عید 403 با پیندو؛ کالاهای دیجیتال را مطمئن و کیفیت بالا خریداری کنید

کدخبر: 2379222

در شلوغی‌های بازار و خیابان‌ها، بهترین راه خرید اینترنتی است. پس چه بهتر که فروشگاهی را انتخاب کنیم که تمام خدمات مورد نیازمان را داشته باشد و بتوانیم با چند کلیک ساده تمام کالاهای مدنظر خود را درب منزل تحویل بگیریم. پیندو فروشگاهی است که می‌توانید برای این منظور روی آن حساب کنید؛ مرکز خریدی بزرگ که در غالب وب طراحی شده و با تعداد زیادی فروشنده و خریدار در تعامل است. درست مانند بازار بزرگ تهران که فروشگاه‌های مختلف در کنار یکدیگر هستند و با ترفندهای خاص خود، محصولاتشان را به فروش می‌رسانند و خریداران نیز با قیمت مناسب هر کالایی را که مدنظرشان باشد، پیدا می‌کنند. هدف از تاسیس پیندو نیز همین است؛ ایجاد فضایی گسترده و امن که فروشندگان و خریداران بتوانند بدون دغدغه خدمات مورد نظرشان را عرضه یا دریافت کنند.

عملکرد پیندو چیزی شبیه به اینستاگرام و دیجی کالا است؛ با این تفاوت که در این پلتفرم تنها کالای نو به فروش می‌رسد. پس اگر قصد خرید گوشی موبایل اپل و سامسونگ یا کالای دیجیتال دیگری را دارید، می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که اجناس دست دوم در این مجموعه جایی ندارند. ضمن این‌که در این پلتفرم فروشندگان و خریداران می‌توانند شرایط ارسال، پرداخت و مرجوعی کالا را متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.

پیندو چه خدماتی را به کاربران ارائه می‌دهد؟

Picture3

از آن‌جا که پیندو پلتفرمی جامع و وسیع است، خدمات متنوعی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. بنابراین فرقی ندارد که چه کسب‌وکاری دارید یا به دنبال چه کالایی هستید؛ به اپلیکیشن https://www.pindo.ir/app/ یا وب‌سایت این مجموعه وارد شوید و خدمات لازم را دریافت کنید. این فروشگاه با هدف فراهم کردن تجربه خرید آسان، مطمئن و راحت برای کاربران به فعالیت خود ادامه می‌دهد و بر این اساس نیز سایت خود را طراحی کرده است. در صفحه اصلی این پلتفرم می‌توانید دسته‌بندی مربوط به کالاهای مختلف را ببینید که شامل کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات‌، لوازم صنعتی و اداری و حتی مواد غذایی هستند. مشتریان به راحتی می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را در میان این دسته‌بندی‌ها پیدا کنند.

به طور مثال برای خرید کنسول بازی و انواع لوازم جانبی بازی کنسول باید به کتگوری کالای دیجیتال و بخش مربوط به بازی‌های ویدیویی و آنلاین مراجعه کنید. بهترین و متنوع‌ترین مدل‌های این محصولات در این فروشگاه موجودند و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. حتی در زمینه فروش لپتاپ نیز پیندو بسیار موفق عمل کرده است و با کیفیت‌ترین مدل‌ها را موجود دارد.

 

چه ویژگی‌هایی پیندو را از سایر فروشگاه‌های اینترنتی متمایز می‌کند؟

Picture2

پیندو تنها وب‌سایتی ساده نیست؛ بلکه این مجموعه روز به روز در حال گسترش است و از بهترین تجزیه و تحلیل‌های بازاریابی برای پیشرفت خود استفاده می‌کند. در این راستا فروشندگان نیز می‌توانند کسب‌وکار خود را ارتقاء دهند و با ارائه بهترین خدمات، مشتریان بیشتری را جذب کنند. البته این تنها مزیت پیندو نیست؛ بلکه این پلتفرم ویژگی‌های دیگری نیز دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد:

  • پیندو از سیستم پرداخت امن و راحت برای تراکنش‌های آنلاین استفاده می‌کند. حتی تا زمانی که خریدار تاییدیه دریافت و سلامت کالا را اعلام نکند، مبلغ پرداخت‌شده در حساب پیندو باقی می‌ماند.
  • برای استفاده از خدمات پیندو باید ثبتنام اولیه با درج نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، ایمیل و...انجام شود. با این کار هرگونه شکایت یا مشکلی که از سمت کاربران صورت بگیرد، به سرعت پیگیری و رفع خواهد شد.

 

Picture1

  • پیندو هیچگونه کارمزد و حق کمیسیونی را برای استفاده از پلتفرم خود دریافت نمی‌کند؛ بنابراین برای خریداران و فروشندگان فضایی کاملا مقرون‌به‌صرفه و جذاب خواهد بود. به‌ویژه برای فروشندگان که فضایی رایگان برای فروش کالاهای خود خواهند داشت.
  • پیندو فضایی را در پلتفرم خود ایجاد کرده است تا هر فردی بتواند خرید و بازخوردهای خود را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارد. حتی امکان چت، دنبال کردن، تعامل با یکدیگر و پیوستن به گروه‌ها و انجمن‌ها بر اساس علایق و سرگرمی‌های کاربران وجود دارد که به نوعی حس اجتماعی را میان آن‌ها تقویت می‌کند.  
  • پاسخ‌گویی به مشتریان در پیندو به صورت شبانهروزی است و در هر ساعتی از روز می‌توانید با پرسنل این مجموعه برای ثبت شکایات یا بازخوردهای خود در ارتباط باشید.
  • پیندو برای وفاداری خود به کاربران همیشههمراه، تخفیفهای خوبی را روی خدمات مختلف ارائه می‌دهد تا با قیمت بهتری از آن‌ها استفاده کنید. جوایزی در قالب کد تخفیف، امتیاز، کوپن یا کسر هزینه نیز از طریق این پلتفرم در اختیارتان قرار می‌گیرد که در هنگام ثبت سفارش می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سخن پایانی

عید 403 قطعا با پیندو زیباتر خواهد شد و تجربه خرید بی‌دردسر و راحتی را برایتان رقم خواهد زد؛ زیرا هم تنوع محصولات این فروشگاه بسیار بالاست و هم قیمت مناسبی را برای محصولاتش در نظر می‌گیرد. به‌ویژه این پلتفرم می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای خرید اینترنتی کالای دیجیتال باشد. تمام برندهای گوشی با بهترین قیمت‌ها در آن موجودند؛ حتی می‌توانید قیمت انواع لپ تاپ https://www.pindo.ir/s/notebook-netbook-ultrabook/

 

ارسال نظر: