عارف در همایش اصلاح‌طلبان در شیراز:

اولویت اول مردم و کشور مسائل اقتصادی است

کدخبر: 2026572

منتخب مردم تهران با بیان اینکه اولویت اول مردم و کشور مسائل اقتصادی است اظهار داشت: شعار بنیاد امید ایرانیان در بخش نرم‌افزاری آرامش و امید و در بخش سخت‌افزاری رشد معیشت مردم و کاهش نرخ بیکاری و برطرف کردن مشکلات اقتصادی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمدرضا عارف عصر امروز در همایش اصلاح‌طلبان شیراز با اشاره به اینکه حماسه مردم ایران در 24 خرداد ماه دارای پیام‌های بسیاری بود اظهار داشت: مهم‌ترین پیام آن ایجاد تغییر به ویژه در قوه مجریه و قوه مقنه بود به نحوی که مجلس به جایگاهی برسد که در رأس امور باشد.

وی با بیان اینکه این تغییر در دولت رخ داده است افزود: تاکنون دو هدف اصلی توسط دولت دنبال شده که لغو تحریم‌های ظالمانه و پذیرفتن مشروعیت غنی‌سازی هسته‌ای از جمله آنهاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مهم‌ترین اقدام در دوران پسابرجام استفاده از دستاوردهای آن است خاطرنشان کرد: این اتفاق نیاز به همراهی دولت و مجلس دارد.

عارف تصریح کرد: تغییر در مجلس و ارتقای آن باید منجر به پیگیری مطالبات مردم براساس اولویت‌ها شود.

مؤسس و رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به اینکه حفظ وحدت مهم‌ترین شاخصه جبهه اصلاحات بود بیان کرد: جبهه اصلاحات تلاش کرد نخبه‌ترین و برجسته‌ترین و شایسته‌ترین افراد را بدون وابستگی حزبی به مردم معرفی کند و مردم نیز به لیست امید لبیک گفتند و در هفتم اسفند ماه حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی با تأکید بر اینکه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به شراکت و همدلی نیاز دارند عنوان کرد: مشکلات مشترک بسیاری وجود دارد و نیاز نیست دو جناج به مخالفت با هم بپردازند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اولویت اول مردم و کشور مسائل اقتصادی است اظهار داشت: شعار بنیاد امید ایرانیان در بخش نرم‌افزاری آرامش و امید و در بخش سخت‌افزاری رشد معیشت مردم و کاهش نرخ بیکاری و برطرف کردن مشکلات اقتصادی است.

عارف رسیدگی به دیگر مسائل کشور از جمله اعتیاد، افزایش طلاق، افزایش سن ازدواج، مسائل مربوط به بیمه کشاورزان و زنان سرپرست خانوار را از دیگر مواردی عنوان کرد که باید علاوه بر مسائل اقتصادی مورد توجه مجلس دهم قرار گیرد و گفت: در این مسائل هیچ اختلافی بین ما و جریان رقیب نیست و امید است در مجلس با همکاری و مشارکت و یاری دولت برنامه‌های خود را دنبال کنیم.

ارسال نظر: