تجربه‌ای به‌یادماندنی از اقامت در ۵ بوم‌گردی بوشهر

کدخبر: 2379152

بوشهر یکی از شهرهای اصیل جنوب کشور بوده و بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند تا به‌جای اقامت در مکان‌های مدرن و تکراری، در یکی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهر ساکن شوند. اقامتگاه‌های بوم‌گردی مکان‌هایی هستند که طبق سنت و فرهنگ منطقه‌ای که در آن قرار دارند طراحی و ساخته شده‌اند؛ اگر شما نیز قصد رزرو هتل بوشهر را دارید و می‌خواهید اقامتی متفاوت را تجربه کنید، رزرو یکی از بوم‌گردی‌های این شهر را پیشنهاد می‌کنیم.

کلبه‌های ساحلی درسا

کلبه‌های ساحلی درسا از بهترین بوم‌گردی‌های بوشهر هستند و توانسته‌اند تا نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کنند. این کلبه‌ها در حاشیه خلیج‌فارس و در چند قدمی ساحل واقع شده‌اند؛ این موضوع سبب می‌شود تا هر روز صبح بتوانید با صدای گوش‌نواز امواج دریایی از خواب بیدار شده و هنگام خروج از کلبه، با چشم‌انداز دریا مواجه شوید.

هر چیزی که برای داشتن اقامتی به‌یادماندنی لازم داشته باشید در کلبه‌های ساحلی درسا در نظر گرفته شده‌اند. از لوازم بهداشتی گرفته، تا لوازم خوابی که بعد از استفاده هر مهمان شسته شده و کاملاً ضدعفونی می‌شوند. علاوه‌بر این، موقعیت قرارگیری این کلبه‌ها برخلاف بسیاری دیگر از اقامتگاه‌های بوم‌گردی، به‌نحوی است که به اغلب امکانات رفاهی شهری مانند فروشگاه‌ها دسترسی دارید و درصورتی‌که به چیزی نیاز داشته باشید، می‌توانید در زمانی کوتاه آن را تهیه کنید.

یکی‌دیگر از ویژگی‌های کلبه‌های ساحلی درسا، رستوران آن‌ها است. یک رستوران محلی برای گردشگران در نظر گرفته شده که می‌توانند انواع غذاهای اصیل بوشهر را در آن تست کنند؛ از قلیه‌میگو و قلیه‌ماهی گرفته، تا قیمه‌بوشهری و دال‌عدس. اگر شما نیز مشتاق هستید تا غذاهای محلی این شهر را تست کنید و با سبک زندگی مردم بوشهر بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که به‌هیچ‌عنوان غذاهای این رستوران را از دست ندهید.

اقامتگاه بوم‌گردی سرای فایز

یکی‌دیگر از بهترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان بوشهر، اقامتگاه سرای فایز است. این مجموعه در روستای آبطویل واقع شده و در ۴۵کیلومتری بوشهر قرار دارد. اگر شما نیز می‌خواهید اقامت در محیطی سرسبز را تجربه کنید و مدتی از هیاهوی شهری دور باشید، سرای فایز می‌تواند گزینه خوبی باشد.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند، اقامتگاه‌هایی که خارج از شهر هستند و در محیط‌های روستایی قرار گرفته‌اند، امکانات و خدمات سطح بالایی را به مهمانان‌شان ارائه نمی‌کنند؛ درصورتی‌که کاملاً برعکس است. برای مثال، اقامتگاه بوم‌گردی سرای فایز امکاناتی همچون سالن ورزشی، پارکینگ مسقف، آلاچیق و... را برای مهمانان خود فراهم کرده است که در نوع خود بسیار عالی هستند. علاوه‌بر این، یک رستوران سنتی نیز در این مجموعه مشغول‌به‌کار است و می‌توانید هر یک از غذاهای محلی بوشهر را که تمایل داشتید در این رستوران میل کنید.

اقامتگاه بوم‌گردی ستاره دریایی

یکی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی بوشهر که مهمانان از خدمات و امکانات آن رضایت بالایی داشته‌اند، اقامتگاه بوم‌گردی ستاره دریایی است. این اقامتگاه در منطقه ساحلی بندرگاه واقع شده که یکی از قدیمی‌ترین مناطق بوشهر محسوب می‌شود. اگر شما نیز قصد رزرو هتل بوشهر و سفر به این شهر را دارید و می‌خواهید در منطقه‌ای اصیل اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که رزرو این اقامتگاه را از دست ندهید.

یکی از نقاط مثبت اقامتگاه بوم‌گردی ستاره دریایی، این است که باوجود قرارگیری در محیط غیرشهری، فاصله چندانی نیز با این مناطق ندارد و می‌توانید در مدت‌زمانی کوتاه به بازار قدیم، گنبد نمکی و... بروید و از این جاذبه‌ها دیدن کنید. علاوه‌بر این، امکانات خوبی نیز در این مجموعه فراهم شده‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران اختصاصی و آشپزخانه مرکزی آن اشاره کرد.

اقامتگاه ساحلی فاروس

اگر قصد دارید تا در منطقه‌ای آرام و خلوت اقامت داشته باشید و شب‌ها به صدای امواج دریا گوش بسپارید، اقامتگاه ساحلی فاروس یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این اقامتگاه در روستای نخل غانم واقع شده و قرار‌گرفتن آن در کنار ساحل، سبب شده تا تمامی واحدهایش چشم‌اندازی بسیار خوب به‌سمت خلیج‌فارس داشته باشند.

اقامتگاه ساحلی فاروس در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد و به همین دلیل، تمامی لوازم و وسایلی که برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند، هنوز نو هستند. یکی از ویژگی‌های مثبت این اقامتگاه، این است که دارای گشت دریایی بوده و به همین خاطر، امکان انجام تفریحاتی مانند جت‌اسکی یا قایق‌سواری نیز برای مهمانان وجود دارد.

اقامتگاه بوم‌گردی ساحل بندر پرک

روستاهای زیادی در جنوب ایران و حاشیه خلیج‌فارس وجود دارند که یکی از زیباترین آن‌ها، روستای پرک است. این روستا تلاقی بیابانی خشک و دریا را تداعی می‌کند و از این نظر، یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های طبیعی محسوب می‌شود. اگر شما نیز می‌خواهید اقامتی به‌یادماندنی را در روستای پرک تجربه کنید، رزرو اقامتگاه بوم‌گردی ساحل بندر پرک انتخاب درستی خواهد بود.

علاوه‌بر اینکه تمامی ملزومات یک اقامت راحت در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت، امکانات دیگری همچون رستوران سنتی نیز برای ایشان فراهم شده‌ است؛ مهمانان می‌توانند هر زمانی از روز، از منو متنوع این رستوران نسبت به انتخاب غذا و ثبت سفارش اقدام کنند. علاوه‌بر این، یک راهنمای گردشگری نیز برای ایشان در نظر گرفته شده تا در هنگام بازدید از جاذبه‌های منطقه، اطلاعات بیشتری را از آن‌ها کسب کنند و دید عمیق‌تری نسبت به اقلیم جنوب کشور به دست آورند.

بهترین روش برای رزرو اقامتگاه بوم‌گردی در بوشهر

شاید تا همین چند سال پیش و تا قبل‌از آغاز فعالیت آژانس‌های گردشگری در بستر آنلاین، برای اینکه بتوانید نسبت به رزرو هتل اقدام کنید، لازم بود تا به یکی از این آژانس‌ها مراجعه کنید یا اینکه چندین بار با جاهای مختلف تماس بگیرید تا بالاخره بتوانید هتلی مناسب را رزرو کنید؛ اما امروزه دیگر نیازی به چنین زحمت‌هایی وجود ندارد و می‌توان با مراجعه به وبسایت‌های مانند فلای تودی، ضمن مقایسه اقامتگاه‌های مختلف، هرکدام از آن‌ها را رزرو کرد.

پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما نیز قصد رزرو هتل بوشهر را دارید و می‌خواهید از جاذبه‌های فراوان این شهر دیدن کنید، به وبسایت فلای تودی مراجعه کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، موردی که بیشترین سازگاری با شرایط‌تان دارد را رزرو کنید. لازم به ذکر است که خدمات فلای تودی به رزرو هتل بوشهر محدود نمی‌شوند و از طریق این مجموعه می‌توانید نسبت به خرید انواع بلیط های قطار و هواپیما، تهیه بیمه مسافرتی، شرکت در تور و یا حتی دریافت ویزا نیز اقدام کنید.

 

ارسال نظر: