معرفی دستگاه جت پرینترصنعتی و نیمه صنعتی شرکت ای جی

کدخبر: 2378871

شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

اگر از فعالان حوزه صنعت باشید، قطعا تاکنون نام دستگاه جت پرینتر را شنیده‌اید. این دستگاه، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های چاپ در صنعت تولید و بسته‌بندی محسوب می‌شود که طی سال‌های اخیر به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. این دستگاه انواع مختلفی داشته و هر نوع آن دارای کاربرد خاصی است. 

دو نوع بسیار پرکاربرد این دستگاه شامل دستگاه جت پرینتر دستی و دستگاه جت پرینتر صنعتی است. در این مطلب قصد داریم درباره این دو دستگاه و همچنین درباره قیمت و خرید آنها اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه دهیم.

آشنایی با دستگاه جت پرینتر

جت پرینتر دستگاهی است که به منظور چاپ اطلاعاتی همچون تاریخ تولید و تاریخ انقضاء، بارکد محصول، کد محصول یا هر نوشته دیگری که به محصول مرتبط باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملکرد این دستگاه به صورت پیوسته بوده و از سرعت بالایی برخوردار است. جت پرینتر می‌تواند مشخصات گوناگونی نظیر متن، بارکد، آرم و... را روی سطوحی همچون فلز، پلاستیک، شیشه، چوب و کاغذ درج کند. این دستگاه‌ها یک پیشرفت بسیار اساسی در برابر شیوه‌های کدگذاری قدیمی به شمار می‌روند. 

انواع دستگاه جت پرینتر

دستگاه‌های جت پرینتر در انواع مختلفی تولید شده و به فروش می‌رسند. هرکدام از این دستگاه‌ها دارای کاربرد خاصی بوده و در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان دو نمونه از پرکاربردترین آنها می‌توان به دستگاه جت پرینتر دستی و دستگاه جت پرینتر صنعتی اشاره کرد. در این بخش به معرفی این دو دستگاه و بیان ویژگی‌های هرکدام پرداخته‌ایم:

دستگاه جت پرینتر دستی

این دستگاه ساده‌ترین نوع جت پرینتر بوده که برای چاپ در کارگاه‌ها یا کارخانه‌هایی که تولید محدود دارند انتخاب بسیار مناسبی است. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که فرایند کنترل تجهیزات چاپ باید توسط اپراتور انجام شود. این جت پرینترها از سنسور برخوردار نیستند و به همین علت، برای انجام عملیات چاپ باید محصول مورد نظر در مقابل دستگاه قرار گیرد. سپس با فشار کلید مربوط به چاپ، نوشته‌های متنی یا عددی مختلف روی محصول چاپ می‌شوند. 

نکته جالب توجه این است که جت پرینترهای دستی می‌توانند کاراکترهای مختلف همچون حروف، لوگو، عدد و بارکد را در فونت‌ها و زبان‌های گوناگون چاپ کنند. علاوه بر این، اپراتور می‌تواند عمل چاپ را روی انواع سطوح با هر جنس و سطحی انجام دهد. تنها محدودیتی که در جت پرینترهای دستی وجود دارد مربوط به سطرها و کاراکترها است. به گونه‌ای که می‌توانید حداکثر 6 سطر با اندازه 15 میلی‌متر برای هر کاراکتر را روی محصول مورد نظر چاپ کنید. 

دستگاه جت پرینتر صنعتی

دستگاه جت پرینتر - ای جی

جت پرینترهای صنعتی که با نام جت پرینتر اتوماتیک نیز شناخته می‌شود، از دیگر انواع دستگاه‌های جت پرینتر هستند که کاربرد بسیار گسترده‌ای در صنعت دارند. این دستگاه دارای یک سنسور است که به کمک آن می‌تواند محصولی که مقابل دستگاه قرار می‌گیرد را شناسایی نموده و فرایند چاپ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام دهد. شیوه عملکرد سنسور موجود در این دستگاه به گونه‌ای است که محصولات روی خط تولید را تشخیص داده و دستور چاپ را به برد الکتریکی موجود در دستگاه ارسال می‌کند. 

سرعت چاپ دستگاه جت پرینتر صنعتی بسیار بیشتر از نمونه‌های دستی بوده و معمولا در کارخانجات و تولیدی‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

قیمت جت پرینتر دستی

یکی از مسائل بسیار مهمی که هنگام خرید هر محصولی به آن توجه می‌شود، قیمت آن محصول است. در این بخش می‌خواهیم درباره قیمت دستگاه جت پرینتر دستی صحبت کنیم. به طور کلی، عوامل متعددی بر قیمت این دستگاه تاثیرگذار هستند. قابلیت‌های موجود در دستگاه، میزان کیفیت چاپ، برند تولیدکننده و کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه جت پرینتر دستی به شمار می‌روند. 

خرید جت پرینتر دستی

اگر می‌خواهید نسبت به خرید جت پرینتر دستی اقدام کنید، باید ابتدا درباره برندهای تولیدکننده آن اطلاعات لازم را کسب نمایید. یکی از برندهای مطرح در این زمینه، برند AG است. این برند از محصولات بسیار باکیفیتی برخوردار بوده و برای کسانی که قصد خرید دستگاه جت پرینتر را دارند یک انتخاب مطمئن محسوب می‌شود. 

قیمت جت پرینتر صنعتی

دستگاه‌های جت پرینتر در قیمت‌های گوناگونی تولید می‌شوند. اما دلیل این تفاوت قیمت در چیست و چه عواملی در تعیین قیمت این دستگاه موثر هستند؟ از مهم‌ترین فاکتورهای مربوط به قیمت جت پرینتر صنعتی می‌توان به کیفیت دستگاه و برند تولیدکننده آن اشاره کرد. به طور کلی، هرچه دستگاهی باکیفیت‌تر باشد و توسط برند معتبرتری تولید شده باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

علاوه بر این، مواردی همچون نوع چاپ دستگاه، جنس دستگاه، توان دستگاه و انواع فونت‌های موجود در آن نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه جت پرینتر به شمار می‌روند. 

خرید جت پرینتر صنعتی

امروزه برندهای بسیار متنوعی در زمینه تولید جت پرینتر صنعتی فعالیت می‌کنند. در این میان، برند AG یکی از معتبرترین تولیدکنندگانی است که با تولید محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. بنابراین اگر در جستجوی یک جت پرینتر صنعتی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب هستند، پیشنهاد می‌کنیم برند معتبر AG را انتخاب نمایید.

جمع بندی

در این مطلب، درباره دو نوع دستگاه جت پرینتر یعنی دستگاه جت پرینتر دستی و دستگاه جت پرینتر صنعتی صحبت کردیم. همچنین درباره قیمت و خرید هرکدام از این دستگاه‌ها توضیحاتی دادیم. امروزه دستگاه‌های جت پرینتر به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند. وظیفه این دستگاه‌ها این است که اطلاعات مختلف مربوط به محصول را بر روی آن چاپ نمایند.  

برخی از سوالات متداول

در این بخش از مقاله می‌خواهیم به برخی از سوالات متداول شما عزیزان درباره دستگاه‌های جت پرینتر دستی و صنعتی پاسخ دهیم:

محدودیت جت پرینتر های دستی در چه موردی است؟

این محدودیت مربوط به سطرها و کاراکترها بوده و اپراتور قادر است حداکثر 6 سطر با اندازه 15 میلی‌متر برای هر کاراکتر را روی محصول چاپ کند.

مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت جت پرینترهای دستی و صنعتی کدام است؟

عواملی نظیر کیفیت، توان، جنس، تنوع فونت و قابلیت‌های موجود در دستگاه از جمله موارد موثر بر قیمت آن به شمار می‌رود. 

کدام برند برای خرید جت پرینتر دستی و صنعتی مناسب است؟

برند AG یکی از مطمئن‌ترین برندها در زمینه تولید دستگاه‌های جت پرینتر محسوب می‌شود. 

شرکت ای جی وارد کننده دستگاه جت پرینتر می باشد. 

برای خرید دستگاه جت پرینتر به سایت ای جی (https://www.ag777.com/product/category/22) مراجعه کنید 

برای خرید دستگاه جت پرینتر مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: 46096724-021

شعبه اصفهان : خیابان وحیداول خیابان رودکی بین امام‌زاده محسن و دبیرستان توکل پلاک 62

تلفن: 91010118-031

 شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

 

ارسال نظر: