هتل‌های لاکچری شیراز

کدخبر: 2379729

شما هم شنیده‌اید که می‌گویند، خوشا شیراز و وصف بی‌مثالش. همان‌ طور که می‌دانید شهر زیبای شیراز جذابیت‌های بی‌شماری دارد. از آثار تاریخی گرفته تا باغ‌های سرسبز و لبریز از دارودرخت و گل و گیاه همه چشم‌انتظار شماست. شاید برایتان جالب باشد که شیراز یکی از شهرهایی است که تعداد زیادی هتل پنج ستاره دارد و دلیل آن چیزی نیست مگر سفرهای توریستی بسیار زیادی که به این شهر تاریخی و زیبا می‌شود. ازآنجایی‌که این شهر توریستی همه‌ساله گردشگران خوش‌سلیقه بسیاری را مهمان خود دارد، خارج از لطف نخواهد بود اگر قدری بیشتر از هتل‌های لاکچری شیراز برای شما بگوییم. پس برای رزرو هتل شیراز آن ‌هم در رده هتل‌های لاکچری کافی است با ما همراه باشید.

رزرو هتل شیراز

برای سفر به دومین شهر ادبی جهان، پنجمین شهر پرجمعیت ایران، سومین شهر مذهبی و پایتخت فرهنگی ایران باید پیش از هر چیز از موقعیت مکانی هتل‌های آن مطلع شوید.

Picture1

هتل بزرگ شیراز

وقتی حرف از هتل لوکس به میان می‌آید یعنی وارد شدن به هتلی که هیچ نقصی از نظر مهمان‌های گذشته با حضور در آن مشاهده نشده است. هتل بزرگ شیراز یکی از هتل‌های پنج ستاره است که در ۱۴ طبقه و با مجموع ۱۵۸ واحد آماده پذیرایی از ظرفیت ۳۵۰ نفر مهمان شیرازی است. این هتل در سال ۹۲ افتتاح‌شده است از همین رو یکی از ساختمان‌های جدید و نوساز در این شهر به شمار می‌آید. از مزیت‌های حضور در این هتل می‌توانیم به نزدیکی آن به دروازه قران اشاره داشته باشیم. از خدمات رفاهی این هتل می‌توانیم به پنج سالن همایش، سالن پذیرایی، آرایشگاه آقایان و بانوان در کنار استخر، سونا و جکوزی، گیم نت، بیلیارد، فوتبال دستی، نگهداری از کودک به همراه مرکز تجاری و خرید، رستوران گردان در طبقه ششم، رستوران ایتالیایی در طبقه چهارم اشاره داشته باشیم.

هتل الیزه

هتل الیزه شیراز بر اساس استانداردهای بین‌المللی طرح و اجرا گردیده و با ارائه تمامی امکانات و خدمات رفاهی موجب خاطره‌ای خوش از سفر به شیراز برای تمامی مسافران میشود. شما با رزرو هتل الیزه در شیراز میتوانید تخت های دابل و سینگل را بر اساس نیاز انتخاب نموده و تجربه‌ای خوش از اقامت در شیراز را برای خود تداعی کنید.

هتل زندیه شیراز

برای کسانی که بسیار سخت سلیقه هستند و هتل دیگری را که ردپای معماری سنتی در آن به‌خوبی مشهود است معرفی خواهیم کرد. این هتل در نزدیکی ارگ کریم‌خان و بازار سنتی وکیل با معماری منحصربه‌فرد واقع‌شده است. هتل زندیه در ۷ طبقه و مجموع ۸۰ اتاق در سال ۱۳۹۴ ساخته شد تا میزبان مهمان‌های شیرازی باشد. اگر به دنبال غذاهای سنتی و بین‌المللی هستید باید بگویم کیفیت غذاهای این هتل در نوع خود بی‌نظیر است. وجود استخر و سونا در کنار سالن بازی به‌راحتی اوقات فراغت شمارا در این هتل پر خواهد کرد. همچنین می‌توانید از سایر خدمات نظیر کرایه اتومبیل، صندوق امانات، روم سرویس شبانه، پارکینگ روباز و سایر خدمات بخش خانه‌داری هتل نیز نهایت استفاده را ببرید. اتاق‌های این هتل هرکدام با سبک متفاوت برای سلیقه‌های متفاوت طراحی و دیزاین شده است.

Picture1

هتل چمران شیراز

برای اینکه چشم‌انداز بسیار متفاوتی را از شیراز با اقامت در هتل‌های شیراز داشته باشید با رزرو هتل شیراز چمران به‌سادگی می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. این هتل یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های است که با ۳۰ طبقه بناشده و مشتمل بر ۲۵۰ اتاق و سوئیت لوکس با کلیه امکانات رفاهی آماده پذیرایی از شما عزیزان است. با حضور در این هتل می‌توانید به‌راحتی به چشم‌انداز زیبایی از باغ‌های اطراف شیراز دست پیدا کنید. این هتل در سال ۱۳۹۸ در خوش آب‌وهوا ترین بخش شیراز فعالیت خود را آغاز کرد است. در این هتل از کلیه خدمات ورزشی نظیر استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدن‌سازی و سالن ماساژ می‌توانید بهره بگیرید. سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کنار نوشیدنی‌ها و شیرینی‌های محلی با حضور در کافی‌شاپ و رستوران این هتل به‌سادگی برای شما فراهم است.

هتل هما شیراز

در هرکدام از هتل‌های پنج ستاره شیراز اگر اقامت داشته باشید چشم‌اندازی به‌غیراز باغ و گل و گیاه در پیش روی شما قرار ندارد. مگر می‌شود به شیراز سفر کرد و از عطر گل‌های این شهر نهایت لذت را نبرد و تجربه خوشی را با خود همراه نیاورد. یکی دیگر از هتل‌های که خدمات رفاهی ایده الی را در پیش روی مسافران قرار می‌دهد هتل همای شیراز است. برای رزرو هتل شیراز به شما اقامت در این هتل را بر اساس نظرسنجی‌های مهمان‌های پیشین این هتل هم توصیه می‌کنیم. امکانات کامل رفاهی، امکانات ورزشی، رستوران‌های مختلف و خدمات مطابق با استانداردهای جهانی برای تمامی مهمان‌ها در نظر گرفته‌شده است. پس نگران این نباشید که در این هتل کم و کاستی شمارا آزرده‌خاطر کند. وجود امکانات ورزشی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ در کنار کافی‌شاپ، خشک‌شویی، روم سرویس شبانه‌روزی، سالن‌های اجتماعات متنوع و پارکینگ بدون شک صفرتا صد مهمان‌ها را مرتفع خواهد کرد.

کلام آخر در مورد هتل شیراز

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید در شیراز هتل‌های پنج ستاره بسیار زیادی در پیش روی شما قرار دارد. دلیل این امر دو اتفاق مهم است اول‌ازهمه توریستی بودن شهر شیراز است که گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. در قدم بعد می‌توانیم به اهمیت صنعت هتل داری به جهت میزبانی اصولی و درست از مهمان‌های شیرازی اشاره داشته باشیم. شیراز یکی از معدود شهرهای است که با این حجم از هتل‌های پنج ستاره خدمت‌رسانی به مهمان‌های خود را دنبال کرده است. پس با هر سبک و سلیقه‌ای با هر نیازی اگر به شیراز سفر کردید باید به شما بگویم هتل‌های لوکس برای عرضه بهترین خدمات رفاهی و تفریحی چشم‌ انتظار شما هستند. با رزرو هتل شیراز با بهترین خدمات سفر خوشی را برای خود فراهم سازید.

 

ارسال نظر: