برای خرید محصولات با قیمت مقرون به صرفه یا حتی خرید محصولات با قیمت اصلی به مشتریان ارائه می‌ دهند. بنابراین، اگر به دنبال خرید لباس، کیف یا کفش با قیمت مناسب یا امکان خرید محصولات با قیمت اصلی آن را ندارید، می‌توانید در حراج‌ های پایان فصل ترندیول، محصول مورد نظر خود را با قیمتی فوق‌العاده مناسب تهیه کنید.

در مناسبت‌های ویژه مانند روز مادر، شروع سال جدید یا بلک فرایدی، همه برندها از جمله ترندیول با ارائه تخفیفات ویژه، فرصتی فوق‌العاده برای خرید آنلاین از سایت ترندیول ترکیه را فراهم می‌ آورند. این تخفیفات به شما این امکان را می‌ دهند که خریدهای خود را به صورت مقرون به صرفه‌ تر انجام دهید. در وب سایت ترندیول، برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان می‌ توانید به دسته‌ بندی‌های مختلف مراجعه کنید. این دسته‌ بندی‌ها شامل لباس، کیف، کفش، لوازم برقی، ورزشی و لوازم آرایشی هستند. همچنین، دسته‌ بندی‌های زنانه، مردانه و بچه‌ گانه نیز برای سهولت در جستجوی محصولات فراهم شده‌اند. اگر به دنبال برند خاصی هستید، می‌توانید نام برند مورد نظر خود را جستجو و به سرعت کالای مدنظرتان را پیدا کنید.

معرفی بهترین سایت خرید از ترکیه

یکی از فروشگاه های معتبری که به راحتی می توانید خرید آنلاین از سایت ترندیول ترکیه را با آن انجام دهید، سایت کیالوکس (kialux.ir) است. فروشگاه کیالوکس برای تسهیل خرید آنلاین از ترندیول ترکیه تاسیس شده است تا بتوانید طیف وسیعی از محصولات از جمله پوشاک، کفش، کیف، انواع لباس ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و اکسسوری‌هایی مانند ساعت مچی و عینک آفتابی را با قیمت مناسب در کوتاه ترین زمان با سایت کیالوکس، در اختیار داشته باشید.

نحوه خرید آنلاین از سایت ترندیول ترکیه

کشور ترکیه همواره در زمینه مد و فشن پیشرو بوده و بسیاری از برندهای معروف و معتبر جهانی در ترکیه فعالیت دارند. یکی از جذابیت‌های خرید از برندهای ترکیه این است که محصولات آنها به طور کلی ارزان‌ تر از برندهای اروپایی و آمریکایی عرضه می‌شوند. این ارزانی قیمت به دلیل عدم قابل قیاس بودن ارزش لیر و دلار و نزدیکی جغرافیایی ترکیه به ایران است.

برای خرید از وب‌ سایت ترندیول، شما نیاز به حساب ارزی بین‌المللی دارید که با خرید ویزا کارت و مسترکارت، امکان خرید آنلاین از سایت ترندیول ترکیه فراهم می شود.

 اما به دلیل تحریم‌ها، خرید ویزا کارت و مسترکارت در ایران بسیار سخت است. یکی از راه‌های ممکن برای خرید از ترندیول، استفاده از سایت کیالوکس است. این سایت، مشابه سایت و اپلیکیشن ترندیول ترکیه است و می‌توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. 

  • ثبت نام در کیالوکس: از منوی بالای صفحه، سمت چپ، بر روی گزینه "ورود / عضویت" کلیک نمایید.

  • ساخت اکانت: سپس بر روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید و اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید که شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، رمز عبور و ایمیل است.

  • حساب کاربری: بعد از آن، به حساب کاربری خود منتقل می شوید که در آن می‌ توانید از بالای صفحه نرخ روز لیر را مشاهده کنید.

  • ثبت لینک محصول: اگر کالایی را در سایت ترندیول ترکیه پیدا کردید، می‌توانید لینک محصول را برای ما در سایت کیالوکس ارسال کنید.

  • صفحه خرید کالا: در نهایت، پس از ثبت لینک و یا انتخاب محصول مورد نظر، وارد صفحه پرداخت شوید. در این قسمت، هزینه حمل و نقل کالا در ترکیه، هزینه باربری به ایران (بر اساس وزن) و هزینه پست مشخص می‌ شود که بعد از پرداخت، سفارش شما ثبت می‌ شود.

آنچه گفته شد

کیالوکس از جمله معتبرترین نمایندگی‌ های ترندیول در ایران بوده که به عرضه محصولات این کمپانی بر اساس روال کاری ترندیول می‌ پردازد. خرید آنلاین از سایت ترندیول ترکیه با خرید از کیالوکس هیچ تفاوتی نداشته و شما می‌ توانید این کار را با صرف هزینه و زمان کمتری نسبت به هر فروشگاه دیگری انجام دهید.

 

ارسال نظر: