منابع رسانه ای نزدیک به رئیس‌جمهور سابق خبر دادند؛

احتمال تنش و درگیری در سفر امروز احمدی‌نژاد به زنجان

کدخبر: 2034239

گروه‌های حامی محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور سابق، از احتمال حاشیه‌سازی و درگیری در مراسم امروز سخنرانی وی در مسجد سید زنجان خبر دادند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، منابع رسانه‌ای حامی رئیس جمهور سابق اعلام کرده اند؛ نه تنها مسئولان دولتی شهر زنجان برای برگزاری مراسم امروز سخنرانی احمدی نژاد در مسجد سید زنجان مانع‌تراشی کرده اند بلکه برنامه هایی برای حاشیه‌سازی این برنامه در دستور کار قرار گرفته است.

در اخبار منتشر شده در این رسانه‌ها آمده است، که " پس از شانه خالی کردن مسوولین دولتی استان زنجان از برقراری امنیت ،مشاهده شده برخی اراذل و اوباش با حضور در محله های نزدیک مراسم سخنرانی دکتر احمدی نژاد اقدام به ایجاد ناامنی و ترس و نگرانی در جمع حاضرین نموده اند!"

همچنین کانال تلگرامی "دولت بهار" از حامیان محمود احمدی نژاد نیز اعلام کرده است:

«شنیده ها حاکی است تلاش مذبوحانه برای تحت الشعاع قرار دادن سخنرانی دکتر احمدی نژاد در زنجان وارد مرحله جدیدی شده است. از جمله یک مقام استانی به مدیران شهرستانهای استان زنجان دستور داده مانع حرکت دوستداران دکتر احمدی نژاد به سمت مرکز استان شوند! همچنین شنیده شده برنامه ریزی برای اعزام جمعی از فتنه گران از استانهای دیگر بویژه تهران به طرف زنجان جهت اقدامات تحریک آمیز و ایجاد درگیری در محل برگزاری جشن نیمه شعبان صورت گرفته است. به مخالفان رییس جمهور قلبها که کابوس بازگشت تفکر انقلابی امانشان را بریده توصیه می شود بجای این قبیل تحرکات به حقوق اساسی ملت احترام بگذارند و با مردم همراه باشند.»

بر اساس اخبار اعلام شده، محمود احمدی نژاد عصر امروز ساعت 17 در مسجد سید شهر زنجان به مناسبت نیمه شعبان سخنرانی خواهد کرد.

ارسال نظر: