مصباحی‌مقدم: نشانه‌ها بر رسیدن اصولگرایان به لیست واحد دلالت دارند

کدخبر: 1007521

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: تمام ایده‌ها و دیدگاه‌های احزاب و گروه‌ها از جمله پایداری، تأکید بر وحدت است و امیدواریم به یک ائتلاف خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم

غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در نشست خبری از موافقت اعضای این جامعه با تعیین حجت‌الاسلام سید رضا تقوی به عنوان قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیت الله موحدی کرمانی در جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز ابراز تمایل کرد که در غیاب وی، جلسات به ریاست حجت الاسلام سیدرضا تقوی اداره شود که این موضوع در این جلسه به صورت رسمی اعلام و از اعضا نظرخواهی شد که با رأی اکثریت آقای تقوی به عنوان قائم مقام دبیر کل تعیین شد.

وی افزود: ما امیدواریم که حجت الاسلام سیدرضا تقوی در چنین جایگاهی با توجه به تجریبات مثبت خود موفق باشند تا بتوانیم به آنچه که این جامعه دنبال می کند با نتایج بهتر دست پیدا کنیم.

نشانه‌ها بر رسیدن اصولگرایان به لیست واحد همگرایی دلالت دارند مصباحی مقدم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اقدامات جامعه روحایت مبارز برای ارائه لیستی واحد جهت شرکت در انتخابات گفت: دنبال کردن این موضوع برای رسیدن به لیست واحد همچنان ادامه دارد و تا کنون جلسات متعددی با گروه های مختلف ابتدا به صورت گروه به گروه یعنی ضلع به ضلع با مجموعه اصولگرایان برگزار شده و به تازگی نیز جلسه ای با تمام اعضای اصولگرایان داشته ایم.

این نماینده مردم در مجلس نهم تأکید کرد: همه نشانه ها دلالت بر این دارد که همه اصولگرایان به رسیدن به لیست واحد همگرایی دارند.

وی گفت: در خصوص اینکه مکانیزمی برای انتخاب کاندیداها و داوران مبنا قرار بگیرد در نظر گرفته نشده به محض تعیین این موارد اعلام خواهد شد.

مصباحی مقدم با بیان اینکه شرایط امروز متفاوت از شرایط قبل یعنی مجلس نهم و ریاست جمهوری 92 است گفت: تمام ایده ها و دیدگاه های احزاب و گروه ها از جمله پایداری تأکید بر وحدت است و امیدواریم به یک ائتلاف خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در خصوص طرح استانی شدن انتخابات بحثی در جامعه روحانیت مبارز صورت نگرفته افزود: در صورت مصوب شدن این طرح در مجلس و تأیید نهایی آن از سوی شورای نگهبان برای ما کمک بزرگی خواهد بود اما هیچ تغییری در نگرش ما صورت نخواهد گرفت.

ارسال نظر: