خرازی در همایش حزب ندای ایرانیان عنوان کرد:

پیام انتخابات به دولت: با جامعه و مردم نمی‌شود سرسری برخورد کرد و باید به مشکلات مردم رسید

کدخبر: 2018001

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه انتخابات، برای دولت این پیام را دارد که ما همه کار کردیم و الان نوبت دولت است، خاطرنشان کرد: این انتخابات برای دولت این پیام را داشت که با جامعه و مردم نمی‌شود سرسری برخورد کرد و باید به مشکلات مردم رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در همایش تقدیر از فعالین ستادهای انتخاباتی این حزب با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مجلس آینده حفظ کرامت انسان است، گفت: چگونه کسانی به خود اجازه می‌دهند با ایمان مردم بازی کنند. این انتخابات مشت محکمی بر دهان افرادی بود که تصور می‌کردند می‌توانند رأی مردم را منحرف کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: انتخابات این دوره انتخابات عظیمی بود و هم برای اصلاح‌طلبان، هم برای اصولگرایان، هم برای دولت و هم برای مردم پیام‌هایی داشت.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در ادامه با اشاره به اینکه پیام این انتخابات برای داوطلبان این بود که گذشت و ایثار می‌تواند در به هدف رسیدن در انتخابات کمک کند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان در این انتخابات به این نتیجه رسیدند که اگر ایثار و فداکاری و گذشت را پیشه کرده و در یک نقطه جمع شوند می‌توانند عظمت بیافرینند.

خرازی با بیان اینکه این انتخابات پیامی نیز برای حاکمیت داشت، افزود: مردم به نظام باور دارند ولی این مردم خواستار تحول و تغییرند.

وی با بیان اینکه انتخابات، برای دولت این پیام را دارد که ما همه کار کردیم و الان نوبت دولت است، خاطرنشان کرد: این انتخابات برای دولت این پیام را داشت که با جامعه و مردم نمی‌شود سرسری برخورد کرد و باید به مشکلات مردم رسید. پیام دیگر این انتخابات برای مردم بود و آن این بود که می‌توانند را رأی خود سیل عظیمی را ایجاد کند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در ادامه با اشاره به اینکه پیام دیگر این انتخابات این بود که تحول در نهاد دولت مستلزم این است که دولت جوان‌سالاری کند و به جوان‌ها متوسل شود، گفت: پیرسالاری نظام دیوان‌سالاری ایران را آزار می‌دهد اگر در دوران دفاع مقدس و سازندگی کارهای بزرگی صورت گرفت نقش بی‌بدیل جوانان در آن مشهود است که موجبات حیات روزافزون جامعه را فراهم می‌کند.

خرازی افزود: جوان‌های امروزی از بسیاری از کسانی که در دولت هستند بهتر متوجه می‌‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به انتظار از نمایندگان مجلس اظهار داشت: انتظار از نمایندگان مجلس این است که به مردم برسند چون مردم مشکلات فراوانی دارند. مردم از لحاظ معیشتی دچار مشکلات فراوانی هستند و مجلس می‌تواند در حل آنها نقش‌آفرین باشد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در ادامه خاطرنشان کرد:‌ توسعه ما به گونه‌ای آغاز شده که نتوانسته و نمی‌تواند درد بی‌درمان جامعه را علاج و بیماری مهلک جامعه را درمان کند.

خرازی در ادامه با تشریح نقش احزاب در مجلس آینده اظهار داشت: احزاب می‌توانند اتاق‌‌های فکر مجلس به عنوان نهاد قانون‌گذاری باشند تا قوانینی تصویب شود که به دردهای مردم برسد.

وی با بیان اینکه اصولگرایان واقعیت کشور هستند، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم و بیاموزیم که جریان فکری اصولگرایان واقعیت این کشور هستند کسی که کف رأی‌اش یک میلیون نفر است کار را برای ما دشوار می‌کند و نمی‌توان آن را با نگاه حذفی دید و باید گفتمان‌سازی کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پایان و در همین راستا خاطرنشان کرد:‌اصلاحات نیازمند گفتمان و نقشه راه جدیدی است که در آن بتواند در کنار هم از اصلاح‌طلب و اصولگرا، فهم، اراده و عقل جمعی مشترکی را برای رستگاری ملت ایران به وجود آورد.

ارسال نظر: