نزدیک‌ترین هتل‌های اصفهان به فرودگاه

کدخبر: 2379823

رزرو هتل اصفهان علی بابا، انتخاب بسیار مناسبی است. اصفهان یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. جاذبه‌های گردشگری و تفریحی فراوانی در اصفهان وجود دارند که برای بازدید از همه آنها چند روز، فرصت بسیار کمی است. هتل‌هایی که در سطح شهر تاسیس شده‌اند، با یک منطقه دسترسی آسانی دارند.

یکی از مناطق مهم در سفر فرودگاه است. فرودگاه اصفهان، بین‌المللی شناخته می‌شود و توریست‌های زیادی از سایر کشورها به فرودگاه شهید بهشتی می‌آیند. از حدود 20 کیلومتری فرودگاه اقامتگاه‌های سنتی و هتل‌های بسیار زیبا ساخته شده‌اند. در این مقاله به نزدیک‌ترین هتل‌های اصفهان به فرودگاه می‌پردازیم.

هتل نگین جی

رزرو هتل اصفهان علی بابا، راهی آسان برای در نظر گرفتن یک اقامتگاه است. هتل نگین جی، هتل بسیار زیبا با سه طبقه بنا و 20 اتاق آماده خدمت‌رسانی به مسافران عزیز است. هتلی که در فاصله 30 کیلومتری فرودگاه قرار دارد، هتل نگین جی نامیده می‌شود. این هتل با توجه به کیفیت خدمات دو ستاره دریافت کرده است.

از لوکیشن جذاب هتل می‌توان به دسترسی مراکز تجاری، درمانگاه، هایپر مارکت‌ها و ایستگاه اتوبوس اشاره کرد. این هتل در مجاورت خیابان اصلی ساخته شده است و هیاهوی مردم از اتاق‌ها مشاهده می‌شود. اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است که می‌توان به اتاق یک تخته همراه با صبحانه، اتاق دو تخته همراه با صبحانه، اتاق سه تخته همراه با صبحانه اشاره کرد. محوطه هتل بسیار جذاب و دیدنی است.

ماکت زاینده رود و پل خواجو نظر هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. آبنمای وسط حیاط صدای دلنشینی دارد. صدای شرشر آب شما را به آرامش دعوت می‌کند. این اقامتگاه در منطقه‌ای ساکت و آرام واقع شده است که برای استراحت یک ویژگی خوب محسوب می‌شود. پرسنل متبحر، رستوران با غذای خوش عطر، نظافت داخل هتل، پذیرش مودب و … آپشن‌های بسیار خوب هتل است. هتل نگین جی، دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری مانند، پل بزرگمهر، پل خواجو، میدان امام و … دارد.

هتل آفتاب

هتل آفتاب

رزرو هتل اصفهان علی بابا، انتخابی مطمئن برای سفر محسوب می‌شود. هتل آفتاب، در منطقه شمالی شهر اصفهان افتتاح گردیده است. هتل زیبای آفتاب در فاصله 25 کیلومتری از فرودگاه شهید بهشتی قرار دارد و با یک تاکسی یا خودرو شخصی در عرض 30 دقیقه به هتل می‌رسید. این هتل زیبا لقب دو ستاره را با توجه به کیفیت خدمات دریافت کرده است.

برخی از مسافران علاوه بر تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، علاقه زیادی برای حضور در مکان‌های مذهبی دارند. حرم مطهر بی‌بی‌زینب، خواهر امام رضا در زینبیه واقع شده است. این حرم با وسعت بسیار زیادی میزبان زائرین عزیز خواهد بود. به مناسبت‌های مختلف، مراسم مذهبی و جشن‌های پرشوری برگزار می‌شود. هتل آفتاب فاصله بسیار کمی با حرم زینبیه دارد و با پای پیاده به زیارت می‌روید. خدماتی که هتل آفتاب به گردشگران ارائه می‌دهد، با کیفیت و مرغوب است. مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، رضایت کاملی از خدمات و امکانات دارند‌. اتاق‌های هتل آفتاب عبارتند از:

  • اتاق دو تخته یک نفره همراه با صبحانه

  • اتاق دو تخته یک نفره

  • اتاق دو تخته توئین

  • اتاق دو تخته توئین همراه با صبحانه

  • اتاق دو تخته دبل

  • اتاق دو تخته دبل همراه با صبحانه

  • اتاق سه تخته

  • اتاق یه تخته همراه با صبحانه

  • اتاق چهار تخته

  • اتاق چهار تخته همراه با صبحانه

طلوع خورشید

طلوع خورشید

رزرو هتل اصفهان علی بابا، ایمن‌ترین راه برای انتخاب اقامتگاه است. هتل طلوع خورشید اصفهان، در سال 1390 افتتاح گردید. هتل سنتی طلوع خورشید، معماری کهن و دیرینه‌ای دارد. خیابانی که اقامتگاه در آن واقع شده است، یکی از خیابان‌های قدیمی و تاریخی در شهر اصفهان به شمار می‌رود. اگر اقامتگاه‌های سنتی را می‌پسندید، هتل طلوع خورشید، بهترین انتخاب برای شما است. مراکز تجاری فراوانی در اطراف این هتل وجود دارند. مرکز پارچه فروشان و پوشاک اصفهان متعلق به خیابان ابن سینا است.

از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل طلوع خورشید می‌توان به مسجد جامع، میدان نقش جهان و چهارباغ عباسی اشاره کرد. یکی از 21 اتاق سنتی هتل خورشید برای شما رزرو می‌شود. اگر بخواهیم تاریخچه هتل طلوع را بررسی کنیم، به اواخر دوره قاجار باز می‌گردد. معماری ها قدمتی 120 ساله دارند و یک زندگی نوستالژیک را برای شما تداعی می‌کند.

فضای سبز، حیاط زیبا با آب‌نمای پر آب، باغچه، حوض و فواره زیبایی دلنشینی به ظاهر هتل می‌دهد. اگر یک شب را در هتل سپری کنید، با سفر مجدد به اصفهان، باری دیگر هتل طلوع را انتخاب خواهید کرد. دوستداران صنایع دستی بدانند، هتل با صفای طلوع خورشید فروشگاه صنایع دستی دارد. در این فروشگاه صنایع دستی متنوعی به نمایش گذاشته‌اند. اتاق های هتل سنتی طلوع خورشید عبارتند از:

  • اتاق یک تخته

  • اتاق دو تخته دبل

  • اتاق دو تخته توئین

  • اتاق سه تخته

  • اتاق چهار تخته

  • سوئیت چهار نفره

کلام آخر

رزرو هتل اصفهان علی بابا، به شما کمک می‌کند، در بین هزاران هتل بهترین اقامتگاه را برگزینید و تعطیلات خود را دلچسب سپری کنید. سایت رزرو هتل علی بابا، با در نظر گرفتن همه جوانب و شرح ریزترین جزئیات شما را به بررسی بهتر هتل تشویق می‌کند. اصفهان به عنوان نصف جهان شناخته می‌شود. زیبا ترین شهر در ایران اصفهان است. این شهر بزرگ، آثار تاریخی، صنایع دستی فراوانی را در خود گنجانده. سفرهای کاری یا تفریحی به اصفهان به شما شوق ماندن می‌دهد. مردمان باصفا و خونگرم این شهر، باعث حس صمیمیت بیشتر می‌شود. در شهر زیبای اصفهان، اقامتگاه‌های متفاوت و فراوانی افتتاح گردیده است. هر کدام از آنها خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. شما امکانات اقامتگاه‌ها را بررسی کرده و یکی را برمی‌گزینید.

 

ارسال نظر: