دبیرکل حزب اراده ملت:

شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تا ابد ادامه پیدا نمی‌کند

کدخبر: 2007176

حکیمی پور در چهاردهمین کنگره حزب مردم‌سالاری گفت: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان پذیرفت تا در یک جمع وسیع‌تر کار انتخابات را دنبال کند ولی این به آن معنا نیست که این سازوکار تا ابد ادامه پیدا کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت: احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت در چهاردهمین کنگره سراسری حزب مردم‌سالاری که صبح امروز در تالار آدینه برگزار شد، با اشاره به لزوم کار حزبی در عرصه سیاست گفت: سیاست عرصه کار جمعی و حضور منفرد در این عالم معنا ندارد.

وی ادامه داد: اینکه عده‌ای بیایند و بگویند که به هیچ حزب و گروهی در عالم سیاست وابسته نیستند، یک حرف بی‌ربط و بی معنی زده‌اند.

حکیمی پور با بیان اینکه انتخابات بدون کار حزبی به هیچ وجه به نتیجه مطلوب نمی‌رسد، تصریح کرد: البته ما درک می‌کنیم که انجام کار حزبی چه هزینه سنگینی دارد، ولی اگر می‌خواهیم موانع از پیش روی ما برداشته شود چاره‌ای نداریم جز اینکه احزاب تمام‌عیار را ساماندهی کنیم و این جز با تربیت نیروهای تمام‌عیار امکان‌پذیر نیست.

دبیرکل حزب اراده ملت، یکی از لازمه‌های کار حزبی را پیگیری و تداوم مستمر خواند و افزود: ما اصلاح‌طلبان چاره‌ای جز پیمودن این مسیر نداریم و در کار تشکیلاتی باید اهداف خود را محدود تعریف کرده و تلاش خود را نامحدود کنیم؛ در غیر این صورت، اهداف نامحدود با تلاش محدود به نتیجه نمی‌رسد، زیرا اگر احزاب بلند باشد و ما نتوانیم به آن برسیم، قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.

حکیمی‌پور ادامه داد: در جریان اصلاحات، ما بر این نکته تأکید داریم که کار به صورت حزب‌محور و تشکل‌محور انجام شود.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان پذیرفت تا در یک جمع وسیع‌تر، کار انتخابات را ادامه دهد، ولی این به آن معنا نیست که این سازوکار تا ابد ادامه پیدا کند.

دبیرکل حزب اراده ملت تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که سازمان اصلاح‌طلبان باید در قالب احزاب شناسنامه‌دار و هزینه‌داده باشد و این معنا ندارد که در آستانه انتخابات، احزاب را کمرنگ کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان با قوت به کار خود ادامه می‌دهد و تلاش ما این است که سیاست‌ورزی را از کانال درست آن پیگیری کنیم.

ارسال نظر: