بهترین مبلمان خانگی + ویژگی و قیمت

کدخبر: 2378995

دکوراسیون داخلی با بهترین مبلمان تکمیل می‌شود

برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و کامل باید باکیفیت‌ترین و زیباترین آیتم‌ها را انتخاب کرد. علاوه بر این، چیدمان صحیح آیتم‌ها نیز اهمیت زیادی دارد. مبلمان از جمله مهم‌ترین آیتم‌های دکوراسیون است که انتخاب صحیح آن تاثیر بسیاری در زیبایی دکوراسیون دارد. امروزه آیتم‌های مبلمان با متریال‌های مختلف و در طرح‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. پیش از خرید این آیتم‌ها باید با معیارهای انتخاب آن‌ها و تشخیص کیفیت مبلمان آشنا باشید. در این مطلب نکاتی را در این زمینه با شما در میان می‌گذاریم.

Picture1

 

در انتخاب بهترین مبلمان خانگی باید به چه نکاتی توجه داشت؟

مبلمان خانگی در سبک‌ها، رنگ‌ها، مدل‌ها و کاربردهای متنوعی تولید می‌شوند تا مشتریان مطابق با نیازها و سلیقه خود محصول مناسب را انتخاب کنند. به‌طور کلی مبلمان خانگی را می‌توان به سه گروه مبلمان راحتی، مبلمان استیل و مبلمان کلاسیک تقسیم‌بندی کرد. البته به‌طور مداوم این آیتم‌ها در طرح‌ها و سبک‌های جدید و متنوع نیز تولید می‌شوند. برای مثال مبلمان مدرن، مینیمال و تختخوابشو نیز ویژگی‌ها و کاربردهای منحصربه‌فرد خود را دارند. علاوه بر مدل مبل، شما باید به ابعاد، رنگ، سبک دکوراسیون منزل، کاربردهای مبل و ... نیز توجه داشته باشند.

مهم‌ترین عوامل در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مبلمان خانگی عبارتند از:

  • سبک دکوراسیون داخلی خانه: انتخاب مبلمانی که با سبک دکوراسیون هماهنگ نباشد، باعث ایجاد نقص در جلوه دکوراسیون می‌شود. برای مثال بهتر است که در دکوراسیون مدرن، از مبلمان استیل استفاده نشود
  • رنگ مبل: از تاثیرات رنگ مبلمان می‌توان گفت که رنگ‌های روشن مبلمان در دکوراسیون، باعث می‌شوند خانه بزرگ‌تر به‌نظر برسد. بنابراین حتما به خواص رنگ‌ها و رنگ غالب دکوراسیون هنگام خرید مبلمان دقت کنید
  • ابعاد مبل: فضای مناسب برای قرار دادن مبلمان در دکوراسیون را در نظر بگیرید تا بهترین مبلمان را بر اساس ابعاد مناسب انتخاب کنید
  • تعداد اجزای سرویس مبلمان: بهتر است که تمام اجزای ست مبلمان نزدیک به یکدیگر قرار بگیرند. بنابراین به تعداد اجزای سرویس دقت کنید تا در محیط مورد نظر جا شوند
  • جنس روکش روی مبل: از موثرترین عوامل در طول عمر بالای مبلمان، می‌توان به جنس پارچه روکش آن اشاره کرد. روکش همچنین تاثیر زیادی در زیبایی مبلمان و دکوراسیون دارد
  • قابلیت شستشو: قابلیت شستشو یکی از اصلی‌ترین مزایای بهترین مبلمان خانگی است. در خانه‌هایی با حضور مداوم کودکان، قابل شستشو بودن اهمیت بیشتری دارد

انواع مبلمان راحتی

امروزه محصولات متنوعی تحت عنوان مبلمان راحتی تولید می‌شوند که ویژگی و کاربردهای گوناگونی دارند. طبیعتا این کاربردها و ویژگی‌ها مستقیما بر قیمت آن‌ها تاثیرگذار هستند. در سال‌های اخیر به‌دلیل رواج آپارتمان‌نشینی، محبوبیت و فروش مبلمان راحتی به‌طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. چرا که آیتم‎‌های مبلمان راحتی معمولا در اندازه‌های گوناگون تولید می‌شوند و در زیبایی خانه و ایجاد فضایی برای استراحت و دورهمی‌ها در خانه موثر هستند. معمولا سرویس مبلمان راحتی از یک کاناپه اصلی و دو یا بیشتر مبل تکی تشکیل می‌شود که همراه با چند کوسن و انواع میز به فروش می‌رسند.

 

برای افزایش مقدار راحتی این محصولات، از مقدار کمی چوب در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین در تولید مبلمان راحتی تلاش می‌شود که علاوه بر زیبایی و راحتی، مقاومت مبل در برابر وزن نیز افزایش پیدا کند. با توجه به سلیقه افراد و سبک‌ دکوراسیون ده‌ها مدل از مبلمان راحتی در بازار وجود دارند که علاوه بر ایجاد فضایی برای گذران اوقاتی راحت در اتاق هال، باعث ایجاد فضایی مجلل و شیک در خانه می‌شوند. در ادامه با برخی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین مبلمان راحتی آشنا می‌شویم.

Picture1

مبلمان ال

یکی از مدل‌های محبوب مبلمان راحتی، مبلمان ال است. دلیل این نام‌گذاری حالت چیدمان این مبلمان است که شبیه به حرف L می‌باشد. این مبلمان علاوه بر ایجاد فضایی مجلل و زیبا در دکوراسیون، برای بهینه‌سازی در فضا نیز بسیار مناسب است. ترکیب مبلمان ال با انواع اکسسوری‌ها و آیتم‌های دکوراسیون، بسیار آسان است و نتیجه مطلوبی خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید از این مدل مبلمان در انواع دکوراسیون‌ها استفاده کنید؛ چرا که از نظر رنگ و طرح در تنوع بالایی طراحی و تولید می‌شود. بنابراین شما با خرید مبل ال می‌توانید فضایی کافی برای نشستن ایجاد کنید و در استفاده از فضای دکوراسیون صرفه‌جویی کنید.

در برخی مواقع در کنار مبلمان ال، استفاده از پاف، پتوی مبل، صندلی‌های تکی، میز عسلی و ... باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون و افزایش زیبایی جلوه مبلمان می‌شود. تولیدکنندگان نیز از متریال‌های متنوعی در تولید مبلمان استفاده می‌کنند تا تمام سلیقه‌ها را پوشش دهند. برای آگاهی از قیمت مبل ال می‌توانید به سایت ویترا مبل مراجعه کنید.

مبلمان چستر

بی‌شک یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع مبلمان راحتی که در انواع سبک‌های دکوراسیون کاربرد دارد مبلمان چستر است. مبلمان چستر به دلیل استحکام بالا و دوخت ویژه، دوام و مقاومت زیادی نسبت به اغلب مدل‌های مبلمان دارد. به‌طور کلی اگر به دنبال محصولی هستید که دوام بالایی داشته باشد و سال‌ها از آن استفاده کنید، مبل چستر از بهترین انتخاب‌ها است. البته آیتم‌های مبلمان چستر معمولا در ابعاد بزرگ تولید می‌شوند و فضای زیادی را اشغال می‌کنند. بنابراین شما پیش از خرید این محصول، باید فضای کافی را برای آن ایجاد کنید. همچنین توجه در رنگ و طرح برای خرید این محصول اهمیت زیادی دارد؛ چرا که تاثیر زیادی بر جلوه دکوراسیون می‌گذارد.

Picture1

 

اگر فضای کافی برای سرویس کامل مبلمان چستر را ندارید، برخی تولیدکنندگان کاناپه تک این مدل را تولید می‌کنند. همراه با این مبل، چند کوسن و میز عسلی به فروش می‌رسند که بر قیمت مبل چستر تاثیرگذار می‌باشند.

مبلمان استیل

آیتم‌های مبلمان استیل با چوب‌های منبت‌کاری، پارچه‌های باکیفیت و گران، دوخت‌های مخصوص و ... تولید می‌شوند. این مدل مبلمان ظاهر سلطنتی دارد و برای دکوراسیون‌های کلاسیک مناسب‌تر است. این نوع مبلمان ظاهر زیبایی دارد؛ اما برای نشستن طولانی راحتی و مقاومت کافی را ندارند. علاوه بر قیمت بالای مبلمان استیل، برای کامل کردن جلوه سلطنتی در دکوراسیون، باید همراه این مبلمان از پرده و فرش مناسب نیز استفاده کنید.

 

مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک ظاهری ساده‌تر نسبت به مبلمان استیل دارد و به اندازه آن‌ها مجلل و با جزئیات دقیق نیست. این مدل مبلمان برای دکوارسیون‌های ساده و شیک مناسب است. همچنین استفاده از مبلمان کلاسیک در دکوراسیون مدرن طرفداران زیادی دارد. این مدل مبلمان بهترین گزینه برای ایجاد فضایی راحت و در عین حال مجلسی در دکوراسیون است.

 

خرید انواع مبلمان خانگی با بهترین کیفیت از ویترا مبل

امروزه آیتم‌ها و اکسسوری‌های گوناگونی وجود دارند که در دکوراسیون کاربرد دارند. یکی از مهم‌ترین این آیتم‌ها مبلمان است که در انواع مختلفی تولید می‌شود. برای مثال افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود، سبک دکوراسیون منزل و متراژ خانه، انواع مبلمان راحتی، مبلمان استیل یا کلاسیک را خریداری کنند.

ویترا مبل مجموعه‌ای شناخته‌شده در عرضه بهترین مبلمان خانگی است. در این مجموعه انواع مبلمان با بهترین کیفیت و در بیشترین تنوع به فروش می‌رسند. شما می‌توانید همین الان با مراجعه به سایت این مجموعه سفارش خود را برای خریداری محصول مورد نظر ثبت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: