گیم پس آلتیمیت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کدخبر: 2379118

کسانی هستند که زمان زیادی را صرف خرید بازی های رایانه ای می کنند کنسول Xbox و رایانه خانگی انجام می دهد. اگر جزو آن گروه هستید، باید بگویم که یک راه حل آسان و یک جایگزین مناسب، خرید عضویت گیم پس است.

حالا سوال این است که GamePass چیست؟ Game Pass در واقع نوعی اشتراک اینترنتی است که به کاربران امکان دسترسی به بیش از 100 بازی مختلف را می دهد. همچنین تخفیف های خوبی برای بازی ها ارائه می دهد.

می توان گفت که Game Pass کلید طلایی است که مایکروسافت در دست دارد و برای جلب رضایت کاربرانش است. می توانید از GamePass در ایکس باکس و رایانه شخصی استفاده کنید. حتی اگر یک اشتراک ویژه خریداری کنید، می توانید از آن در هر دو پلتفرم استفاده کنید.

 Picture1

Game Pass Ultimate چیست؟

Game Pass در در واقع، این یک سیستم انحصاری از مایکروسافت در نظر گرفته می شود که برای کاربران Xbox و PC ارائه شده است. Game Pass به شما امکان می دهد تا زمانی که عضویت شما فعال است، بازی های نامحدود انجام دهید.

اگر می خواهید بدانید که بازی Game Pass Ultimate چه زمانی شروع به کار کرد، باید بگویید؛ این نرم افزار برای اولین بار در سال 2017 برای ایکس باکس معرفی شد، قبل از اینکه در سال 2019 برای رایانه شخصی کار کند.

اکنون به تاریخچه Game Pass بروید، خواهید دید که با ارائه 100 بازی موجود برای کاربران بازی، بهترین راه را برای خرید بازی در اختیار افراد قرار می دهد. این اشتراک در سه نوع به شما ارائه می شود:

1. دسترسی به مجموعه ای در حال گسترش از بیش از 100 بازی ویدیویی.

2. . برای خرید بازی در کتابدار ده درصد تخفیف وجود دارد.

3. . بیست درصد تخفیف هنگام خرید مواد.

اما بازی پایانی دارای ویژگی‌های اضافی مانند: حق اشتراک در سرویس Xbox Live Gold و داشتن بازی‌های ماهانه به صورت رایگان است. مانند دسترسی به بازی هایی مانند Gear 5 قبل از تاریخ سررسید آنها.

همچنین می‌خواهم اشاره کنم که وقتی حق اشتراک در سرویس Xbox Live Gold را دریافت کردید، در صورت اقدام و خرید گیم پس آلتیمیت اورجینال - فوری، می‌توانید مطمئن باشید که Xbox Live Gold به اشتراک تبدیل می‌شود.البته این ویژگی تا 36 ماه قابل تغییر است.

 

فهرست بازی هایی که در Game Post Ultimate هستند

  • Among Us
  • Astroneer
  • Celeste
  • Dead Cells
  • Descenders
  • Dishonored 2
  • DOOM Eternal Standard Edition
  • Fable Anniversary
  • Fallout 4
  • Fallout 76
  • Firewatch
  • Forza Horizon 4 Standard Edition
  • Gang Beasts
  • Gears 5 Game of the Year Edition
  • Golf with your Friends
  • Grounded
  • Halo 5: Guardians
  • و…

Picture1

خدمات انحصاری ارائه شده توسط مایکروسافت برای ایکس باکس و رایانه شخصی است، این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا به طور نامحدود و قطعاً هر بازی را که می خواهند در طول زمان فعال خود دریافت کنند

همانطور که می دانید، امروزه کنسول های بازی به یک سرگرمی فوق العاده با افراد زیادی تبدیل شده اند. فقط کنسول را روشن کنید و بدون تماشای زمان شروع به پخش کنید.

 البته لیست بازی های سایت ایکس باکس کاملا مجهز و کاملتر است و می تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. البته، در کشورهایی که بازی‌های Xbox را منتشر می‌کنند، باید به چند نکته توجه کنید:

روسیه: برای خرید این بازی در روسیه، باید به فروشگاه مربوطه یا وب سایت مربوطه مراجعه کنید.

کره جنوبی و ترکیه: در این دو کشور، حقوق عضویت رایانه شخصی هنوز فعال نشده است.

این ممکن است یکی از مشکلات Game Pass باشد، با توجه به گستره وسیع آن که هنوز بسیاری از کشورها را پوشش نمی‌دهد.

 

دلیل خرید Game Pass Ultimate چیست؟

 

می‌توانید اشتراک‌های Game Pass را به صورت ماهانه خریداری کنید و هر زمان که بخواهید می‌توانید از کنسول خود آن را لغو کنید. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که قیمت این سرویس در کشورهای مختلف متفاوت است.

هزینه ای که می خواهید بعد از بازی نهایی بپردازید به صورت ماهانه پرداخت می شود. حال، چرا یک بازی پس از پایان نهایی را انتخاب می کنید؟ این سرویس انتخاب بین خرید را برای شما آسان تر می کند. یکی از دلایلی که شما باید Game Pass Ultimate داشته باشید این است که بیش از 100 بازی در این منبع وجود دارد.

 همچنین بدانید که Game Pass در Xbox 360 فعال نیست و می توانید آن را در Xbox One داشته باشید. پس می توان گفت مهم ترین دلیل خرید گیم پس، بازی هایی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 Picture1

چگونه GamePass بخرم؟

 

می‌توانید از بازی در ایکس‌باکس و رایانه شخصی استفاده کنید، حتی اگر اشتراک خاصی بخرید، می‌توانید آن را در هر دو پلتفرم داشته باشید. این سرویس ویژه مایکروسافت به شما امکان خرید نامحدود بازی را می دهد.

برای اینکه بتوانید Game Pass Ultimate را خریداری کنید، کافی است از وب سایت مایکروسافت در رایانه شخصی یا کنسول بازدید کنید. همچنین بدانید که تعداد زیادی وب سایت ثانویه وجود دارد، بنابراین بهتر است ابتدا به گوگل بروید تا یکی از آنها را که تأیید شده است پیدا کنید و سپس سرویس را خریداری کنید.

اما برای رایانه شخصی، باید برنامه بتای xbox را داشته باشید. برای این برنامه به ویندوز 10 نیاز دارید. برای کنسول‌های بازی، می‌توانید Game Pass را روی Android و iOS نیز نصب کنید. با این برنامه می‌توانید فهرستی از آخرین بازی‌ها ایجاد کنید و در صورت تمایل آنها را خریداری کنید.

 

 

ارسال نظر: