نگاهی به هتل‌های اقتصادی تهران

کدخبر: 2379117

 

تهران، پایتخت ایران و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور است که هر ساله مسافران زیادی از سراسر کشور با هدف تفریحی، درمانی و یا امور اداری به آن سفر می‌کنند. تهران شهری پر از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی غنی است که برای سر زدن به آن‌ها حداقل به چند روز زمان نیاز دارید. برچسب «پایتخت» روی تهران باعث شده بسیاری از هتل های تهران قیمت بالایی برای رزرو داشته باشند؛ اما خوشبختانه هنوز هم هتل‌های ارزان قیمت و اقتصادی هستند که به شما کمک خواهند کرد تا اقامت خوبی را در حین صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان تجربه کنید.

هتل‌های اقتصادی تهران چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارند؟

هتل‌های اقتصادی شهر تهران مناسب مسافرانی هستند که در عین حال به‌دنبال برخورداری از امکاناتی خوب و هزینه‌ای نه چندان بالا هستند. عمده این هتل‌ها در مرکز شهر قرار گرفته‌اند و فاصله اندکی با مراکز خرید بزرگ، جاذبه‌های گردشگری و ایستگا‌ه‌های مترو و BRT دارند. از امکانات هتل‌های اقتصادی تهران می‌توان به اتاق‌های منظم و مناسب، امکانات رفاهی مثل تلویزیون، اینترنت وای فای و سیستم تهویه مناسب اشاره کرد. بسیاری از هتل های تهران پارکینگ رایگان شبانه‌روزی را در طول مدت اقامت، در اختیار مسافران خود می‌گذارند. برخی از هتل‌های خوش قیمت، رستوران‌های باکیفیتی فراتر از حد انتظار شما دارند که می‌توانید سه وعده صبحانه، ناهار و شام خود را در آنجا میل کنید. همچنین برخی از هتل‌ها نیز امکانات اضافه‌تری مثل سرویس رفت و آمد به فرودگاه، خدمات گردشگری و رزرو بلیط را به مسافران ارائه می‌کنند.

فهرست هتل‌های خوش قیمت تهران

در این مقاله فهرستی شامل برخی از بهترین هتل‌های اقتصادی تهران را گردآوری کرده‌ایم و به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. بنابراین اگر می‌خواهید با هزینه‌ای مناسب به تهران سفر کنید، می‌توانید یکی از این هتل‌ها را رزرو کنید.

هتل نادری نو تهران

هتل نادری نو، یکی از قدیمی‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل های تهران است که در سال ۱۳۵۱ در خیابان جمهوری، نرسیده به چهار راه استانبول افتتاح شد؛ اما پس از گذشت چند دهه، در سال ۱۳۹۶ با هدف ارتقا کیفیت خدمات بازسازی شد. این هتل دو ستاره از بنایی ۷ طبقه با ۵۹ اتاق و سوئیت تشکیل شده که امکانات مناسبی را در اختیار مسافران خود می‌گذارند. این هتل انواع اتاق‌های دو تخته توئین، سوئیت دو نفره و سوئیت سه نفره را شامل می‌شود که با قیمتی اقتصادی قابل رزرو هستند.

Picture1

تنها با ۲۰ دقیقه رانندگی از درب این هتل با نمایشگاه بین‌المللی فاصله است. ضمن اینکه می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی متنوعی که در نزدیکی هتل نادری نو است برای گردش در شهر تهران استفاده کنید. از این هتل تا اماکن گردشگری مشهور تهران مثل موزه پست و تلگراف، پارک دانشجو، کتابخانه و موزه ملی ملک، مجموعه قزاقخانه، کاخ گلستان و ده‌ها مکان جذاب دیگر راه طولانی نخواهید داشت.

هتل مهر تهران

تأسیس هتل تک ستاره مهر به سال ۱۳۸۱ بازمی‌گردد. هتلی که ده سال بعد از افتتاح خود، مجددا به‌خاطر نوسازی و ارتقاء کیفیت خدمات خود بازسازی شد. این هتل اقتصادی در ۳ طبقه بنا شده و ۳۰ اتاق جهت اقامت مسافران را در بر می‌گیرد. هتل مهر، یکی دیگر از هتل های تهران است که در مرکز شهر، به‌طور دقیق‌تر در خیابان امیرکبیر نزدیک به میدان توپخانه قرار دارد.

Picture1

دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی تهران مثل کاخ گلستان، موزه پست و تلگراف، کتابخانه و موزه ملی ملک، موزه جواهرات ملی، موزه عبرت، بازار بزرگ تهران و بسیاری از اماکن تاریخی شهر تهران نزدیک است. شما می‌توانید انواع اتاق‌های سه تخته سینگل، دو تخته توئین و دبل، یک تخته و دو تخته VIP را در این هتل رزرو کنید. ضمنا پارکینگ و دسترسی به اینترنت در تمام نقاط هتل برای مسافران رایگان است.

هتل ترن تهران

هتل ترن، یکی از هتل‌های دو ستاره نوساز شهر تهران است که در میدان راه آهن، ابتدای خیابان شوش واقع شده است. این هتل که تأسیس آن به سال ۱۴۰۱ بازمی‌گردد، علاوه بر ایستگاه راه آهن تهران، امکان دسترسی آسان به ترمینال جنوب و خیابان ولیعصر را نیز برای مسافران فراهم می‌کند. یکی از نقاط قوت این مجموعه اقامتی، بهره‌مندی از پرسنل مجرب و تحصیل‌کرده است که به‌لطف آن خدمات خوبی را در اختیار مسافران می‌گذارد.

Picture1

هتل ترن که یکی از اقتصادی‌ترین هتل های تهران نیز محسوب می‌شود، در ۲ طبقه و ۶۱ اتاق بنا شده است. مسافرانی که با اتومبیل شخصی خود به پایتخت سفر کرده باشند، می‌توانند از پارکینگ رایگان این اقامتگاه استفاده کنند. علاوه بر این شما به اینترنت رایگان (هرچند محدود) نیز دسترسی خواهید داشت. این هتل انواع اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته سینگل و سه تخته دبل + سینگل را ارائه می‌کند.

هتل پرشیا ۱ تهران

هتل پرشیا در خیابان حافظ و در نزدیکی چهار راه کالج واقع شده است. هتلی سه ستاره که قیمت رزرو اتاق‌های آن با توجه به امکانات دسترسی بالایی که به نقاط مختلف تهران دارد، مناسب است. شما با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به بزرگ‌ترین بیمارستان‌ها، ادارات دولتی، دانشگاه‌ها، بازار بزرگ تهران و بسیاری از اماکن تاریخی و گردشگری تهران خواهید داشت.

Picture1

این هتل امکاناتی از جمله یک رستوران، کافی‌شاپ، اتاق عروس و داماد، اینترنت نامحدود رایگان، صندوق امانات، سالن کنفرانس و نمازخانه و همچنین انواع اتاق‌های یک تا چهار تخته را در اختیار مسافران می‌گذارد.

رزرو هتل‌های اقتصادی تهران با اسنپ تریپ

با توجه به قیمت بالای اکثر هتل های تهران، هتل‌های اقتصادی گزینه بسیار خوبی برای یک سفر اقتصادی و در عین حال جذاب محسوب می‌شوند. این هتل‌ها عموما دو تا سه ستاره هستند و اکثرا در مرکز شهر واقع شده‌اند. شما با مراجعه به سامانه رزرو هتل اسنپ تریپ می‌توانید علاوه بر آشنایی کامل با این هتل‌ها، امکانات و قیمت آن‌ها را نیز با یکدیگر مقایسه کرده و با چند کلیک ساده، بهترین هتل مد نظر خود را رزرو کنید. اسنپ تریپ، یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های خدمات اقامتی در ایران است که از هتل‌های ارزان قیمت تا گران قیمت‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در ایران و جهان را برای رزرو در اختیار شما می‌گذارد.

 

ارسال نظر: