سفر به شیراز و کیش در فصل گرم سال

کدخبر: 2380003

دو شهر شیراز و کیش از جمله شهرهایی هستند که همیشه به‌عنوان گزینه‌های مناسبی برای سفر از آن‌ها یاد می‌شود. شهر تاریخی و فرهنگی شیراز با جاذبه‌های دیدنی بی‌نظیرش به خوبی تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و در فصل بهار با طبیعتی زیبا و آب‌وهوای عالی که دارد به تکه‌ای از بهشت تبدیل می‌شود. جزیره کیش نیز به عنوان یکی از توریستی‌ترین مناطق ایران با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی و مراکز خرید متنوع نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. با توجه به شرایط آب‌وهوایی این دو شهر معمولا بهترین زمان برای سفر به آن‌ها اواخر زمستان تا اواخر اردیبهشت ماه است. اما با این وجود در فصل تابستان نیز علی رقم بالا بودن دمای هوا همچنان بسیار شلوغ بوده و از اصلی‌ترین مقاصد سفر هستند. از این‌رو مسافران باید برای رزرو هتل کیش و شیراز حتما از قبل اقدام کنند.

اگر می‌خواهید در مورد سفر به شیراز و کیش در فصل گرم سال اطلاعات بیش‌‌تری کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

00

مقایسه بهترین زمان سفر به کیش و شیراز از نظر آب وهوا

شیراز شهری چهار فصل با آب وهوایی خشک است. به همین دلیل تابستان‌های خیلی گرم و زمستان‌های خیلی سردی دارد. از این‌رو می‌توان گفت با توجه به آب وهوای معتدل شیراز در فصل بهار بهترین زمان سفر به شیراز اردیبهشت ماه است و در این ایام می‌توان سفری لذت‌بخش را به شیراز تجربه نمود.

جزیره کیش نیز یکی از مناطق گرمسیری جنوب کشور است و به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد در طول سال تغییرات دمایی بسیاری دارد. از این‌رو مسافران بسیاری درتمامی فصول سال دارد و انواع هتل کیش با تقاضا بالایی مواجه است. اما به طور کلی بهار و تابستان کیش شلوغ‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

سفر به کیش در تابستان

جزیره کیش در فصل تابستان گرم‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند و آفتاب سوزان جزیره در کنار شرجی طاقت فرسای آن موجب شده که خیلی از مسافران به فکر سفر به مقصد دیگری باشند. اما با این وجود شب‌های زیبا جزیره و برنامه‌های تفریحی مهیج آن و حمام آفتاب در سواحل کیش افراد بسیاری را برای رفتن کیش وسوسه می‌کند. به همین دلیل کیش در تابستان نیز با وجود دمای هوا تا 50 درجه سانتی گراد پذیرای مسافران بسیاری است.

در فصل تابستان در جزیره کیش جشنواره‌های تابستانه جذاب و هیجان‌انگیزی با جوایز ارزنده برگزار می‌شود که شرکت در آن‌ها می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. همچنین مراکز خرید کیش نیز تخفیفات ویژه‌ای روی اجناس خود قرار می‌دهند و مسافران می‌توانند در این فصل یک بازارگردی عالی را تجربه کنند و خریدی رضایت‌بخش داشته باشند. لازم به ذکر است که جشنواره‌های تابستانه کیش از 15 تیرماه آغاز می‌شود و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد. در این بازه زمانی بازدید از مکان‌های دیدنی مانند پارک آبی مارینا کیش، آکواریوم بزرگ کیش، پارک آبی پنگوئن، پارک دلفین‌ها، پارک آبی اوشن، کشتی تفریحی، گردش شبانه در مراکز خرید کیش و شرکت در جشنواره‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید با اقامت در بهترین هتل کیش و بازدید از این جاذبه‌ها سفری رویایی و به‌یادماندنی به کیش در تابستان داشته باشید.

00

سفر به شیراز در تابستان

همان‌‌طور که اشاره شد شیراز در فصل تابستان روزهای گرم و سوزانی دارد و میزان مسافرت‌ها به آن تا حدودی کاهش می‌یابد. از این‌رو می‌تواند فرصتی عالی برای تجربه یک سفر ارزان‌قیمت به شیراز باشد. در واقع به دلیل کاهش تقاضا برای رزرو هتل شیراز و خرید بلیط هواپیما قیمت آن‌ها تا حدودی کاهش می‌یابد. البته این موضوع به معنای آن نیست که شیراز در تابستان خیلی خلوت است، بلکه این شهر در هر فصلی از سال زیبایی‌های خاصی دارد و مسافران زیادی نیز برای استفاده از تعطیلات تابستان شیراز را برای مسافرت انتخاب می‌کنند و برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شیراز حتی در این فصل نیز باید مدت طولانی منتظر بمانید.

ارزان‌ترین زمان سفر به کیش

بهترین زمان برای داشتن سفری ارزان به کیش زمان‌هایی است که تقاضا برای سفر کاهش می‌یابد. در این مواقع انواع هتل کیش و اقامتگاه‌های آن و شرکت‌های هواپیمایی قیمت خود را کاهش می‌دهند تا بتوانند مسافر بیش‌‌تری جذب کنند. یکی از ارزان‌ترین زمان‌های سفر به کیش فصل تابستان است که به دلیل رطوبت و گرما فراوان هوا مسافران کم‌‌تری به کیش سفر می‌کنند. در این ایام ضمن تجربه یک سفر مقرون‌به‌صرفه به کیش می‌توانید بدون نگرانی از ازدحام جمعیت در جشنواره‌ها و فستیوال‌های آن شرکت کنید و لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

00

ارزان‌ترین زمان سفر به شیراز

گران یا ارزان‌قیمت بودن سفر به شیراز، کیش و یا هر شهر دیگری با توجه به میزان تقاضای سفر به آن تعیین می‌شود. از این‌رو در زمانی که شیراز آب‌وهوای بهتری داشته باشد مسافران بیشتری آن را برای سفر انتخاب می‌کنند که موجب افزایش هزینه هتل شیراز، بلیط هواپیما و ... می‌شود. شیراز در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، شهریور و مهرماه پر تردد‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند. اما در صورتی که می‌خواهید سفری ارزان‌قیمت به شیراز داشته باشید تابستان و سایر ماه‌های سال مخصوصا اواخر زمستان می‌تواند فرصت مناسبی باشد و ارزان‌ترین زمان سفر به شیراز محسوب می‌شود.

00

 سفری ارزان قیمت به شیراز و کیش با اسنپ تریپ

بر خلاف تصور بسیاری از افراد با هزینه‌ای نه چندان زیاد نیز می‌توان سفری لذت‌بخش به کیش و شیراز حتی در فصول پرگردشگر آن‌ها تجربه نمود. یکی از مهم‌ترین هزینه‌های سفر به رزرو محل اقامت و خرید بلیط وسیله نقلیه مربوط می‌شوند. اکثر مسافران سفر هوایی به شیراز و کیش را برای داشتن سفری راحت و سریع ترجیح می‌دهند. برای داشتن سفری مقرون‌به‌صرفه به این شهرها کافی‌‌ست که پیش از سفر به وب‌سایت معتبر و نام آشنا اسنپ تریپ که از بزرگ‌ترین مراجع رزرو هتل و بلیط هواپیما در کشور است مراجعه کنید. این مجموعه بلیط پروازهای تمامی ایرلاین‌ها و بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در سراسر ایران را با مناسب‌ترین قیمت ممکن و در برخی مواقع با تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد، از این‌رو با اسنپ تریپ و پشیبانی دائمی آن می‌توانید سفری اقتصادی و خاطره‌انگیز تجربه کنید.

 

ارسال نظر: