بلیچینگ دندان به صرفه ترین روش زیبایی دندان

کدخبر: 2379122

یکی از تخصصی ترین و بهترین روشهایی که برای سفید کردن دندان کارایی داره، بلیچینگ دندان هست که به وسیله این روش میتوان از زردی و رنگ نامساعد دندانها، رهایی یافت.

دندانها عامل مهمی برای نمایش زیبایی های چهره به شمار میان که متاسفانه زردی و غیرطبیعی بودن رنگ اونها میتونه عامل مهمی در کاهش زیبایی صورت باشه و چه بسا چهره شما رو نامطلوب و حتی زشت جلوه بده. برای همین هم بسیاری از افرادی که دندانهای زردی دارن و نمیتونن با استفاده از مسواک زدن این زردی رو از بین ببرن، به روشهای خانگی روی میارن. خرید بلیچینگ خانگی، بهترین روشی هست که میتونه زردی دندانهای شما رو از بین ببره و در عوض دندانهایی سفید و مروارید مانندی رو براتون به ارمغان بیاره. ناگفته نمونه که استفاده از روشهای خانگیِ غیر تخصصی، در اکثر مواقع نمیتونه سفیدی رو برای دندانهای شما به دنبال داشته باشه و حتی ممکن هست که رنگ دندانها رو از چیزی که هست بدتر کنه. به همین منظور بلیچینگ هوم اولترادنت به عنوان یک محصول پرقدرت و تخصصی به میان میاد تا شما رو از شر دندانهای زرد و بد رنگ نجات بده. با این حساب خرید بلیچینگ خانگی، بهترین و کارآمدترین راه برای داشتن لبخندی زیبا و جذاب هست؛ اگر شما هم قصد خرید بلیچینگ دندان رو دارین و میخواین بیشتر با این محصول کارآمد و معجزه آسا آشنا بشین، ادامه این مطلب رو از دست ندین.

 

بلیچینگ دندان چیست؟

از جمله حرفه ای ترین خدمات دندانپزشکی، بلیچینگ دندان هست که به کمک اون میتوان رنگدانه های غیرطبیعی که بر روی سطح دندان هستن رو نابود کرد. موارد زیادی مانند غذا خوردن در طول روز و عدم مراقبت صحیح به همراه جرمگیری دورهای دندانها هستن که باعث ایجاد لکه ها و دندانها میشن. بلیچینگ دندان میتونه همه این لکها و جرمهای رنگی رو از بین ببره و به ساده ترین شکل ممکن، دندانهای شما، سفیدی سابق رو به دست خواهند آورد. نکته قابل توجه در مورد بلیچینگ دندان، این هست که چیزی به ساختار دندانها اضافه نمیشه و تنها به کمک مواد شیمیایی مخصوص، سفید شدن دندانها اتفاق میافته. همچنین لازم به ذکر هست که به کمک مواد شیمیایی گوناگون که غلظت زیادی هم دارن، نمیتوان روکشها یا ایمپلنت دندان رو سفید کرد و دندانها به صورت دورهای سفید میشن.

میزان تغییر رنگ و سفید شدن دندانها، به جنس دندان بستگی داره. مهمترین نکته در مورد دوام و ماندگاری سفیدی دندان، این هست که شما عوامل موثر بر زردی دندان رو شناسایی کنین و سپس نسبت به از میان برداشتن این عوامل، اقدام کنین.

در وهله اول، خوبه که با انواع روشهای بلیچینگ دندان آشنا بشین:

  • آفیس بلیچینگ / بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی
  • هوم بلیچینگ / بلیچینگ دندان در خانه
  • پاور بلیچینگ / بلیچ فوری دندان

با توجه به اینکه هر سه روش میتونن در سفید سازی دندانهای شما کاربردی و موثر باشن، اما به صورت کلی، با وجود امکان خرید مواد دندانپزشکی، میتونین به راحتی بلیچینگ دندان رو در منزل انجام بدین؛ البته باز هم ذکر میکنیم که هر سه روش بهترین گزینه برای زیبایی و سفیدی دندانهای شما هستن، اما خرید بلیچینگ خانگی یا بلیچینگ هوم اولترادنت، میتونه در زمان کم به همراه قیمت مقرون به صرفه، بیشترین نتیجه رو برای شما به ارمغان بیاره.

 

خرید بلیچینگ خانگی و چگونگی بلیچ دندان در منزل

همونطور که از نام این روش پیداست، بلیچینگ خانگی (Home bleaching)، یک روش بلیچ دندان هست که فرد میتونه با خرید بلیچینگ خانگی، خودش این کار رو در منزل انجام بده.

برای انجام این روش در منزل، ابتدا قالب و مواد بلیچینگ رو باید تهیه کنین و در ادامه باید طبق موارد زیر عمل کنین:

در مرحله اول، باید دندان هاتون رو با مسواک و نخ دندان، کاملا تمیز کنین. اگر دندانهای شما نیاز به جرمگیری دارن، باید پیش از اقدام به بلیچ اونها، جرمگیری رو انجام داده باشین.

ماده سفید کننده بلیچینگ رو که تهیه کردین، درون تریها قرار بدین، یک قطره از بلیچ برای هر فضای دندان کافی هست. از سرنگ برای اینکار استفاده کنین.

در مرحله بعدی میتونین قالب رو دوری دندان قرار بدین. در صورتی که مواد سفید کننده از قالب بیرون ریختن، فورا اونها رو با دستمال تمیز کنین.

زمان قرار گرفتن تیرها بر روی دندان، حداقل 2 ساعت هست. بعد از اینکه قالبها رو درآوردین، دندانهاتون رو مسواک بزنین.

برای اینکه بلیچینگ دندان تاثیر حداکثری خودش رو داشته باشه، باید برای مدت زمان دو هفته این کار رو انجام بدین. قابل توجه هست که در هر مورد استفاده از تریها، امکان بلیچینگ دندان در هر دو فک وجود نداره و هر بار یا فک پایین یا فک بالا، قابل بلیچینگ خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

بلیچینگ هوم اولترادنت 

یکی از محصولات دندانپزشکی قوی و کارآمد برای استفاده از روش بلیچینگ دندان در منزل، بلیچینگ هوم اولترادنت هست که توسط کشور آمریکا ساخته شده. بلیچینگ هوم اولترادنت با استفاده از سرنگ قابل استفاده هست و هیچ خطری رو در پی نداره و استفاده از اون کاملا ساده هست. محتویات این محصول شامل آب، کاربامید، پراکسید، پتاسیم نیترات و فلوراید، زایلیتول و.. هست که هر کدام به منظور حفاظت، جلوگیری از حساسیت و سفیدی دندانها مورد استفاده قرار میگیره. با این حساب، بلیچینگ هوم اولترادنت یک محصول عالی برای از بین بردن زردی و لکه های ناشی از نوشیدن چای و قهوه، سیگار کشیدن، افزایش سن و.. محسوب میشه.

Picture1

مزایای بلیچینگ دندان با بلیچینگ هوم اولترادنت

  • سفید شدن دندانها و در ادامه زیبایی ظاهر
  • هزینه مقرون به صرفه به نسبت روشهای دیگر
  • ماندگاری بالا
  • نتیجه گیری در زمان کم
  • قابلیت استفاده در هر زمان از شبانه روز
  • تقویت مینای دندان
  • عدم سوزش و حساسیت
  • ویسکوزیته بالا
  • تعدی نمودن PH دهان
  • جلوگیری از پوسیدن دندان
  • عدم خشکی دهان و جلوگیری از ایجاد لکه

 

خرید مواد دندانپزشکی

کافه دنتیست به عنوان یک مرجع قیمت مواد دندانپزشکی معتبر در کشور، در تلاش هست تا شما عزیزان لبخندی به زیبایی و سفیدی برف داشته باشین. خرید بلیچینگ دندان از کافه دنتیست یک راه حل عالی برای داشتن دندانهایی سفید هست. کافیه دنتیست، اعتبار خودش رو از اعتماد مشتریانش به دست میاره و برای حفظ این اعتبار، از هیچ تلاشی در ارائه محصولات با کیفیت و برتر، دریغ نمیکنه.

 

ارسال نظر: