صادق خرازی در همایش اصلاح‌طلبان رودهن:

مردم برای مبارزه با شیاطین در حماسه جمعه شرکت کنند

کدخبر: 2026300

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: مردم برای مبارزه با شیاطینی که کشور را تهدید می‌کنند، گزینه‌ای دیگری جز اینکه در حماسه جمعه، دهم اردیبهشت‌ماه شرکت کنند، ندارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سید محمدصادق خرازی دوشنبه شب در همایش اصلاح‌طلبان رودهن در حمایت از قاسم میرزایی‌نیکو، کاندیدای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در دماوند و فیروزکوه اظهار کرد: محک و عیار سنجش هر کشوری، ملت آن است.

وی افزود: اگر مردم در جهان امروز کشورهایی را می‌یابند که دارای موقعیت ویژه علمی، اقتصادی و حتی نظامی هستند، وقتی به کل تاریخ آن کشورها بنگریم، می‌بینیم که مردان بزرگ و بافضیلتی در تاریخ آن سرزمین و کشور تلاش کرده‌اند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه نتیجه تکاپوی ارزنده آنها پیشرفت، استقلال و رفاه مردم بوده است، تصریح کرد: این‌ها نتیجه تلاش جمعی مردمانی بوده است که در یک مرحله‌ای از تاریخ، دردمندانه به مصاف سختی‌ها رفتند و در کنار مردم و جامعه خود شکوه آفریدند.

خرازی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران هم از پس هزاران، قرن‌ها و صدها سال هدف بزرگی برای آینده خود در نظر گرفته است.

وی افزود: اگر دغدغه نسل فردای خود را داریم و نگران جامعه و آحاد مردم، زنان و مردان جامعه هستیم، وظیفه، رسالت و مسئولیت داریم که بی‌پروا، مردانه و شجاعانه به اندیشه‌ای که فکر می‌کنیم، پایبند باشیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: پایبندی ما به آرمان‌ها، مبانی و اصولی که می‌اندیشیم، می‌تواند موجب پیروزی ملت ایران در آینده باشد.

خرازی با بیان اینکه به همین دلیل تک‌تک رأی‌های مردم تأثیر دارد، تصریح کرد: قهر با صندوق‌های رأی به منزله نفی موقعیت خود و استقلال کشور، تمامیت ارضی و موهبت‌هایی است که به صورت جدی حق ملت محسوب می‌شود.

خرازی تصریح کرد: اگر چرخش قدرت وجود نداشته باشد، فساد ایجاد می‌شود و اگر فساد ایجاد شد، استبداد به وجود می‌آورد که نتیجه آن عقب‌ماندگی، بیچارگی و دردمندی ملت ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: بزرگان اصلاحات مبانی اندیشه اصلاحات را از جیب خود بیرون نیاوردند؛ اصلاحات مبنای علمی، تاریخی و دینی داشته و با مدینة‌النبی پیامبر اکرم (ص) و حکومت علوی علی ابن ابیطالب (ع) پیوند دارد.

مدیرمسئول روزنامه وقایع‌ اتفاقیه بیان کرد: اصلاحات با تلاش‌هایی که بزرگان دین برای تجلی اسلام و احکام نورانی از خود مایه گذاشتند، پیوند دارد.

خرازی افزود: مجلس قدرتمندی که باید نقشه راه جدیدی را ترسیم کند، امروز نیاز کشور است؛ به همین دلیل، همه باید در روز جمعه صدها انسان و رسانه شوید و رأی دهید و اگر تک‌تک مردم در صندوق‌های رأی تجمیع شود و از درون آن انسان فرهیخته‌ و پاک‌دستی بیرون بیاید، مطمئن هستیم که می‌توانیم امیدهای خود را با آرمان‌ها پیوند دهیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: حماسه دفاع مقدس، حماسه سازندگی کشور و استقلال سرزمین را مردم به وجود آوردند؛ مردم همچون صخره‌های صاحب صبر و نجابت برابر امواج‌ اقیانوس‌ها ایستادگی کردند و توانستند موفقیت را برای کشور و آینده خود به ارمغان آورند.

خرازی گفت: مردم برای مبارزه با شیاطینی که کشور را تهدید می‌کنند، گزینه‌ای دیگری جز اینکه در حماسه جمعه، دهم اردیبهشت‌ماه شرکت کنند، ندارند.

وی اضافه کرد: باید برای شکوه ملی، دغدغه‌های مشترک خود را با آرمان‌ها پیوند دهیم و اگر اینگونه عمل کنیم، مطمئناً به مسئولیت خود عمل کرده‌ایم و این نویدبخش روزهای خوش و درخشان برای کشور خواهد بود.

به گزارش فارس، در این همایش مصطفی خانزادی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس ششم نیز حضور داشت.

ارسال نظر: